کد خبر 397047
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶

عضو پیشین تیم ملی دوومیدانی گفت: واقعا خوشحالم که داوری از فدراسیون رفته و این موضوع باعث رشد این رشته می‌شود.

به گزارش مشرق، سجاد مرادی در خصوص استعفای افشین داوری از ریاست فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: اگر این استعفا از سوی وزارت ورزش و جوانان بوده باشد که مطمئنم از سوی آنها است، کار بسیار درستی است. واقعا از اینکه داوری از فدراسیون می‌رود خوشحالم چرا که اگر حضور او کمی بیشتر طول می‌کشید دیگر دوومیدانی وجود خارجی نداشت. اگر 6 ماه دیگر در فدراسیون می‌ماند همه چیز نابود می‌شد.

وی با بیان اینکه خروج داوری از فدراسیون دوومیدانی نوید بخش روزهای خوبی است، گفت: بر اساس تجربه‌ای که دارم به خوبی می‌دانم این رفتن سبب خیر می‌شود.

عضو پیشین تیم ملی دوومیدانی ایران عنوان کرد: این صحبت‌‎هایم به سبب مشکلی که با داوری دارم، نیست. فقط کافی است نتایج دوومیدانی در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های قهرمانی آسیا در زمان ریاست داوری با ادوار قبلی که او حضور نداشت بررسی کنید.

«به نظر می‌رسد که این صحبت‌ها را به سبب مشکلی که با داوری دارید، عنوان می‌کنید» مرادی در این خصوص گفت: این موضوع صحت ندارد. مشکل من با داوری این نبود که او به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی به من توجهی نمی‌کند. فدراسیون چندی پیش به دلیل اینکه اظهاراتی علیه داوری کرده بودم، محرومم کرد. شاید  خیری در این اتفاق وجود داشته است. رئیس فدراسیون دوومیدانی می‌گفت که با من مشکلی ندارد و از محرومیتم ناراحت است اما دلیل محرومیت من مصاحبه علیه او بود. من جزو دو، سه نفری بودم که باعث پیشرفت دوومیدانی و المپیکی شدن آن شدم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس