کد خبر 396108
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس عمل قلب آیت الله نعیم آبادی را موفق آمیز دانست و گفت: ایشان بعدازظهر یکشنبه از بخش مراقبت های ویژه به بخش عمومی منتقل شد.

  به گزارش مشرق، علیرضا کهدویی در گفت و گو با ایرنا وضعیت عمومی نامبرده را طبق گفته پزشک معالج خوب توصیف کرد و افزود: آیت الله نعیم آبادی طی چند روز آینده از بیمارستان مرخص می شوند.

وی اظهار کرد: به لطف خداوند متعال و دعای دلسوزانه مردم فهیم و قدرشناس استان هرمزگان، حال عمومی آیت الله نعیم آبادی رو به بهبود است.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان از رسانه های همگانی خواست به منظور جلوگیری از پراکندگی منابع خبری و مشخص شدن صحت و سقم اخبار منتشره، از انتشار اخبار منابع عیررسمی خودداری کنند.

 آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در سال 1323 در خانواده ای روحانی پا به عرصه وجود گذارد. وی دروس حوزوی را نزد اساتید بزرگ حوزه همچون مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی و مرحوم آیت الله العظمی شیخ مرتضی حائری و مرحوم آیت العظمی محقق داماد و شهید دکتر مفتح فرا گرفت.

نگاه روشن این عالم جلیل القدر عامل وحدت همه گروه ها و مذاهب در هرمزگان شده طوری که در تمام مدت حضورشان در این استان کوشیده اند عوامل تفرقه را از مردم دور کرده و امروز همه شاهد همدلی و یکپارچگی مردم این خطه هستند.

از آثار ارزشمند ایشان می توان به داروینیسم از دیدگاه دانش و مذهب، آثاری درباره نماز از جمله 'نماز زیباترین الگوی پرستش' که به زبان عربی ترجمه و در مصر به چاپ رسیده، آسیب شناسی خواص، عاشورا در عاشورا، شکر در آینه وحی، زکات در آینه وحی، تحریف در آموزه های دینی، صلیب خونین، توسل، زمزمه روزه داران، امر به معروف و نهی از منکر، آئین پارسایی، رشوه، تفسیر سوره فجر و تین، نماز درمانی، ولایت علی (ع) در آینه وحی، غدیر در آینه تاریخ، شرحی بر خطبه های امام سجاد (ع) در نزدیک مدینه، احسان ، روزه در آینه وحی و قرآن به روایت نهج البلاغه از جمله آثار به چاپ رسیده وی محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس