مهمترین مجلسی كه در ایران تشكیل می شود خبرگان رهبری است كه ۸۶ نفر از افراد مجتهد و صاحب نظر در مسائل دینی در آن گردهم می آیند.

به گزارش مشرق، عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برگزاری هفدهمين اجلاسيه خبرنگان رهبری در ۱۹ اسفند ماه جاری گفت: يكی از موضوعات مهم و اساسی در اين اجلاسيه انتخاب رئيس جديد این مجلس است.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی اظهار داشت: مهمترین مجلسی كه در ایران تشكیل می شود خبرگان رهبری است كه ۸۶ نفر از افراد مجتهد و صاحب نظر در مسائل دینی در آن گردهم می آیند.

وی افزود: نمایندگان این مجلس افرادی هستند كه با انقلاب از دیرباز آشنایند و از یاران واقعی امام راحل و رهبری انقلاب هستند.

نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان ساخت: در هفدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری موضوع انتخاب رئیس جدید مطرح است.

نعیم آبادی تصریح كرد: در این دوره از اجلاسیه خبرگان رهبری بی تردید انتخاب رئیس جدید مجلس یك انتخاب آگاهانه خواهد بود و روز اول اجلاسیه به این موضوع پرداخته می شود ولی دقیق مشخص نیست چه كسانی كاندیدا خواهند شد و باید تا روز اجلاسیه صبر كرد.

وی خاطر نشان ساخت: هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد و انتخاب رئیس جدید مجلس خبرگان در كمال آرامش انجام می گیرد و آن روز دیر نیست.

دو هفته دیگر قریب به ۹۰ تن از علما و فقها در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی و در هفدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری گردهم می آیند تا ضمن شركت در این اجلاسیه تكلیف كرسی ریاست بر مجلس خبرگان را روشن كنند، جایگاهی كه از شش ماه پیش و بعد از درگذشت آیت الله محمد رضا مهدوی كنی کرسی آن خالی مانده و مسئولیت موقت این مجلس برعهده آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی نائب رئیس فعلی قرار دارد.

هفدهمین اجلاسیه خبرگان رهبر ۱۹ و ۲۰ اسفند برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس