کد خبر 395835
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

تروریست‌های النصره با حضور در مناطق مرزی سرزمین‌های اشغالی به گپ‌وگفت با سربازان صهیونیستی می‌پردازند که این خود نشانگر عمق روابط طرفین در طی بحران 4 ساله سوریه پس از مداوای مجروحان این گروه در بیمارستان‌های صحرایی صهیونیست‌هاست.

به گزارش مشرق،‌ با آغاز بحران سوریه و ورود تروریست‌های بین‌المللی به این کشور، تحت عناوین مختلف اعم از احرار الشام، جبهه النصره و داعش، رژیم صهیونیستی بیشترین بهره را از وضعیت موجود برده است.

بر همین مبناست که این رژیم تلاش کرده با کمک به این تروریست‌ها بخصوص ارتش آزاد و جبهه النصره که در جنوب سوریه و شمال سرزمین‌های اشغالی لانه کرده‌اند مانع تضعیف یا شکست آنها در برابر ارتش سوریه و نیروها‌ی مقاومت مردمی شود.

این حمایت تا آنجا بود که در مقطعی رسانه‌های صهیونیستی با اعلام رسمی پذیرش تروریست‌های زخمی در بیمارستان‌های صحرایی مستقر در مزارع اشغالی شبعا و بلندی‌های جولان، تصاویر دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آنها به بهانه ملاقات با جنگجویان مخالف بشار اسد را منتشر کردند.

در تصاویر زیر همچنین بخش‌های دیگری از این ارتباط را شاهد هستیم که طی آن تروریست‌ها با حضور در کنار سربازان رژیم صهیونیستی به گپ و گفت با آنها می‌پردازند.

موضوعی که ادعاهای آنها در مقابله آتی با رژیم صهیونیستی پس از گرفتن سوریه را با چالشی اساسی روبرو می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مصطفي بروجن ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    1 0
    به قول آقاي رحيم پور ازغدي دليل بستن صورت هاي اين تكفري ها اين است كه همگي مزدوران كشورهاي غربي عربي و اسرائيلي هست و اين جور كار ها زياد بعيد نيست و خيلي هم عاديه
  • عین سین ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    1 0
    النصره برای نصرت و یاری رساندن به صهیونیست هاست!!شک نکنید
  • رضا ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    1 0
    اردوغان رو یادت رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس