کد خبر 395511
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه بررسی وضعیت ریاست دانشگاه‌های تهران و فرهنگیان در این شورا مطرح نشده است، گفت: رئیس جلسه باید این موضوع را مطرح کند تا در این خصوص اعضا رای دهند اما فعلا این موضوع مطرح نشده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در حاشیه مراسم اختتامیه کنگره ملی شهدای دانشجو با حضور در جمع خبرنگاران پیرامون عدم تعیین ریاست دانشگاه تهران گفت: این موضوع را باید از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی پرسید. البته این موضوع در جلسه شورا مطرح نشد.

وی در پاسخ به این سوال که واکنش شورا در خصوص هشدار‌های نهادهای نظارتی در خصوص طولانی شدن دوره سرپرستی دانشگاه‌ها چیست، گفت: این موضوع باید در شورا مطرح شود تا در خصوص آن نظر داده شود و تا وقتی که در دستور کار قرار نگیرد در این باره نمی‌توان اظهار‌نظر کرد.

محمدیان همچنین پیرامون دانشگاه فرهنگیان گفت: موضوع بررسی ریاست این دانشگاه نیز در جلسه شورا مطرح نشد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در جواب به این سوال که فضای عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به سرپرستان دانشگاه‌های تهران و فرهنگیان چگونه است، گفت: تاکنون بیش از 80 رئیس دانشگاه در شورا تائید شده‌اند و ممکن است چند مورد باشد که اعضای شورا نظرات متفاوتی داشته باشند اما هنوز این موضوع مطرح نشده است.

حجت الاسلام محمدیان در پاسخ به این سوال که چرا بررسی وضعیت ریاست دانشگاه تهران و فرهنگیان در دستور کار شورا قرار نمی‌گیرد، گفت: رئیس جلسه باید موضوع را در شورا مطرح کند تا اعضا در آن خصوص رای دهند اما فعلا این موضوع مطرح نشده است. شورای عالی انقلاب فرهنگی قبل از عید جلسه‌ای نخواهد داشت و بررسی وضعیت ریاست این دو دانشگاه به بعد از عید موکول می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس