کد خبر 395413
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

برادر رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد احتمالی جمهوریخواه انتخابات ۲۰۱۶ در یک نشست جمع‌آوری کمک مالی تاکید کرد به طور جدی در حال بررسی شرکت در انتخابات ۲۰۱۶ است.

به گزارش مشرق، جب بوش برادر جرج بوش رئیس‌جمهور سابق که از مدت‌ها قبل تحرکات انتخاباتی خود را شروع کرده، از بررسی جدی حضور خود در انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.

به گزارش پایگاه «هیل»، جب بوش روز جمعه(دیروز) در سخنرانی در نشست جمع‌آوری کمک مالی در «آیووا» گفت: «به طور جدی در حال بررسی احتمال شرکت در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری هستم».

برادر رئیس‌جمهور سابق و فرزند رئیس‌جمهور اسبق آمریکا با انتقاد از باراک اوباما گفت: «برای هشت سال من بر اساس اصول جمهوریخواهی عمل و کار کرده‌ام و این ایالت(آیووا) ایالتی است که دموکراتها در آن از جمهوریخواهان بیشتر هستند».

جب بوش در ادامه با انتقاد از اوباما و هیلاری کلینتون افزود: «رئیس‌جمهور آینده باید حضور آمریکا را در جایی که متحدان ما می‌دانند ما در کنارشان هستیم، دوباره برقرار کند و این رئیس‌جمهور و همچنین وزیر خارجه سابقش در این کار ما را مایوس کردند».

انتقادات بوش از دموکرات‌ها در حالی است که هنوز نامزد نهایی این حزب در انتخابات آتی ریاست جمهوری رسما اعلام نشده اما رسانه‌های آمریکایی از حضور هیلاری کلینتون به عنوان یکی از نامزدهای اصلی دموکرات‌ها در رقابت‌های انتخاباتی  2016 خبر داده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SMM ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    کِی شر این خانواده ی گاوچرون از سر مردم آمریکا کم میشه؟!خخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس