کد خبر 395209
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵

رییس اسبق دستگاه جاسوسی رژیم اسرائیل روز پنج‌شنبه به انتقاد شدید از سخنرانی اخیر نخست‌وزیر این رژیم در کنگره آمریکا پرداخت و اظهارات وی را «مزخرف» خواند.

به گزارش مشرق، شب گذشته (پنجشنبه) «معیر داگان» رئیس اسبق موساد در گفت‌و‌گو با شبکه دوم تلویزیون اسرائیل به انتقاد از اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در کنگره آمریکا پرداخت.

پایگاه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» با انتشار این خبر نوشت داگان در این مصاحبه تلویزیونی که قرار است امشب به طور کامل پخش شود، غرغر کنان سخنان نتانیاهو در زمینه پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای ایران را در کنگره آمریکا «مزخرف» خواند.

داگان در بخشی دیگر از سخنان خود با انتقاد از رویکردهای نتانیاهو در زمینه فلسطین نیز گفت: «مواردی که مورد حمایت نتانیاهو و نفتالی بنت (رهبر حزب راست افراطی بیت یهودی) قرار گرفته منجر به تبدیل اسرائیل به دو منطقه خواهد شد و این فاجعه است. سیاست‌های نتانیاهو در مورد فلسطین منجر به آپارتاید خواهد شد و رویاهای صهیونیست را بر باد خواهد داد.»

لیکود حزب حاکم بر اسرائیل نیز در واکنش به سخنان داگان با انتشار بیانیه‌ای اعلام داشت: «نتانیاهو زیر فشار‌های بین‌المللی تسلیم نمی‌شود و اراضی اشغالی را به فلسطینیان واگذار نخواهد کرد.»

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز چهارشنبه با حضور در نشست مشترک نمایندگان سنا و مجلس نمایندگان، بار دیگر به انتقاد از مذاکرات هسته‌ای با ایران پرداخت و اتهامات خود علیه تهران را تکرار کرد. این سخنرانی که به دعوت رئیس مجلس نمایندگان و با مخالفت کاخ سفید صورت گرفت، انتقادات گسترده‌ای برای نتانیاهو به همراه داشته است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس