کد خبر 395751
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲

رئیس سابق دستگاه جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) تاکید کرد که جنگ اخیر این رژیم علیه نوار غزه هیچ دستاوردی برای اسرائیلی‌ها نداشت.

رئیس سابق موساد: جنگ غزه هیچ دستاوردی نداشت
به گزارش مشرق، «القدس» نوشت: «مئیر داگان» رئیس سابق موساد، دیروز در سخنانی در جریان تظاهراتی گسترده در شهر تل‌آویو اعلام کرد «جنگ علیه نوار غزه بدون هیچ دستاوردی به پایان رسید و این جنگ مقدمه‌ای برای جنگ بعدی شد.»

روز گذشته، ده‌ها هزار اسرائیلی در میدان «روبین» در مرکز تل‌آویو تظاهراتی ضد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم برگزار کردند. شرکت‌کنندگان شعار می‌دادند «بی‌بی (بنیامین نتانیاهو) به خانه‌ات برو.»

تظاهرات کنندگان پارچه نوشته‌هایی با خود حمل می‌کردند که بر روی آن نوشته شده بود «اسرائیل خواهان تغییر است. ما در 17 مارس حکومت را تغییر می‌دهیم.»

این تظاهرات در آستانه برگزاری انتخابات اسرائیل که برای تاریخ 17 ماه جاری (میلادی) برنامه‌ریزی شده است، انجام شد.

داگان همچنین از شکست نخست‌وزیر اسرائیل در نهایی کردن توافقنامه صلح با فلسطینی‌ها انتقاد کرد و گفت: «ما دولت آپارتاید (نژادپرست نمی‌خواهیم، ما کشور دو ملیتی نمی‌خواهیم. من نمی‌خواهم اسیر ترس باشم.»

رئیس سابق موساد درخصوص پرونده هسته‌ای ایران نیز گفت: «برنامه هسته‌ای ایران یک تهدید واقعی است ولی ما بایستی عاقلانه با این موضوع برخورد کنیم نه از طریق خدشه‌دار کردن روابط با ایالات متحده آمریکا.»

داگان رهبران فعلی اسرائیل را «بدترین رهبران در تاریخ اسرائیل» توصیف کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس