با عرض پوزش از آقای هاشمی رفسنجانی باید گفت؛ اظهارنظر ایشان درباره موضوع یادشده به اندازه‌ای سخیف است که نمی‌توان باور کرد، این اظهارات بی‌پایه و عوامانه مورد قبول خود ایشان نیز باشد.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری مدیر مسوول کیهان در یادداشتی به نقد سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی پرداخت و نوشت:
-۱ «برتولت برشت» نمایشنامه‌نویس و شاعر بلندآوازه آلمانی از قول بازیگر نقش اول یکی از نمایشنامه‌های خود می‌گوید: «شرم‌آور است!... چرا هنوز متوجه نشده‌ای که می‌توان به یک نفر برای همیشه دروغ گفت و می‌توان برای یک بار به همه دروغ گفت، اما هرگز نمی‌توان برای همیشه به همه دروغ گفت».
در گرماگرم مذاکرات هسته‌ای ایران و ۵+۱ در ژنو و در حالی که نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منظور خام کردن تیم هسته‌ای کشورمان و آماده‌سازی آنان برای اعطای امتیازات بیشتر، به آمریکا رفته و قرار بود طی سخنانی در کنگره، نقش مخالف توافق پیش‌روی را بازی کند، آقای هاشمی رفسنجانی در اقدامی عجیب که با توجه به هوش سیاسی ایشان دور از انتظار بود، منتقدان داخلی را به باد اتهام گرفت و گفت؛ «در‌مهمترین پروژه دولت که تیم مذاکره‌کننده است و مورد حمایت مقام‌معظم‌رهبری قرار دارد، خودشان هم تکرار می‌کنند که با برنامه رهبری کار را پیش می‌برند اما این دلواپسان چه بر سرشان می‌آورند و با نتانیاهو همنوا شده‌اند. هاشمی رفسنجانی با اشاره به سفر نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا ادامه داد: او آنجا رفته و اوباما را تحریک می‌کند و اینجا هم دلواپسان می‌گویند که ما اسرار را می‌گوییم؛ نمی‌دانیم این چه سری است؛ آنها هم از شیطان هستند و از آن طرف دارند کار می‌کنند اما در حال حاضر نزدیک به نتیجه رسیده‌ایم. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: زمانی که تیم مذاکره‌کننده باز می‌گردد به جای استقبال از آنها دلواپسان چیزهایی می‌گویند که نباید بگویند. وی با اشاره به انتقادات مجلس از تیم مذاکره‌کننده ادامه داد: تریبون مجلس باز است و هر چه می‌خواهند می‌گویند و برخی هم این دروغها را باور می‌کنند و اینها مزاحمت است»!
-۲ با عرض پوزش از آقای هاشمی رفسنجانی باید گفت؛ اظهارنظر ایشان درباره موضوع یادشده به اندازه‌ای سخیف است که نمی‌توان باور کرد، این اظهارات بی‌پایه و عوامانه مورد قبول خود ایشان نیز باشد. یعنی آیت‌الله هاشمی با آن سوابق چند ده ساله و حضور در مسئولیت‌های بلندپایه نظام به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا اصرار دارد در توافق پیش‌روی به ایران امتیازات فراوانی بدهد! ولی نتانیاهو از اینکه آمریکا با ایران از در دوستی درآمده و دشمنی‌ها را کنار گذاشته، عصبانی و ناراحت است؟!... به یقین آقای هاشمی رفسنجانی در دورترین افق‌های ذهن خود نیز بر این باور نیست. پس ماجرا چیست؟! بخوانید!
-۳ تأسف‌آور است، ولی قابل انکار نیست که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی امروز با رفسنجانی دهه‌های اول انقلاب تفاوت فراوانی دارد. ایشان دیگر به عنوان یکی از استوانه‌های نظام شناخته نمی‌شود، بلکه جایگاه پیشین خود را - به هر علت! - از دست داده است و از سکوی بلند «شخصیت سیاست‌ساز و استوانه نظام» به «عضویت یک گروه سیاسی» تنزل یافته است. این «افول» البته که برای دوستداران انقلاب و نظام تأسف‌آور است و مشاهده ایشان در کنار پادوهای بی‌شخصیت‌ سیاسی که هر روز به رنگی درمی‌آیند و بیشترین دشمنی‌ها را نسبت به وی روا داشته‌اند، سخت و ناگوار است ولی...
اکنون باید توجه داشت که وقتی به اینگونه اظهارات آقای هاشمی از دریچه جایگاه قبلی ایشان نگاه می‌شود، تعجب‌آور به نظر می‌رسد و حال آن که اظهارات مورد اشاره از جایگاه بلند قبلی نیست بلکه - با عرض پوزش- اکنون دیگر اظهارات ایشان به عنوان اظهارنظر یک عضو از اعضای یک حزب سیاسی قابل ارزیابی است.
۴- آقای هاشمی‌ رفسنجانی همسو با آقای روحانی، تمامی حیثیت سیاسی خود را به مذاکرات هسته‌ای و نتایج آن گره زده‌اند و حال آن که امروزه اگر از خسارت‌های فراوانی که تحمل کرده‌ایم، امتیازات نقدی که داده‌ایم و تحقیرهایی که تحویل گرفته‌ایم صرفنظر کنیم، تمامی شواهد موجود به وضوح حکایت از آن دارند که تنها دستاورد دور جدید مذاکرات هسته‌ای، اثبات غیرقابل اعتماد بودن آمریکا بوده است، یعنی دقیقا آنچه که آقایان در دولت جدید اصرار بر نفی آن داشتند.
اظهارات اخیر جناب هاشمی، تلاش بی‌فایده‌ای برای تغییر صورت مسئله است. ایشان و در موارد بیشتری آقای روحانی، سعی می‌کنند  برای ناکامی خود در مذاکرات و بر زمین‌ ماندن وعده‌هایی که داده بودند، «علت» و «عواملی» بیرون از حوزه مسئولیتی خود بتراشند و در این راه تا آنجا پیش می‌روند که حتی منتقدان خود را با نتانیاهو، همزبان معرفی می‌کنند!
۵- آقای هاشمی و دوستانشان در دولت بیشتر از آن که در پی عمل به وعده‌های خود باشند، سخنرانی و مصاحبه و همایش به مردم تحویل داده‌اند و اکنون که یکسال و چند ماه از عمر دولت یازدهم می‌گذرد، با انبوهی از وعده‌های بر زمین مانده روبرو هستند، و متاسفانه به جای این که از تجربه ناکام گذشته پند بگیرند و مسیر حرکت خود را به سوی منافع ملی و رسیدگی به امور ضروری و حیاتی مردم تغییر دهند، به فرافکنی روی آورده و موانع فرضی می‌تراشند.
۶- و اما تهمت بزرگ همنوایی منتقدان با اسرائیل، اگرچه کودکانه و خنده‌دار است ولی به دلیل سوابق همسو با اقدامات وطن‌فروشانه و خیانت‌آمیز اصحاب و سران فتنه ۸۸ باید آن را در چارچوب «ترفند فرار به جلو» ارزیابی کرد. و شاید کسانی که در فتنه یاد شده، آشکارا از سوی مثلث  آمریکا، اسرائیل و انگلیس به کار گرفته شده بودند، در پی تطهیر! خود برآمده باشند!
آقایان فراموش نکرده‌اند که نتانیاهو با صراحت اعلام کرده بود «اصلاح‌طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند» - که البته منظورش آن دسته از مدعیان اصلاحات بود که در فتنه حضور داشتند - و شیمون پرز، تاکید کرده بود که «جنبش سبز به نمایندگی از اسرائیل با جمهوری اسلامی ایران درگیر است»، به یقین از یاد نبرده‌اند که شعار «نه غزه، نه لبنان» از سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سر برآورده بود! و به یاد دارند که روز قدس به نفع اسرائیل شعار می‌دادند، روز ۱۳ آبان به حمایت از آمریکا شعار می‌دادند، روز عاشورا به ساحت امام حسین(ع) اهانت کرده بودند و شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» را هم که به خاطر دارند؟ و ...
حالا باید پرسید؛ کدام اقدام اصحاب و سران و همراهان فتنه ۸۸، مستقیما و آشکارا در خدمت به اسرائیل نبوده است؟! و...


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 264
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 39
  • محمد ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    خدا حفظت کنه عمار زمان! دعا گوییم برادر عزیز کم نیار و محکم بایست. اینا میخوان عزی ما رو معامله کنن ولی با وجود آدمایی مثل شما کار براشون سخت میشه.
  • ناشناس ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    جناب نا آقای شریعتمداری حرف و گفته های شما سخیف و پوچ و لات منشانه هست بس کنید این اراجيف و هوچی گری را . چی از جان این ملت می خواید هر کس می خواهد به این مردم بدبخت خدمت کنه شروع می کنی اراجيف بافی علیهش . ول کنید این همه گزافه گویی و وراجی رو . مردم نان خشک و خالی هم ندارد و چشمشان به نتیجه این مذاکرات حساسه ولی شما فقط سنگ اندازی بلدید البته شما وضعتون اینقدر خوبه که اصلا تحریم نمیدانید چی هست
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    ارزش وقت انسان خيلي بيشتر از اين حرفهاي چرند است
  • mohamad ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    سلام آقای شریعتمداری با عرض معذرت شما درجایگاهی نیستید که بخواهید حرف های آیت الله هاشمی را تفسیر نمایید آن هم باواژه هایی همچون سخیف. شما بااین حرفا خودتون دارید بر طبل تفرقه میکوبید...باتشکر
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    در اینکه اظهارات هاشمی مطلقا جای دفاع ندارد بحثی نیست. ضمنا باید تذکر داد که اگر کسی با نتانیاهو همنوا شده باشد خود آقای هاشمی است که این توافق را به نفع ایران می داند! درست تکرار اظهارات نتانیاهو! اما روی سخنم با آقای شریعتمداری است. آیا ایشان معتقد است آیا ممکن بود نتیجه ای جز شکست و خفت از اصل این مذاکرات نتیجه شود؟ آمدیم و اصلا نتیجه مذاکرات شد اینکه آمریکا آن قدر با ما دوست شد که نه تنها تحریم را برداشت که تازه خودش هم به ما تاسیسات هسته ای داد! آن وقت تازه رسیده ایم به همان نقطه ای که در سال ۵۷ با شاه بودیم! ما انقلاب کردیم که اصل هژمونی نظام سلطه را نفی کنیم نه اینکه برای انجام غنی سازی برویم از همان نظام سلطه اجازه بگیریم. چیزی به نام توافق خوب وجود ندارد. از همان روزی که پذیرفتیم در وضعیت تدافعی و موضع بدهکار نسبت به آمریکا باشیم و پذیرفتیم برای یک مساله کاملا داخلی از آمریکا اجازه بگیریم، انقلابمان را نفی کردیم. الان وضع ما درست عین یاسر عرفات است که ابتدا اسراییل را به رسمیت شناخت و بعد به خیال خودش چانه زدن بر سر قدس شرقی را مقاومت نامید! حال آنکه حتی به فرض رسیدن به این خواسته،باز هم شکست هخورده بود. ما فن آوری و غنی سازی را می خواستیم که روی گای خود بایستیم و مستقل باشیم. نه اینکه استقلال خود را زیر سوال ببریم که مثلا فن آوری هسته ای داشته باشیم! هدف ما خرج کردن آفتابه برای لحیم نبود. آقای شریعتمداری! تا زمانی که به خود نیایید و فریاد نزنید که اصل این مذاکرات از روز اول اشتباه بود این مسیر کج اصلاح نهخواهد شد. مقاومت واقعی این نیست که برای یک مساله داخلی به فکر راضی کردن آمریکا و روسیه باشید. مقاومت این است که فریاد بزنید اصلا به شما چه مربوط است؟ شما 5+1 کدام هویت حقوقی را دارید؟ بروید گورتان را گم کنید. هر چه قدر هم تحریم کنید کوتاه نمی آییم. اما تا امید آنها به کوتاه آمدن ما باقیست، صد البته این تراژدی تمام نخواهد شد.
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    حاج حسین مطمئن باش توافق میشه و روسیاهی به امثال شما می مونه! خیلی منتظرم قیافه شما و هم مسلکاتونو روز بعد از توافق ببینم!!!
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    در اینکه اظهارات هاشمی مطلقا جای دفاع ندارد بحثی نیست. ضمنا باید تذکر داد که اگر کسی با نتانیاهو همنوا شده باشد خود آقای هاشمی است که این توافق را به نفع ایران می داند! درست تکرار اظهارات نتانیاهو! اما روی سخنم با آقای شریعتمداری است. آیا ایشان معتقد است آیا ممکن بود نتیجه ای جز شکست و خفت از اصل این مذاکرات نتیجه شود؟ آمدیم و اصلا نتیجه مذاکرات شد اینکه آمریکا آن قدر با ما دوست شد که نه تنها تحریم را برداشت که تازه خودش هم به ما تاسیسات هسته ای داد! آن وقت تازه رسیده ایم به همان نقطه ای که در سال ۵۷ با شاه بودیم! ما انقلاب کردیم که اصل هژمونی نظام سلطه را نفی کنیم نه اینکه برای انجام غنی سازی برویم از همان نظام سلطه اجازه بگیریم. چیزی به نام توافق خوب وجود ندارد. از همان روزی که پذیرفتیم در وضعیت تدافعی و موضع بدهکار نسبت به آمریکا باشیم و پذیرفتیم برای یک مساله کاملا داخلی از آمریکا اجازه بگیریم، انقلابمان را نفی کردیم. الان وضع ما درست عین یاسر عرفات است که ابتدا اسراییل را به رسمیت شناخت و بعد به خیال خودش چانه زدن بر سر قدس شرقی را مقاومت نامید! حال آنکه حتی به فرض رسیدن به این خواسته،باز هم شکست هخورده بود. ما فن آوری و غنی سازی را می خواستیم که روی پای خود بایستیم و مستقل باشیم. نه اینکه استقلال خود را زیر سوال ببریم که مثلا فن آوری هسته ای داشته باشیم! هدف ما خرج کردن آفتابه برای لحیم نبود. آقای شریعتمداری! تا زمانی که به خود نیایید و فریاد نزنید که اصل این مذاکرات از روز اول اشتباه بود این مسیر کج اصلاح نهخواهد شد. مقاومت واقعی این نیست که برای یک مساله داخلی به فکر راضی کردن آمریکا و روسیه باشید. مقاومت این است که فریاد بزنید اصلا به شما چه مربوط است؟ شما 5+1 کدام هویت حقوقی را دارید؟ بروید گورتان را گم کنید. هر چه قدر هم تحریم کنید کوتاه نمی آییم. اما تا امید آنها به کوتاه آمدن ما باقیست، صد البته این تراژدی تمام نخواهد شد.
  • ناشناس ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    درود بر حاج حسین شریعتمداری سردار قلم .
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    هاشمی خودش میدونه داره خلاف مسیر امام رو میره
  • محمد ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    واقعا تحليل بسيار بي نقص وعلمي است،حاج حسين برادر بسيجي دوست داريم
  • محمد ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    ماشالا سردار قلم عمار رهبری حاج حسین شریعتمداری خوب جوابش و دادی
  • ناشناس ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    حالا خوبه رهبر معظم انقلاب بارها اعلام فرموده اند که آمریکا قابل اعتماد نیست و من به مذاکرات خوشبین نیستم اما بعضی ها دائما" از رهبری مایه میگذارند !
  • ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    یه مدیر مسوولو اینقدر نظر
  • ناشناس ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    نتانیاهو با توافق مخالف نیست چرا که بدون آنکه حتی یک گلوله به سمت تاسیسات هسته ای ایران شلیک کند و منتظر فرود آمدن موشکهای ایران در تل آویو و حیفا باشد شاهد تبدیل برنامه هسته ای ایران به یک ویترین هسته ای است .
  • ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    آفرین بر تو ای سردار قلم
  • ناشناس ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    واقعا" ساده لوح هستند کسانی که فکر میکنند آمریکا بخاطر توافق با ایران از حمایت اسرائیل دست برداشته است و ایران را به اسرائیل ترجیح داده و میخواهد در مذاکرات امتیازات فراوانی به ما بدهد !
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    دلایل حاج حسین مانند همیشه روشن واضح کوبنده بجا حقیقی قابل تامل روشنگرانه ورسوا کننده است درود و سلام بر اسطوره قلم حاج حسین شریعتمداری و ننگ و نفرین بر عوامل اجنبی
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    دقیقا همینه هاشمی شخصیت خودشو از دست داده و دیگه وجهه ای بین مردم انقلابی ایران نداره با حمایت های بیش از حدش از فائزه و مهدی و فتنه
  • مسافر ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    خدا خیر و سلامتی بده به حاج حسین
  • موسوی ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    در پاسخ دوست محترمی که گفته بود توافق میشه باید گفت: بله ممکنه توافقی بشه ولی بعدا متوجه میشیم که چه کلاه گشادی سر ملت ایران رفته است.
  • ایرانی ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اون گاله هارو ببندید،،شریعتمداری در حدی نیس که بخواد اظهارنظر کنه
  • مهدی از قم ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    یاد سخنرانی سال 82 دکتر حسن عباسی در دانشگاه تهران افتادم.اون موقع که دکتر عباسی این حرف ها را درمورد هاشمی و دیگر افراد زد کمتر کسی جرات اینگونه صحبت ها را داشت و هیچ کس هم فکر نمیکرد کار این افراد به اینجا برسه.البته خیلی از پیش بینی های دکتر عباسی درست در اومده مثل جنگ افغانستان.اینده گلشیفته فراهانی.افزایش بدهی امریکا و......
  • مهدی از قم ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    بله دیگه خب کسی که دوستانش در دهه 60 دشمنش را دشمن پیامبر میدانستند هر کسی در جایگاه تفسیرشان نیست
  • مهدی از قم ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    بله که توافق میشه همون طور که ملکم خان و سپهسالار با رویترز به توافق رسیدند و قرارداد رویترز را بستند
  • سید ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    توافق به چه قیمتی؟! توافق با چه شرایطی؟! اگه اونا هرچی خواستن ما بر دیده منت گذاشتیم این اسمش توافقه؟!
  • سید ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    بعضیها دو کلمه توافق و توقف را با هم اشتباه گرفته اند... توافق ژنو در واقع برای ما به معنای توقف بود و آمریکا و اسرائیل می خواهند این توقف همیشگی باشد.
  • ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    بخداقسم فشارفقر وتحریم بهتراست اینهمه تحقیر انهم تحقیر ملتی بااینهمه عزت وابرو وشهید.دستاورد تیم هسه ای چه میتواندباشد که امثال ریس جمهور به ان می نازندجزاینکه قبول کنیم امثال امریکا واسراییل برای حقوقی که حق مسلم وذاتیمان است دارند مارابه سخره میگرند.
  • ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    انشاء الله توافق به معنی واقعی عزت مندانه باشد ما دست شما و آقای روحانی و آقای هاشمی و . . . را می بوسیم و هرچه شما بما بگویید را قبول داریم !!!
  • ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    توافق خواهد شد اما چه توافقی !!!! توافقی که تحریم های شورای امنیت بعد از 10 سال (عددی که می تواند درآینده با بهانه گیری زیادتر هم شود) برداشته شود که توافق نیست
  • ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    توافق یا پیشرفت؟ این سوالی است که آقای رئیس جمهور فرموده اند. بنده به عنوان ناشناس باید عرض کنم که آقای رئیس جمهور خودشان در سوالشان همه چیز را فرموده اند: توافق یا پیشرفت. بنده پیشرفت را انتخاب کرده کرده ام. شما چطور؟
  • ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    واضحتر از همه نقش ایشان در فتنه 88 است. بنده تعجب می کنم که چطور ایشان هنوز در دستگاه حکومتی ایران جایی دارد.
  • ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    ما شاء الله حاج حسین
  • ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    گل گفتی حاج حسین فقط یک کمی شل گفتی رحمت به شیر مادرت
  • انقلابی ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    خواستم این مطلب را بخونم چون تعجب کردم تیترش خیلی بی ادبانه بود نسبت به یکی از کسانی که جمهوری اسلامی مدیونش هست اما به خودم اومدم که حیف وقت که بزارم توهمات شریعتمداری و بخونم . . . هر کی وقت واسه تلف کردن داره بسم ا . . . از سایت وزین مشرق هم تقاضا داریم صفحاتشو حروم نکنه.
  • افشین تهران ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    ایت الله!!!!!شما چی در چه حدی هستید؟
  • شنایی ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    واقعا اصل موضوع را حسین اقا گفتن . بعد از دو سال با ان همه وعده و وعید و انهمه ادعای کاردانی و کار بلدی و نبوغ دیپلماسی حالا که خودشان میدانند چشم انداز مثبتی از مذاکرات متصور نیست رو به حرف های بی منطق و سو استفاده احساسی از موقعییت نتانیا هو و جایگاه رهبری اوردن . رهبری معظم همان اول موضع خودشان را نسبت به مذاکرات شفاف بیان کردن و بارها هم بر بینتیجه بودن مذاکرات تدکید کردن هرچند به جهت روشنگری و اینکه نتیجه برای همه ملموس بشه دست مذاکره کنندگان را باز گذاشتن و حمایت کردن ولی موضعشون از همان اول شفاف بود این خرج از رهبری و دشمنی دشمن صهیونی تلاشی سخیف برای فرار از تبعات بی تدبیری دولت و هدر دادن وقت ملیون ها ایرانیست
  • افشین تهران ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    همه ارزو دارند که نوافق انجام بشه اما اگه منظور شما و هم مسلکهاتون از توافق فروختن عزت و استقلال کشور هست به این توافق نمیگن بلکه باج و وادادگی میگن.اما اگه توافقی انجام بشه که در ان حقوق مردم ایران بطور کامل رعایت شده باشه حتما عالیه وهمه خواهان اون هستند.راستی اگه نشه قیافه شما و هم مسلکهاتون که عاشق کدخدا هستید دیدنی میشه؟حتما میشه.
  • افشین تهران ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    یه رییس مجمع و اینقدر .... و خاطره!!!
  • افشین تهران ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    باعث شرمندگی هست که کسانیکه خود را شاگرد امام میدانند راه امام را گم کرده اند.
  • پیمان ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اقای شریعتمداری در اندازه ای نیستند درباره اقای هاشمی نظر بدن حرف حق رو گفته چرا وقتی این همه جنس گران شد صدای ایشون در نیومد وقتی کمر مردم زیر بار گرانی شکست کجا بودن خواب بودن وقتی اختلاس ها انجام میشد کجا بودن که الان اومدن دایه داغ تر از اش شدند اگه نیاز باشه خود مقام معظم رهبری نصیحت میکنه نیازی به شایعه پراکنی بقیه نیست
  • پوركياني ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    با نظر شريعت مداري مخالف هستم
  • ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    کودنِ عقده ای
  • خراسانی ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اون برادر ناشناس که گفته بود توافق میشه و روسیاهی برای مخالفان میمانه باید بگم اقای ناشناس امام خمینی ره مخالف صد در صدی مذاکره با امریکا و غرب بود و در حال حاظر هم رهبر عزیز و بزرگمان امام خامنه ای هم نظر قاطع خود را اعلام کردند و به این مذاکرات خوش بین نیستند یعنی نه تحریمها برداشته میشود نه توافقی در کار است فقط بگویم رفسنجانی و اصلاح طلبها و حامیان این افراد قبلا مهر فتنه را بر روی سینه خود هک کرده اند و در حد و اندازه ای نیستند که برای 80 میلیون نفر تصمیم بگیرند و دهان باز کنند و اراجیف تحویل ملت مقاوم و انقلابی بدهند هیهات من الذّله
  • ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    مردم سرگرم جنجال های عاشقان و دلباختگان توافق با شیطان را نمی شوند و نگاه دقیقشان به نتیجه مذاکرات متمرکز است که باید متضمن حفظ خقوق و توانایی های هسته ای، لغو و برداشتن یکباره و فوری همه تحریمهای ظالمانه و عدم پذیرش لایه الحاقی "که عین وطن فروشی است" باشد. از حاج حسین و روشنگری هایش هم متشکریم.
  • ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    هاشمى خيلى وقته حرف درست و حسابى نزده
  • مهران ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    آفرین حاج حسین
  • ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    مگه این هاشمی کیه؟!
  • ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    ما که از همان اول انقلاب که ان مانور تجمل گرايى را راه انداخت ازش بريديم
  • ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    فتنه88فتنه اکبر بود
  • ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    پسرم کمى آرامتر از الان تهديد نکن معلوم نيست که تو هم مسلکات به توافق هم برسيد بارى از مشکلات اين کشور برداريد,چون فقط حرف مى زنيد وعملگرا نيستيد
  • ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اکبر الان براى هم حزبى ها اش هم يک مهره سوخته است اين قدر الکى درشتش نکنيد هيچى نيست
  • سفير ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    تمام ارکان نظام سياسی ، فرهنگی ، اجتماعی و ... آمريکا داره توسط صهيونيستا هدايت ميشه ، انقدر اين موضوع روشنه که خود آمريکايیها به اون اعتراف کردن ! حالا چطور شده که رئيس جمهوری که توسط صهيونيستا تعيين ميشه بخواد اونارو دور بزنه و با دشمن مشترکشون دست بده ، وقتی ساده لوحی هم وطنام و که متأسفانه بدون بصيرت دارن بخاطر اين سراب توافقنامه بشکن ميزنن و ميبينم به عمق حيله گری اين صهيونيستا پی ميبرم که دارن يه دنيارو فريب ميدن بيدار بشين تا کی ساده لوحی
  • ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    حاج آقا یه خاطره از مرحوم امام درباره مذاکرات هسته ای بگید
  • محمد ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    با عرض سلام : آ قای شریعتمداری از کی این شیخ شده آیت الله؟ از کدام حوزه، کدام استاد و چه سالی؟ آیا حقیقتا ایشان آیت الله است؟ اگر هست لطفا توضیح بدهید. ممنون
  • پروانه ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    با همين منطق استوار! آيا خود شما در جايگاهي هستيد كه حرفهاي آقاي شريعتمداري رو نقد كنيد؟
  • پروانه ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    حاج حسين! مشتي بر دهان ياوه گويان
  • محمد رضا ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    این حرفش که گفت هاشمی دیگر آدم قبلی نیست مثل بقیه حرفاش ، حرف حقیه .
  • انصاف ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    سلام بر مرد با بصیرت بنده خوب به خاطر دارم که در دهه شصت در و دیوار شهرما به این جمله هاشمی رفسنجانی مزین بود که " ایران به متجاوز مدال نمیدهد"حالا از آقای هاشمی میپرسم آمریکا متجاوز هست یانه اگر نیست چرا از روز اول با او نبودی اگر هست پس چرا چرخش صد درصد داشته ای آیا این نشان خروج شما از خط امام و رهبری نیست؟ این را هم بگویم کسی که میگوید شریعتمداری بر طبل تفرقه می کوبد اول باید حرف هاشمی را بخواند تا متوجه بشود که چه کسی تفرقه انداز است بعد جایگاه هاشمی دلیل بر عصمت ایشان نیست بلکه موجب شده که از این جایگاه اهداف نظام را خدشه دار کند به برادری که گفته توافق حاصل خواهد شد و قیافه شما رو هم می بینم باید عرض کنم اگر توافق خوب حاصل شود که ما هم خوشحال میشویم و ما همین را می خواهیم ولی اگر توافق بد حاصل شود آنگاه قیافه شما دیدنی خواهد بود و ما به شما خواهیم خندید چون چهره شما سیاه خواهد بود.
  • ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    ما ملت ایران که با هر توافقی موافق نیستیم ما توافق باعزت میخواهیم ما که خون شهیدانمان را پایمال نمکنیم این عزت و انقلاب را مفتی بدست نیاورده ایم که ارزان از دست بدهیم ما راه شهیدان را ادامه خواهیم داد. اینجا بحث آقای شریعتمداری یا هاشمی که نیست الان بحث عزت مردم عزیز و بزرگ ایران اسلامی است بایستی تا آخرین لحظه و آخرین قطره خونمان پای این انقلاب بایستیم . مانند شهیدانمان
  • پويا ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    برو بگير بخواب خيلي دير بيداري شدي هنوز كلاهي كه زمان اون وطن فروش خاتمي به سر اين ملت رفت فراموش كردي كه حالا داري قدقد ميكني ...
  • ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    شایدم آسراییل و آمریکا با هم یه جنگ زرگری راه انداختن تا ایرانیا راضی به دادن امتیاز بیشتر بشن
  • ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اینجوری میگه 70 درصد ایران اسرایلی هستند. آیت الله
  • ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    سوزش حرف های آیت الله هاشمی بد چیزی بودها
  • آرش ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    امام فرمود تا انقلاب هست هاشمی هم هست .خدا لعنت کند خوارج زمان را!نوح هم پسر بدی داشت .ولی نوح ماند.تدبیر هاشمی نمیگذارد کشور نابود بشه
  • فریاد ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    حاج حسین پوزش چرا؟بگو رسوا کن .کاره ای نیست رفسنجانی .خانواده فتنه گر است در خدمت اجنبی ها .اگه امریکا نیت درست دارد .چرا میره پاپوس عربستان قطر بحرین .برای تعیین تکلیف مذاکرات .اینها ربطی به نظرات دلسوزانه افرادی نظیر حاج حسین داره؟
  • مهدی ص ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    مرحبا حسین جان . گل گفتی .
  • ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    حتما شما در جایگاهی هستید گه اظهار نظر کنید ؟؟؟
  • ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    آقای هاشمی به کجا چنین شتابان ؟؟؟؟؟
  • دانشجو ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    ما از اقای رفسنجانی حمایت میکنیم
  • احمد ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اقای هاشمی بعد از سال 88 که طبل رسوائی پسرش نواخته شده در هر جا میخواهد به اصولگراها ضربه بزند
  • قویدل ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    سلام آقای شریعتمداری وقتی شما قاضی القضات مملکت باشسید وبه خودت اجازه دهی به هرشخص وجایگاهی اعانت کنی معلوم است این ادبیات سخیف را بکارمی برید ومتاسفانه از گذشته هم درس نمی گیرید خداراهنمایتان باشد تابجای اوحکم نکنید.اونایی که شماراسردارقلم می نامندمواظب شان باش
  • محمد ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    حاج حسین خیلی دوست دارم شمایی که برای هر موضوعی مطلب دارید و کامل هستید رئیس جمهور مملکت شوی ؟
  • ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    به همین خیال باشید تا با حلوا حلوا کردن دهنت را شیرین کنید تا پس گردنی خدا را بچشید.
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    هر کس حرف راست بزنه سخیفه!!!!!! حرفشاشو همه قبول دارن و مردم هم پشتیبانش هستند
  • ابراهیم ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اللهم اشفع کل مریض خدا شفای عاجل بده بهت اقای شریعتمداری
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    جناب حسین شریعتمداری شما متاسفانه داری در مسولین کشور اختلاف ایجاد می کنید. لطفا شخصیت هاشمی را تحقیر نکنید. متاسفم
  • ایرنپرست ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    بارها من از زبان آقا شنیدم که می فرماید من با مذاکرات مخالتی ندارم ولی خوشبین نیستم چون هنوز با غربیها اعتماد نمیکند درضمن امام با شرایط سالهای گذشته میگفت با آمریکا مذاکره نمی کنم ولی اگر الان بود شرایط ایشان هم تغییر میکرد در بعضی شرایط بری رسیدن به اهداف بزرگ حتی اگه شده رابطه دوستی صوری باید برقرار کرد فراموش نشود اگر هم ما به غرب امتیاز بدهیم عاملش کسانی مثل حاج حیسن بودند که در شرایطی دهن به سخن باز گوشدند که نباید سخن میگفتند وهمان باعث انتقامجویی دشمنان شده است منظور آقای هاشمی هم همین است که بعضی ها شرایط را درک نمیکنند وبد موقع زبان به سخن میگویند بهتر در چنین شرایطی با کسانیکه می خواهند ایران در انزوا باشد همسو نشویم. لطفا این نظر نمایش داده شود
  • ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    چی شد ؟ مثل اینکه خیلی به شما فشار اومد . فکر کنم خود هاشمی باشی ازادبیاتت معلومه یا خود م ه هستی . علی ایحال شما به جای خودت حرف بزن وکیل جان ملت نباش .ملت خودشون حرفاشونو به وقتش میزنن . نزدیک عیده شما بهتره بری مقدمات سفر سخت و طاقت فرسای جناب هاشمی وخاندان محترم به کیش را مهیا کنی .
  • ناشناس ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    آقای ظریف توافقی را امضا نکنید که مورد شماتت وشرمساری نسلهای آینده شوید مانند قرارداد ترکمنچای که مایه سرافکندگی ماست
  • ناشناس ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    الله اکبر الله اکبر .
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    موقعی که امثال شماها فحش میدادید به اقای هاشمی و عالیجناب سرخ پوش لقب داده بودید یادتان رفت؟ حقیقت را باید گفت هر چند برای بعضی ها تلخ که چه عرض کنم زهر مار هم باشد باید حقیقت را گفت
  • علي حقجو ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    عمرا توافق به نفع بشه .مگر اينكه آمريكا از ذات استكباريش دست برداره كه اين هم محاله
  • آشوري ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    گل گفتي
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    احسنت
  • ناشناس ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    امام خمینی (ره): ملاک حال فعلی افراد است .
  • محمد قاسمي از قم ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    و باز هم سفسطه اي از قويدل
  • علي حقجو ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    حرفهاي حاج حسين را همه قبول دارند . من هم با اين نظرتون موافقم
  • بویراحمدی سرافراز از کهگیلویه ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    آفرین وصد آفرین برحاج حسین این رزمنده وحافظ انقلاب وخط امام ورهبری ،واقعا" ساده لوح هستند کسانی که فکر میکنند آمریکا بخاطر توافق با ایران از حمایت اسرائیل دست برداشته است و ایران را به اسرائیل ترجیح داده و میخواهد در مذاکرات امتیازات فراوانی به ما بدهد !، این آقا به فکر مجلس همسوی خود می باشد تر به خدا نگذارید جان بگیرد من نمی دانم که چرا بعضی نمایندگان خبرگان نامه برای وی جهت کاندیدی ریاست خبرگان نوشته اند.خدا به داد ما برسد رهبری تنهاست.
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    خیلی عالی وقشنگ بود حق مطلب را اداکردید متشکرم
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    زنده باد هاشمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.....
  • علی رضا ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اتفاقا حاج حسین همون موقع هم به مشکلات معیشتی و جریان انحرافی و نفوذ مفسدان اقتصادی در دولت احمدی نژاد انتقاد کرده بود. نمی دونم چرا بعضی ها خودشون را به فراموشی می زنند.
  • مرد غارنشین ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اینا گوجه فرنگی رو به نرخ روز میخورن همون محله معروف که از همه جا ارزون تره مشرق نظر محوی نکن که خیلی آتیشی میشم
  • محمد ک ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    من بعنوان یک ایرانی و جوان ایرانی، عزت و سرافرازی و نمایش قدرت، آینده کشورم و آینده فرزندان کشورم رو به وعده شکم پر و نان اعیانی نمیفروشم. بزار نان خشک بخورم ولی این عزت و قدرت رو به دشمنانم نفروشم.
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    هاشمی لباس پیامبر بر تن دارد توهین نکنید
  • ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اتفاقا برعکس با روندی که این اقایان در پیش گرفتند این توافق روسیاهی تاریخی شما خواهد شد واسم شما در کنار نام بعضی افراد در تاربخ خواهد ماند
  • ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    دمت گرم
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    حالا بااین مذاکرات همه چی ارزون شد؟ برو قبض گازتو نگاه کن
  • ناشناس ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    مطمئن باش نتیجه توافق احتمالی چیزی بجز ادامه تحریمهای ضد ایرانی و اثبات غیر قابل اعتماد بودن امریکا نخواهد بود .
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    خوب باش من هم موافق هستم
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    خداوکیلی گل گفتی گل
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    ما هم نمی کنیم
  • شنایی ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    واقعا اصل موضوع را حسین اقا گفتن . بعد از دو سال با ان همه وعده و وعید و انهمه ادعای کاردانی و کار بلدی و نبوغ دیپلماسی حالا که خودشان میدانند چشم انداز مثبتی از مذاکرات متصور نیست رو به حرف های بی منطق و سو استفاده احساسی از موقعییت نتانیا هو و جایگاه رهبری اوردن . رهبری معظم همان اول موضع خودشان را نسبت به مذاکرات شفاف بیان کردن و بارها هم بر بینتیجه بودن مذاکرات تاکید کردن هرچند به جهت روشنگری و اینکه نتیجه برای همه ملموس بشه دست مذاکره کنندگان را باز گذاشتن و حمایت کردن ولی موضعشون از همان اول شفاف بود این خرج از رهبری و دشمنی دشمن صهیونی تلاشی سخیف برای فرار از تبعات بی تدبیری دولت و هدر دادن وقت ملیون ها ایرانیست
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    پس هاشمی قاضی القضات مملکت است که به مردم این گونه توهین می کند
  • حسن ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    تو چرند هستی که به این حرف مستدل و منطقی میگی چرند
  • ناشناس ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    جناب ایرنپرست قطع نامه 1929که بسترساز تحریمهای نفتی و بانکی شد نتیجه فتنه آقایان در سال 88 بود و جالب اینکه همین جریان اکنون به بهانه رفع همین تحریمها بده بستان ها را با امریکایی ها مطرح کرده اند !
  • احسنت ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    احسنت
  • ناشناس ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    ما که سالهاست به دلیل اشرافی گری و تجمل گرایی ایشان ازشون قطع امید کردیم !
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    منم با هوچی گری و حرف مفت محالفم فقط شما بفرمایید کجای این حرفها هوچی گری بود؟ اینکه ان شعارهای فتنه 88 امریکا و اسراییل را شاد کرد؟ یا اینکه حیثیت خود را نباید به مذاکرات گره بزنیم؟ یا این که امریکا و اسراییل به خون ما تشنه هستند؟ یا این که برای بهبود نان شب خود را ذلیل نخواهیم کرد؟ یا این که اقای هاشمی دیگر جایگاه سابق خویش را ندارند؟ شما اگر دلیل منطقی برای رد این حرفها دارید بفرمایید اما شما بجای دلیل و رد منطقی خودتان سست حرف زدید
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    حق رابشناس و افراد را با ان بسنج نه اینکه حق را با افراد بسنجی
  • reza ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    یکی نیست به این شریعتمداری بگه تو چکاره این مملکت هستی اخه تو چی به این حرفا تو داری میسوزی کی از تو نظر خواسته ملت خودشون شعور دارن ... درود بر هاشمیییییییییییییییییی
  • ناشناس ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    گر با ادب و تمیز باشی نزد همه کس عزیز باشی ایرانی جان .
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اول تعریفت از مردم را بگو شما که از 55ملیون رای 18 ملیون دارید نکنه بقیه مردم این کشور نیستن؟
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اقا محمد شما حرفهای اقای شریتمداری رو نقد و رد کن والا زدن حرف حق جایگاه نمیخواهد باید افراد را با حق سنجید نه حق را با افراذ
  • سرافراز ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    علی رغم اینکه ممکن است هاشمی هم اشتباه داشته باشد ( اشتباه هاشمی کجا و اشتباه این مدعیان پوشالی کجا ) و انسان ممکن الخطاست اما به شدت از هاشمی در مقابل قوم مغول دلواپس حمایت می کنیم.
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    ماشالا حاج حسین! نقشه های ... رو افشا کن! یاعلی
  • حسن هادی ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    کوربشه منفی دهنده البته نه اونایی که اشتباهی دادند
  • عمو علي ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اون جايش را كه ميگه اگر همنوايي با اسرائيل بده چرا سال 88 وقتي خود اسرائيلي ها مي كويند اصلاح طلبان مايه اميد ما هستند و واقعا راست ميگه . چرااون زمان هاشمي نگفت همنوايي با صهيونيسم بد است . يك كم انصاف داشته باشي نه تعصب خشك بايد حد اقل به اين بخش مقاله صحه بگذاريد .
  • حسن هادی ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اونایی که چشمشون به مذاکراته مردم نیستند مردم نما هستند.لطفا خودتون رو به مردم نچسبونید
  • ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    دمت گرم
  • امیر ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    محمد تو هم همینطور
  • امیر ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    توافق حاصلی جز ادامه تحریم ها نخواهد داشت
  • حاج عمو ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    سلام:ای کاش حاج اقا خاطره اعلام باز نشستگی کند.هر روزی که میگذرد یک موج منفی براه میاندازد.خدا عاقبتمان را بخیر کند.
  • امیر ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    تو هم در حدی نیستی که بخوای در مورد ایشون نظر بدی
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    هوی گاله
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    هم نتانیاهو خوشحال شد هم شما! البت امام گفته بود وقتی بعضیا کف زدند یعنی چه!
  • علی110 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    آقای هاشمی مثل اینکه یادش رفته اون موقع که از فتنه سبز خودشو وخانوادش دفاع تمام قد میکردن اسرائیل وآمریکا براشون کف وهورا میزدن. الانم خداوکیلی وقتی به شبکه های اونورآبی نگاه میکنی از دلواپساطرفداری میکنن یا ازهاشمی ومواضعش ؟؟؟!! قضاوت باشما
  • صادق ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    آدم احمق تو اصلا فهم وشعور داری مگر شریعتمداری چه گفته . آن هم گفته تورا تکرا رکرده که دنبال نان خشک هستید خطاب به دولت بیان کرده است که بجای متهم کردن دیگران به وعده های خود عمل کنیید. بدبختی ملت ایران این است که شما وامثال شما بر اثر بی عقلی وگاها مغرض جاده صاف کن راه دشمنان هستید. که امثال نتانیاهو جنایتکار با آن نمایندگان کثیف آمریکا کهبا ایران طلبکارانه رفتار کنند . ولی باید بدانید شما آدمهای وطن فروش این آرزو را باید بگور ببرید تا نیت پلید دشمنان بر آورده کنیم.
  • قاسم ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    ناشناس بنظرم هویت تو از ریشه چرند است چون حرف بامنطق را درک نمی کنی
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    انتخابات برای این است که افراد را از توهم خارج کند و اینکه نشان دهد اظهارات چه کسی سخیف و بی پایه است -
  • محمد ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    خیلی خوب بود... احسنت بر جناب شریعتمداری.
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    فقط در همین حد بلدین جواب بدین
  • سینا ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    احسن ناشناس تحلیل درست ومنطقی بود بخصوص موضوع ایران در برابر آمریکا تدافعی بدهکار قراردارد دولت مردان ایران باید از اول قرص ومحکم در برابر خواسته های قدرتها ی جهانی استوار ومقاوم استادگی میکرد ودر مورد حق نباید مذاکره میکردند. باید میگفتند چرا اسرائیل با داشتن 200 کلاهک اتمی به بازرسان اجازه بازدید نمیدهد آن موقع ما با به حق قانونی خود اجازه بازدید بدهیم
  • مسلم ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    هاشمی همیشه میخواهد حرفی بزند که خوراک رسانه های دشمن باشد و به این شکل خودش را سر زبانها بیندازد متآسفانه شوق و ذوق قدرت در ایشان فرو کش نمی کند، وای اگر از پس امروز بود فردایی0
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    آقایان فراموش نکرده‌اند که نتانیاهو با صراحت اعلام کرده بود «اصلاح‌طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند» - که البته منظورش آن دسته از مدعیان اصلاحات بود که در فتنه حضور داشتند - و شیمون پرز، تاکید کرده بود که «جنبش سبز به نمایندگی از اسرائیل با جمهوری اسلامی ایران درگیر است»، به یقین از یاد نبرده‌اند که شعار «نه غزه، نه لبنان» از سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سر برآورده بود! و به یاد دارند که روز قدس به نفع اسرائیل شعار می‌دادند، روز ۱۳ آبان به حمایت از آمریکا شعار می‌دادند، روز عاشورا به ساحت امام حسین(ع) اهانت کرده بودند و شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» را هم که به خاطر دارند؟ و ...
  • صادق ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    خداوند شفای عاجل عنایت بفرماید
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    کلا این خانواده هاشمی همیشه یهویی پیشرفت مادی دنیوی دارند شب حجة الاسلام می خوابند صبح آیت الله بیدار می شوند بقیه اش هم بماند!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    همچنین شما و....
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    نوچ ! :دی
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    توافق هم که بشه ، بازم قیافه شما خنده دار خواهد بود چون شماها خیال کردید تو این توافق ایران برنده ست
  • کیا ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    جناب شریعتمداری مطابق بند 1 جنابعالی در خصوص سخنرانی نتانیاهو در کنگره علیه توافق احتمالی مشکوک هستید و انرا نمایشی میدانید ولی جالب است به سخنان ایشان در ارتباط با مسایل مطروحه در بند 6 عین یقین اعتقاد دارید و از ان به عنوان واقعیتی دقیق یاد میکنید .بالاخره شما اصلا ایشان را قبول دارید یا نه؟یا هر موقع که به نظر شما نزدیک بود میپذیرید ؟.
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    کور بشه مثبت دهنده و کامنت گزارنده و مشرق و کیهان
  • حسین ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    هاشمی رفسنجانی کسی هستش که شما در حد و اندازه نظر دادن درباره اوشون نباشین . آاقی شریعتمداری دنبال کسی باشید در حد و اندازه خودتان !!!
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    آرش خان امام فرمود هاشمی زنده است چون نهضت زنده است بهتره بدانی بزرگترهای افسادطلبت همیشه این جمله را برعکس می گویند: تا هاشمی هست انقلاب هم هست!!!!!! در تحریف تاریخ و نقل قول حضرت امام (ره) هم تلاش مذبوحانه دارند بهتره مارک این جماعت را به پیشانیت نزنی!!
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اللهم اشف کل مریض درسته بی سواد کو شناسنامه ات؟
  • ناشناس ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    دوستان اخه ما چرا درمورد اقای هاشمی این جوری حرف میزنیم ایشون اصلا کار بدی نکردند! فقط وفقط بنیان گذار لیبرالیسم و بس!
  • امیرسعید ابوزهرا ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اگر رسانه رکن چندم دموکراسی است ، که است ،پس درودخدابراین روزنامه نگار.... حاج حسین برعکس شیخ اکبر ، هیچوقت نگفت که ، کسی است ، بلکه اوبا نوشته های مستدل خود ،پته دوستان ودوستاران جرج سوروس را روی آب انداخته است. چقدرکیهان عزیزمان بامدیریت حاج حسین درجهان اثرگذاراست...چشم حسودان کورباد.مشرق جان تونیزباانعکاس نظرات اینشون به رشدوآگاهی مردم کمک می کنی...موفق باشی
  • ناشناس ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    قوم مغول کسانی بودند که تهمت دروغ بزرگ تقلب به نظام زدند و کشور را به اغتشاش کشیدند و امنیت ملی را تهدید کردند و با قرار داد ننگین... اموال بیت المال را به تاراج بردند .
  • علی از تنکابن ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    درود بر حاج حسین عزیز
  • ناشناس ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    حاج حسین انشاءالله زنده و پاینده باشی .
  • ناشناس ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    آقای رفسنجانی این اظهارات را برای انحراف افکار عمومی از دادگاه م ه مطرح کرده است جدی نگیرید !
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    دوست سوئدی کاملا متین کفته ای اما نمیدانم سن و سالت چقدر است که اینطوری به حاج حسین تاخته ای این را بدان که حرف متین حاج حسین از همان روزهای بلوای هسته ای خروج از ان پی تی بود
  • مجید ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    ماشالله به قلم شما استاد بزرگوار در مورد تغییرات اقای هاشمی بسیار دقیق اشاره کردید و به حق درست فرمودید که در حال حاضر خود را به مهره ای حزبی و سوخته تبدیل کرده است این که می گویند خداوند عاقبت بخیری عنایت کند این است برخی اعضاء خانواده اش که یا پرونده های اختلاس و سیاسی دارند یا جدیدا منافقین و بهائئیان را مردمانی خوب و ووووو اعلام میکنند واقعا کاش مردم ما از این خانواده درست اطلاعات می گرفتند تا متوجه شوند که خدمات و زحمات آقای هاشمی در نهایت دو دهه انقلاب بوده و در عوض سخنرانی های نسنجیده شخص ایشان و عملکردهای ایشان و همچنین صدمات و اسیب های بسیار بسیار زیاد اعضاء خانواده ایشان اعم از سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی ووووو بر پیکر این نظام وارد کردند هزاران برابر بیشتر از خدمات ایشان به نظام بوده است و خواهد بود واقعا باعث تاسف است......
  • سجاد ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    دادش این اقا برای تاریخ ایران بس است
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    چشاتو ببند گوشهاتم بگیر حیف از طلا که خرج مطلا کند کسی حیف از حاج حسین که رنج برد پای هر ناکسی
  • رضا ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    درود فراروان بر عباسی عزیز. عاشقشم. کارش حرف نداره همیشه پیشتازه و یک دهه جلوتر از زمان حرکت می کنه.
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    هرچه بگوییم نمیفهمید پس با همین نافهمی بمانید که از قدیم گفته اند خلایق هرچه لایق
  • ناشناس ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    رئیس سابق موساد : اپوزیسیون داخلی ایران را ما پرورش دادیم .
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    درود بر شما ولی اگر کاملا فکرتان را بکار ببندید شریعتمداری حرف حق زده
  • ناشناس ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    حاج حسین مچکریممم .
  • شنایی ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    واقعا اصل موضوع را حسین اقا گفتن . بعد از دو سال با ان همه وعده و وعید و انهمه ادعای کاردانی و کار بلدی و نبوغ دیپلماسی حالا که خودشان میدانند چشم انداز مثبتی از مذاکرات متصور نیست رو به حرف های بی منطق و سو استفاده احساسی از موقعییت نتانیا هو و جایگاه رهبری اوردن . رهبری معظم همان اول موضع خودشان را نسبت به مذاکرات شفاف بیان کردن و بارها هم بر بینتیجه بودن مذاکرات تدکید کردن هرچند به جهت روشنگری و اینکه نتیجه برای همه ملموس بشه دست مذاکره کنندگان را باز گذاشتن و حمایت کردن ولی موضعشون از همان اول شفاف بود این خرج از رهبری و دشمنی دشمن صهیونی تلاشی سخیف برای فرار از تبعات بی تدبیری دولت و هدر دادن وقت ملیون ها ایرانیست
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    آب رو بریز اونجات که حسابی بوی سوختنش تا اینجا داره میاد!!!!!!
  • حمید رضا افتخاری ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    شریعتمداری یک دفعه دیگه هم بهت اختار داده بودم یا پیامها را نمیخوانی یا گوش نمیدهی:-[برای اخرین بار میگویم با خاندان ایت الله هاشمی کاری نداشته باش که برات گرون تموم می‌شود :-!
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    رستم قلم بدست دیو شکن اسطوره قلم بدست اهریمن افکن قربان آن قلمت همان که خداوند تبارک و تعالی سوره ای در قران برای آن نازل فرموده و بر آن قسم یاد فرموده درود و سلام بر قلم روشنگرانه و خوار کننده دشمنان سردار همیشه سرافراز قلم حاج حسین شریعتمداری
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اصل مذاکرات به هیچ وجه اشتباه نبود باتوجه به جو جهانی علیه ایران (نماد اسلام) باید مذاکرات انجام میشد تا این جو شکسته بشه و صلح طلبی ایران نمایش داده بشه واز طرف دیگه در سایه مذاکرات و جو آرام روانی فناوری هسته ای پیشرفت کنه. مذاکراتی که طی دولت نهم و دهم صورت گرفت با این مبنا و گرفتن دست بالاتر بود (بنابر شرایط ایجاد شده از طرف ایران غرب دنبال ما بود تا مذاکراتو انجام بدیم نه ما دنبال اونا) ولی مذاکرات که در این دولت آغاز شد اون راه رو ادامه نداد
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    مردم با غیرت ایران و رهبری هوشیار اجازه رسمیت یافتن مذاکراتی که حقوق و اعتبار ایران را تضییع کند را نخواهند داد.
  • بچه های پایین ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    افتخاری جون ریز می بینمنت مال این حرفها نیستی که برای حاج حسین شاخ و شونه بکشی و تهدید کنی ! اگر واسه همه لاتی واسه ما شکولاتی !
  • محمد ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    حرفات تموم شد.. خب حالا روزنامتو چاپ كن
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    به ناشناس 12:37 اولا به سن و سال هیچ ربطی ندارد. اگر به سن و سال بود خود شریعتمداری هم به سن هاشمی نیست! ثانیا: ان پی تی پیمانی است که از روز اول نباید به آن می پیوستیم. اما مگر ان پی تی 5+1 کشور را تعریف کرده که ایران باید باید به آنها حساب پس بدهد؟ پس می بینید که این موضوع ربطی به ان پی تی ندارد. مشکل اصلی فراموش کردن آرمانهای انقلاب در فرآیندی شبیه آب پز شدن قورباغه است! الان طوری ایشان و سایرین از بد بودن توافق سخن می گویند که گویا اصلا توافق خوب معنایی در قاموس انقلاب اسلامی دارد و ننگ پذیرش سلطه اجانب قابل قابل توجیه است! والله بالله تالله همانطور که گفتم حتی اگر توافق می شد که همه تاسیسات هسته ایران بماند و همه تحریمها همین الان لغو شود و بلکه آمریکا خودش به ما فن آوری هسته ای بدهد، باز هم شکست خورده ایم. یادمان رفت هدفمان نفی نظام سلطه بود و نه غنی سازی. فکر می کنم وظیفه ما است این مساله را به آقایان یادآوری کنیم.
  • ناشناس ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    زرشک ! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    یکی هم نیست به تو و امثال تو بگه اگه حاج حسین حق حرف زدن نداره تو هم نداری
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    خواهش می کنم دقت شودکه آقای شریعتمداری دولت وهیئت مذاکره کننده راچگونه معرفی میکنند:آقای هاشمی‌ رفسنجانی همسو با آقای روحانی، تمامی حیثیت سیاسی خود را به مذاکرات هسته‌ای و نتایج آن گره زده‌اند و حال آن که امروزه اگر از خسارت‌های فراوانی که تحمل کرده‌ایم، امتیازات نقدی که داده‌ایم و تحقیرهایی که تحویل گرفته‌ایم صرفنظر کنیم، تمامی شواهد موجود به وضوح حکایت از آن دارند که تنها دستاورد دور جدید مذاکرات هسته‌ای، اثبات غیرقابل اعتماد بودن آمریکا بوده است، رهبری معظم انقلاب درتاریخ93/9/6 در دیدار اعضاى مجمع عالى بسیج مستضعفین فرمودند:هیئت مذاکره کننده‌ى ما حقّاً و انصافاً پرتلاش و جدّى هستند؛ ایستادگى میکنند، با منطق حرف میزنند، زیر بار حرف زور نمیروند، دارند کار میکنند؛ این را هم همه توجّه داشته باشند. شما خواننده عزیز بفرمایید آیاسنخیتی بین کلام آقای شریعتمداری و رهبری وجودداره؟
  • ناشناس ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    با نظرات دوست خوبمون ناشناس سوئدی کاملا" موافقم .
  • ناشناس ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    مقام معظم رهبری : توافق نکردن بهتر از توافق بد کردن است .
  • نادر ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    ناشناس هر وقت پشت گوشت را دیدی آن موقع توافق را میبینی حیف که یک دیگر را نمبینیم والا سر همان موضوع سر 4میلیون تومان شرط میبستم .آدم حسابی اگر ایران کل انرژی هسته ی را تعطیل کند باز شیطان بزرگ یک بهانه دیگر میتراشد چه بسا ذمذمه از بهانه ها مثلا موشکها حقوق بشردر لابلای مذاکرات بگوش میخورد
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    تو عددی نیستی مخالف باشی
  • عباس م 61 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    یه مدتیه جامعه ارومه اینه که ایشون بنابر وظیفه اومدن تو میدان.
  • علی ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    من واقعا از حسین شریعتمداری ممنونم. این مرد بزرگ چه قلمی دارد. چقدر باشعور و باسواد هستند. چقدر مسایل زمانه خود آگاه هستند. چقدر به فکر منافع ملی کشورشان هستند. چقدر فحش نمی دهند. چقدر تحمل دارند. چقدر باحالن. در عجبم نابغه ای با این وسعت معلومات چگونه تابحال نوبل نگرفته! چطور وزیر وکیل و رییس جمهور نشده است. افسوس که ما نخبه کشیم و قدر این نوابغ را نمی دانیم. مدیر جان بجان خودم توهین نبود منتشرش کن.
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    شرم آوره كه يه از گرد راه نرسيده بيان به ركن ركين انقلاب اهانب وبي ادبي كنه عمو كيهاني چرا هر روز دنبال جنجال و غوغا آفريني هستي ؟ اگر امثال هاشمي نبودند امام به تنهايي ميتوانست انقلاب را به ثمر برساند؟ مزد فرماندهي جنگ همينه كه يكي مثل شما به حضرت ايشان جسارت كند؟
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اشکال کاراینجاست که همه جناح های سیاسی چه اینوری چه اونوری خودشودشونو صالح میدونن وطرفشونو ناصالح
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    فاشیست ها همچون تو سخن میگویند.
  • چی شده؟؟؟!!! ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    ركن ركين انقلاب؟؟!!! حضرت ایشان؟؟؟؟!!!!! ..
  • ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    بخواب بابا
  • ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    از م. ه چه خبر
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    حسین شریعتمداری = سیاستمدار کارکشته که مدیر مسئول کیهان هستند ضمنا در زندان شاه ملعون ایشان و اقای هاشمی مدتی هم بند بودند.
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اخ اخ اخ واقعا اگه هاشمی نبود انقلاب نمیشدااااا امام و میلیونها نفر مردم مخلص و جان بر کف بوق بودن حیات و ممات همه مردم دنیا به وجود ایشون بستگی داره خوبه عزیزم؟ راحت شدی؟
  • ارش ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اقای هاشمی احتمالا دچار فراموشی شده و خوبه بیاد بیارد که امریکا لقب شیطان بزرگ را بدلیل جنایتهای بیشمار و مکاری از امام راحل لقب گرفته و اگه معتقده که ماهیت شیطان عوض شده روشن نمایدتا بقیه هم ار این توفیق اگاهی پیدا نمایند
  • ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    چی میگی؟ انقلابو امام و مردم انجام دادن با هدایت امام زمان و لطف خدا هاشمی چی کاره ست این وسط !؟
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    چه جوک بی مزه ای گفتی گریه اش گرفت
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    در راه جهنمه انشاالله
  • ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    سردار قلم چکش !!!!!
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اینه
  • ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    بد و خوب را هم حاج حسین و کامنت گزاران مشرق تعیین میکنند !!!!
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    فکاهی زیبایی بود !
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    نوبل نگرفته ؟ اتفاقا" بهش تعارف زدند خودش نگرفت ! وزیر نشده ؟ از کجا می دونی ؟؟!!! وکیل نشده ؟ همین الانش هم وکیل خیلی ها شده ! رییس جمهور ؟ خب فکر کرده اگه رییس جمهور بشه اونوقت چه جوری با جورج سوروس ملاقات کنه ؟ پس هویجوری بهتره !!
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    هاشمی نبود ، همین آقا الان سر چهارراه روزنامه اطلاعات میفروخت !!
  • ایرج ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    به آمریکایی بودن این بابا کی شک داره ؟ بره خودشو به دکتر نشون بده
  • ناشناس ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    وندی شرمن : همه تحریم های ما در رابطه با تروریسم یا در مورد نقض حقوق بشر و غیره به جای خود باقی هستند و برای مدتی بسیار طولانی باقی خواهد ماند !
  • سید ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    عجب،به نظر من از هاشمی اصلا بعید نبود این حرفا
  • رضاایرانی ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    باسلام دوست عزیزی که از اقتدار و عزت نام میبری اگه توی کوچه پسکوچه های این خاک پاک هستی ادعا کن نه از توی کشور مرفه اروپایی برادرانی که دم از فسخ مذاکرات میزنید ایا جنگ را دیده اید؟؟؟؟ایا فقط باید با سیاست هوچی گری وگردن کشی جلو رفت مگه ماها از رهبر کبیراین مرز وبوم بیشتر میفهمیم وقتی تاییدیه ایشان در پای ادامه مذاکراته ؟؟؟ حرف رهبری دراین کشور فصل الخطاب من وشماست واما اقای شریعتمداری بزرگوار هیچ مومنی حق ندارد مسلمانی را اینچنین مورد هجمه واستهزا بگیره شما انسان دینمداری هستید در درست یا غلط بودن صحبت اقای هاشمی بحث نمیکنم از ادبیالت مورد استفاده شما گله مندم
  • ناشناس ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    نتانیاهو در کنگره امریکا صراحتا" از توافق با ایران حمایت کرد و گفت جایگزین عدم توافق جنگ نیست او گفت که باید به ایران فشار بیشتری وارد کنیم تا امتیازات بیشتری گرفته شود بنابراین اکنون همه میدانند که نتانیاهو حامی توافق است .
  • ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    آقای شریعتمداری حرف های تکراری شما ،دیگر رنگ و منطق ندارد . مطمءنا اگر زمان پیامبر بودی به صلح حدیبیه پیامبر ایراد میگرفتی . اگر کسی الان بخواهد به نتانیاهو کمک کند ، آیا جز اینست که به شکست مذاکرات کمک کند ؟ حسین جان ، گندم نانت از آمریکا ، برنج سفره ات از هند ، روغن و شکرت از برزیل و ستر عورتت با البسه چینی است ، کاغذ روزنامه ات هم از کانادا می آید . اخوی ابتدا زندگیت را وطنی کن و از بیگانه بی نیاز شو و سپس شعار هل من مبارز بده .
  • هما ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    مولا علی(ع) یک زمان طحه و زبیر را روبروی خود دیدند که انان همراه پیامبر بودند
  • هما ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    اقای افتخاری بزرگوار به اعصابت مسلط باش . اختار نیست ( اخطار) درسته دوم شما وکیل مدافع خوبی نمی توانی باشی چون تهدید میکنی و این یعنی اینکه به ازادی بیان معتقد نیستی . و نشان ضعف اعصاب هست . راستی با ال هاشمی فامیلی؟؟؟؟
  • هما ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    من نه با حاج حسین هستم نه با ایت الله هاشمی . یکی به من بفرماید کدامیک حامی فتنه 88 هست . من انرا قبول نمیکنم یعنی کسی که فتنه 88 را براه انداخت و حمایتش کرد.
  • هما ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    درود بر هاشمی وقتی میگیم که فتنه 88 را محکوم کنه. عزیزان گاهی نماز جمعه ایت الله هاشمی یادمان میره . ان هم فراموش نکنیم
  • هما ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    زنده ای که در قلب ما مرده اند . چون با فتنه 88 فاصله نگرفته اند
  • هما ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    اشفع از شفاعت هست بزرگوار به زبان مادری دعا کن که خدایا . انان که از فتنه 88 حمایت کردند و در مقام امام جمعه باعث تضعیف روحیه مردم شدند . ان را هدایت بفرما . امین
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    اشتباهی + شد
  • هما ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    جناب دانشجو ضمن احترام به نظر جنابعالی . ما هم از رهبری و کسانی که در خط ایشان هستند حمایت میکنیم. ببین ایت الله هاشمی هم در این خطه؟؟؟
  • هما ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    ایت الله بروجردی به روحانی که دزدی کرده بود فرموده بود که از ما هم لباس روحانیت که لباس پیامبر هست را دزدیده است .
  • هما ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    موقع رای گیری دست چپت را به علامت مخالفت بلند کن ضمنا مواظب باش کف دستت به سمت پائین باشد
  • هما ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    کسانی که در خاطراتشان شاگرد امام بودند. الان حامی فتنه 88 هستند
  • هما ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    اگر م ه ها بیت المال را اختلاس نکنند همین پولها کافی است که با شیطان قطع مذاکره کنیم . راستی این م ه اقازاده کیه؟؟؟؟؟
  • ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    ای خدا کی از دست لچبازیها و خاله زنک بازیهای شریعتمداری راحت میشیم !!!آمریکا و اسراییل و ولش کنین بگین با این آقا چکار کنیم دشمن دانا به بود از دوست نادان
  • ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    او او ! چقدر داعشی وار نظر دادی فک کنم سوار تانک بودی...آخه شما رو چه به فضای مجازی ...بدو برو زباله آتیش بزن...بدو.
  • ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    اگه چرنده پس چرا نظر دادی تروریست ..
  • ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    یادم هست افسادطلب ها اوائل از توافق قرن می گفتن...اما وقتی رو سیاه شدن بازم از رو نرفته و هنوز منتظر عنایت کدخدا هستند ...اما کدخدا همچنان در حال لگد زدن هست...
  • ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    نکنه تو مدیر مسئول شرق هستی تروریست بلا...
  • ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    منطق شما تندروهای زباله آتیش زن از این بهتر نیست...بیچاره های داعشی...
  • انقلاب مخملی ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    شما حیفت اومد برو زبالتو آتیش بزن...بدو اربابت نتانیایهو منتظره..
  • ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    تو در چه حدی هستی که نظر می دی؟ شما چرا دادگاه مهدی هاشمی را سیاسی می خوانید؟ واقعا شما به فکر فقر مردم هستید ؟ یادتون رفت پیشنهاد تحریم ایران رو می دادید؟
  • ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    ظاهرا که تو از سخنان مستدل استاد شریعت سوختی داعشی ...
  • ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    خدا لعنت کنه کسانی رو که حرف امام رو تحریف می کنند خب معلومه بقاء هاشمی به همراهی با نظامه..
  • ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    تو چه کاره ای که همه جا نظر می دی؟
  • ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    آهان! الان هاشمی داره در راستای اتحاد ملی گام بر می داره! برو بابا
  • ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    تو خودت چه کاره ای هوچی گر؟
  • ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    و بر عکس انتخابات 88 سران فتنه و ه را متوهم تر کرد...
  • درود بر شریعت ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    خب اون مسائل که منافعشون به خطر نمی افتاده انیشتین که بخواد واقعیت رو انکار کنه...
  • ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    تو هم اندازه خودت رو نگه دار و بدو برو با اسباب بازیت بازی کن عمو جون...
  • ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    حرفات تموم شد؟ حالا بدو برو بازیت رو کن عمو...
  • درود استاد شریعتمداری ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    آخه شما تندروها یا تمسخر می کنید یا فحش! چی داری که مشرق تایید کنه؟
  • ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    شرم آور توهین افراد بی هویتی مثل تو به استاد است... فعلا که رفیق تو داره تفرقه ایجاد می کنه..
  • ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    رفته پیش م ر بپرسه چطوری زود بهت مرخصی دادند از یاش یاد بگیره
  • محمد ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    مشخص است چقدر ناراحتی از افتادن دوباره نام هاشمی...........البته اینکه گفتی حرفهای ایشان کذا وکذا هست به شما بگم که حرفهای کلیه بزرگان مملکت اینجوری است
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    خخخخ عمار زمان
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    اینجور خاک بر هستین یعنی یعنی اینقدر بدبخت هستین که یه کلمه حرف منطقی نمیتونین بزنین. یه کلمه. حالا فحشتو بده و برو. قضیه دریا و پوزه سگ رو شنیدی لابد
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    یعنی شما هر خزعبلی به ذهن مریضتان رسید حق دارید بگویید اما کسی حق ندارد این خزعبلات را نقد کند؟ نچایی اخوی
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    بی خیال برادر قبل از سیاست برو دیکته تو درست کن ببینیم یه دو تا کتاب درست و حسابی هم خوندی و از رو بلدی بخونی
  • ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    میسشه شما از فردا همه روزنامه هاتون رو تعطیل کنین؟ چون مردم شعور دارن نیازی به 4 تا روزی نامه چی که حرفای آمریکا رو تکرار میکنن ندارن
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    تو اول سرتو به خاطر کثافت کاری هاتون تو سال 88 و قبل و بعدش پایین بنداز بعد بیا درباره مغول ها و اسلافشون بحث کنیم
  • ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    جدا؟ واسه همین سال 88 رای مردم رو چون مطابق میلتون نبود آتیش زدین؟ یه سور زدین به هر چی وقیح و بی شرمه
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    نشنیدی؟ الفضل ما شهد به الاعداء
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    تو الان اندازه شناس آقای هاشمی هستی؟ مبارکه شغل جدید قبلا درباره خواجه های حرمسرا شنیده بودیم. اما باور نمیکردیم تو دوره معاصر هم امثالشون رو ببینیم
  • ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    به قول خودتون خدا عقل سالم در بدن سالم به شما بدهد.(به قول رئیستون البته) عموجون میتونی توضیح بدی جمله شریعتمداری دقیقا کدوم کلمه ش درباره تیم مذاکره کننده س؟ شریعتمداری درباره اصل مذاکره حرف زده نادون نه درباره تیم مذاکره کننده. بازم خدا عقل سالم در بدن سالم بدهد
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    خیلی جامعه آرومه نه تنها آرومه که سر و مرده یخ زده ست. شما همچین جامعه ای دوست دارین
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    خوب الان این همه خزعبل گفتی. اینا هم منتشرش کردن. چی شد؟ فقط نشدون دادی که خدا عقل سالم در بدن سالم بهت نداده. همین.
  • ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    استاد ببخشین اشتباه گفتین آقای هاشمی انقلاب کرد. امام هم یه خورده کمکشون کرد
  • ناشناس ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    like
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    آیت الله هاشمی همیشه استوانه نظام خواهد بود و برای ما عریز است ولی در این مورد به نظر حقیر جانب انصاف را رعایت نکرده است که به نظرم از دستش در رفته که آنهم شاید به علت کهولت سن باشد همانگونه که خود این بزرگوار هم چندی پیش تلویحا گفت بهتر است دیگر از میدان سیاست فاصله بگیرد و به عنوان مشاوری امین به رهبری بزرگوار خدمت کند
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    برو یره! منم هذلولی نظام هستم . چرت نگو. نکنه سرت تو آخور م ه گیر کرده یره؟!
  • محمد ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    ناشناس ۰۸:۵۱ ما از خانواده ه ها زیاد کشیدیم برادر! از ف ه بگیر که کارهای عجیب غریبش تو ذهن همه ما هست و جالبتر اینکه همیشه با وثیقه های چند میلیاردی !!!! دادگاه همیشه به نفع ف ه رای داده! تا اون م ه که دیگه لازم یه ذکر نیست. برادر اکبر هم همیشه تو فکر رفاقت با دشمنای قسم خورده ما مثل وهابی ها و انگلسی ها و آمریکاییهاست. بهت حق میدم اگه نون خور ه ها باشی و الا خیلی ساده ای!
  • رضا ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    مغول کسانی هستند که مثل محاربین خلق خبیث در اول انقلاب، هر مرد ریش دار و هر زن چادری مورد حمله و ضرب و شتم قرار می دادند. ن... اینو بفهم
  • عباس م 61 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    طبق فرمایش شما حوزه علمیه و نظام اموزشی کشور اعتباری نداره و به ایشون سرخود می گن ایت الله. نظرت اینه دیگه؟
  • ناشناس ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    ان شاءالله خداوند یک پولی بما بده یک عقلی هم به شما ایرج جان !
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    به رضا ایرانی اتفاقا من بیشتر برای ادبیات شما متاسفم. ادبیات من اتفاقا همان ادبیات سالهای جنگ و دفاع است. ادبیات شما ادبیات انور ساداتی و یاسر عرفاتی است. تایید رهبری هم از سر رعایت امثال شما است والا چرا قبل از سال 80 و این همه واددگی مسوولان اصلاحات از از این خبرها نبود؟ می خواهید بدانید آن زمان سخن رهبری چه بود؟ "و اما مسأله‌ی ساده‌لوحی و مذاکره. مذاکره، یعنی چه؟ صرف این‌که شما بروید با امریکا بنشینید حرف بزنید و مذاکره کنید، مشکلات حل می‌شود؟ این‌طوری که نیست. مذاکره در عرف سیاسی، یعنی معامله. مذاکره با امریکا، یعنی معامله با امریکا. معامله، یعنی داد و ستد؛ یعنی چیزی بگیر، چیزی بده. تو از انقلاب اسلامی، به امریکا چه می‌خواهی بدهی، تا چیزی از او بگیری؟ آن چیزی که شما می‌خواهید به امریکا بدهید، تا در مقابل از او چیزی بگیرید، چیست؟ ما چه می‌توانیم به امریکا بدهیم؟ او از ما چه می‌خواهد؟ آیا می‌دانید که او چه می‌خواهد؟ «و ما نقموا منهم الّا ان یؤمنوا باللَّه العزیز الحمید». واللَّه که امریکا از هیچ‌چیز ملت ایران، به قدر مسلمان بودن و پایبند بودن به اسلام ناب محمّدی، ناراحت نیست. او می‌خواهد شما از این پایبندیتان دست بردارید. او می‌خواهد شما این گردنِ برافراشته و سرافراز را نداشته باشید؛ حاضرید؟۱۳۶۹/۰۲/۱۲" شما و تفکر کثیفتان با آن ادبیات خوش خط و خالتان خیانت خود را در همه برهه های انقلاب پس داده اید. پس ما را نصیحت نکنید.
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    قیاس به نفس نکن! بودجه شما افسادطلب ها از آمریکا تامین می شه توهم زدید...
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    اگر افراد بی مصرف فتنه گر اجازه بدند مملکت درست میشه..
  • ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    نیاز نیست ایشون خودش م ه دارن!
  • ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    هر وقت سخنان مستدل استاد شریعت رو می بینم باید نظرات عده ای بیسواد فحاش رو در جواب ببینیم... عده ای بیسواد که تغذیه مالی می شن تا اینجا لجن پراکنی کنن... نه ادب دارن و نه سواد پاسخگویی..
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    ایییییییییییییییییییییییی!
  • کوروش ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم.کور بشه حسن هادی
  • کاتب ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خب عزیز کی شما تو چه جایگاهی هستید که جایگاه این دو نفر رو تشخیص بدید؟
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    دنیا دنیا برای دنیا پرستان و شیفتگان قدرت است و در گنداب آن زندگی کردن
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    همین که مردم روحانی رو رئیس جمهور کردن یعنی افکار عباسی هیچ ارزشی نداره ! شما دانشجو های 2 واحدی هستید که هی عباسی عباسی میکنید !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس