کارگردان ?اخراجي‌ها3? گفت: سه فيلم ?اخراجي‌ها? در مجموع حدود 20 ميليارد تومان گردش مالي داشت، اين مسئله براي سينما بسيار مهم و حياتي است و نمي توان به سادگي از آن گذشت. <BR>

به گزارش مشرق به نقل از  برنا، نشست نقد و بررسي فيلم سينمايي "اخراجي ها3" در چهارمين نشست اتاق رسانه با حضور مسعود ده نمکي و محمدرضا شريفي نيا در فرهنگسراي رسانه برگزار شد.

مسعود ده نمکي نويسنده، تهيه کننده و کارگردان فيلم سينمايي "اخراجي ها" درباره اين فيلم گفت: اخراجي ها توانست به سينماهاي تعطيل در سراسر کشور رونق دوباره بدهد به طوري که در بعضي از سينماهاي شهرستان که به حالت نيمه تعطيل در آمده بود جان تازه اي بخشيد و بدهي برخي از سينماداران را پرداخت کرد.

وي ادامه داد: سه فيلم اخراجي ها در مجموع در حدود 20 ميليارد تومان گردش مالي داشت که اين مسئله براي سينما بسيار مهم و حياتي است و نمي توان بسادگي از آن گذشت.

کارگردان فيلم "اخراجي ها" قرار گرفتن دو فيلم پرمخاطب در کنار هم را به نفع سينما ندانست و گفت: کنار هم قرار دادن دو فيلم پرفروش نه تنها به سينما کمک نمي کند بلکه به آن لطمه نيز مي زند، طي چند سال گذشته ما 30 درصد ريزش مخاطب داشتيم.

ده نمکي درباره شلوغي فيلم خاطرنشان کرد: موضوع فيلم يک موضوع ملتهب و حساس است، فيلم يک مضمون شلوغ دارد که اين بخشي از ساختار فيلم را تشکيل مي دهد و من به عنوان کارگردان نبايد در کارم کم فروشي کنم به طوري که پلان به پلان فيلم بايد براي مخاطب حرف تازه اي داشته باشد اگر غير از اين باشد فيلم ارزش چنداني ندارد.

کارگردان "فقر و فحشا" در بخشي از صحبت هايش ريشه مسائل بعد از انتخابات را ناشي از اتفاقات قبل از انتخابات دانست و عنوان کرد: ما در جامعه شعار مردم سالاري ديني را مي دهيم اما در آداب دموکراسي آمريکايي را رعايت مي کنيم؛ اما اساسا در "اخراجي ها 3" مصاديق ذيل مفاهيم قرار مي گيرد.
وي در بخشي ديگر از سخنانش تصريح کرد: فيلم "اخراجي ها" از زبان مردم و براي آنهاست و تلاش مي کند حرف جديدي بزند، فکر مي کنم دليل استقبال مردم همين مسئله باشد، هرکس به اندازه فکر و انديشه اش از فيلم بهره مي برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس