کد خبر 394801
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

مستند 3 قسمتی «مرداک امپراطوری دروغ» با هدف بررسی و تحلیل اقدامات رابرت مرداک از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش مشرق، مستند «مرداک امپراطوری دروغ» با هدف بررسی و تحلیل اقدامات رابرت مرداک در حوزه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... از چهارشنبه ساعت 19 روی آنتن می رود.

مستند «مرداک امپراطوری دروغ» ضمن به تصویر کشیدن ترس نخست وزیران انگلیس از محاکمه مرداک به رسوایی مقامات بلند پایه انگلیس می پردازد و از دسترسی آنها به اطلاعات خصوصی افراد پرده بر می دارد.

نگاهی اجمالی به زندگی سیاسی و رسانه ای روبرت مرداک، بالا رفتن قدرت رسانه ای او با خرید چند شبکه ی رسانه ای، چالشهای پیش روی رسانه های دروغین او، حمایت نهادها و مسوولان دولتی از وی، زندگی خانوادگی رابرت و... از بخشهای تماشایی و آگاهی دهنده این مستند فاخر است.

ورود امپراطوری رسانه ای رابرت مرداک به حوزه های جدید، تاسیس شبکه های تلویزیونی به زبان فارسی  برای تخریب فرهنگ و ارزشهای دینی و تمدن ایرانی، دخالت آشکار رسانه ای او در امور داخلی سایر کشورها،اعتراف همراهان رابرت به جاسوسی وخرابکاری رسانه های مرداک درجهت حفظ منافع صهیونیست ها و ... سایر آموزه هایی است که در این مستند تماشایی می شود.

به تصویر کشیدن حمایت های بی دریغ مرداک از روی کارآمدن دولت ها در انگلیس، رابطه رابرت مرداک و دیوید کامرون و جریان روی کار آمدن کامرون با تبلیغات رسانه های مرداک، عملکرد رسانه های او در حوادث 11 سپتامبر، رشوه، شنود و جاسوسی رسانه های مرداک از دیگر بخشهای سیاسی این مستند 3 قسمتی است.

چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 19،  قسمت اول و دوم این مستند روی آنتن شبکه علم و فرهنگ می رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس