شب گذشته برنامه مصیر که به موضوعات و معضلات اجتماعی می پردازد، پس از یک کش و قوس چند هفته ای با موضوع پوشش و آرایش و بدحجابی، مجددا به آنتن شبکه یک بازگشت.

به گزارش مشرق، برنامه مصیر در طول چند برنامه گذشته خود با رویکرد علمی و دینی به موضوعات اجتماعی پرداخته که این رویکرد (تلفیق صحیح مباحث اجتماعی با نگاه مذهبی) تجربه جدیدی در برنامه‌های تلویزیونی است که قابل تقدیر است.

از سوی دیگر آیتم‌ها و گزارش‌های پخش شده در کنار گفتگوهای داخل استودیو از نقاط قوت برنامه است که با شناخت دقیق از مسائل تکنیکی بر کیفیت ارائه محتوا افزوده است.

اگرچه با توجه به سابقه کوتاه پخش برنامه ایراداتی نیز به چشم می‌خورد اما به نظر می‌رسد حمایت بلند مدت از این برنامه می‌تواند مصیر را به برنامه‌ای اثرگذار و پربیینده تبدیل نماید.

در همین رابطه مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما به خبرگزاری‌ها گفته بود: برنامه تلویزیونی «مصیر» برنامه خوب و پر بیننده‌ای است که شب‌های دوشنبه و هم زمان با برنامه پربیننده نود روی آنتن می‌رود و ما به همین دلیل تصمیم گرفتیم روز پخش برنامه را تغییر دهیم تا مخاطبانی که به هر دو برنامه علاقه دارند بتوانند با فراغ بال به تماشای هردو بنشینند.



"پیام تیرانداز" تهیه کننده برنامه تلویزیونی مصیر پس از توقف آن، با اعلام بازگشت این برنامه به روی آنتن گفت: با تدبیر مسؤولان شبکه قرار شد از این پس برنامه مصیر به جای دوشنبه‌ها، شب‌های سه شنبه در همان ساعت پخش شود.

وی با تشکر از پیگیری‌ها و اظهار محبت مخاطبان برنامه گفت: وقفه در پخش برنامه مصیر به دلیل هماهنگی‌های بیشتر بود که ان شاء الله از این پس با توان بیشتری به کار ادامه خواهیم داد.

برنامه «مصیر» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که به موضوعات و معضلات اجتماعی می‌پردازد و علی‌رغم گذشت زمان کوتاهی از آغاز پخش آن با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس