کد خبر 394431
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: می‌دانیم الاهلی تیم بسیار قدرتمندی است و آنها را به خوبی آنالیز کردیم.

به گزارش مشرق، تونی اولیویرا در نشست مطبوعاتی قبل از بازی بازی با الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این برای سومین بار است که در آسیا شرکت می‌کنیم. فردا دومین بازی خود در آسیا را در پیش داریم. بازی قبلی ما خارج از خانه بود و نتیجه نگرفتیم. می‌دانیم الاهلی تیم بسیار قدرتمندی است آنها را به خوبی آنالیز کردیم و به عنوان نماینده ایران تلاش می‌کنیم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه در این مدتی که به تراکتورسازی برگشته آیا توانسته به شناخت خوبی از این تیم برسد خاطرنشان کرد: در ادامه بازی‌های لیگ برتر 9 مسابقه باقی‌مانده است و در کنار آن بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم داریم. از لحظه‌ای که به تیم آمدم دیدم که تیم امسال با تیم سال قبل تفاوت زیادی پیدا کرده است اما من با همان انرژی قبلی تلاش می‌کنم و در این مدت بهترین تمرینات را انجام دادیم. با صد درصد توان تلاش کردیم تا با کسب آمادگی به موفقیت برسیم.

سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: بازی در آسیا بسیار مهم است. باید موقعیت حریف را بسنجیم و آنها را به خوبی آنالیز کنیم. با بررسی حریفان آسیایی به این نتیجه می‌رسیم که کار ما بسیار سخت است. الاهلی امارات و الاهلی عربستان حریفان بسیار قوی هستند.

وی در مورد هواداران گفت: بارها گفتم و قبلا هم اعلام کردم تراکتورسازی بدون هوادارانش معنایی ندارد و امیدوارم هواداران فردا ورزشگاه را پُر کنند.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: به هرحال این شرایط وجود دارد هر جایی که می‌روم از من انتقاد می‌شود شما اجازه بدهید لیست خودم را بدهم آن‌وقت از من انتقاد کنید.

اولیویرا گفت: فردا با سیستمی بازی می‌کنیم که در دفاع خوب باشیم و مدافعان هم به کمک خط حمله بیایند. اگر هواداران فردا به ورزشگاه بیایند بازی را می‌بریم. تمرینات ویژه‌ای برای استفاده از ضربات ایستگاهی داشتیم این یک راه خوب برای رسیدن به گل است. در بازی فردا سعی می‌کنیم از ضربات کرنر و ایستگاهی که به دست می‌آوریم به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی درباره دیدار حساس تراکتورسازی در ادامه مسابقات لیگ برتر با پرسپولیس نیز خاطر نشان کرد: باید در دیدار با الاهلی نتیجه خوبی بگیریم و آماده دیدار با پرسپولیس شویم. در مسابقه با پرسپولیس مهدی کیانی و حبیب گردانی را نداریم. امیدوارم ما برنده این مسابقه شویم و با روحیه به مصاف پرسپولیس برویم.

الیویرا خاطرنشان کرد: بازی با تیم‌های عربی بسیار خطرناک است. این تیم‌ها دیگر فقط عربی نیستند و از سراسر دنیا بازیکنانی را جذب می‌کنند. هواداران باید در این دیدار از ما حمایت کنند و تیم را تنها نگذارند.

سرمربی تراکتورسازی در رابطه با وضعیت محسن دلیر خاطرنشان کرد: من هم مثل دلیر بازیکن بودم و علاوه بر آن یک انسان هستم. بازیکنان به اتفاق یکدیگر نزد من آمدند و خواهش کردند دلیر را ببخشم که این کار را کردم و او از پنج‌شنبه به تمرینات ما می‌آید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس