کد خبر 394419
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵

سرمربی پرسپولیس در صحبت‌های خود با امیدواری درباره بازی امروز صحبت می‌کند و مصمم به بازگشت به تهران با امتیاز است.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در گفت‌وگوهای خود در محل هتل تیم پرسپولیس در تاشکند از امیدهای خود برای کسب امتیاز و حتی تلاش برای کسب پیروزی سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که تیمش دستِ پُر تاشکند را ترک کند.

* رضا نورمحمدی، هادی نوروزی و محمد نوری  در لابی هتل  درباره مسائل مربوط به بازی صحبت می‌کردند. آنها در بخشی از صحبت‌های خود خاطرات تساوی را که برابر بنیادکار در تاشکند داشتند، مرور کردند.

* پرسپولیس در هر کشوری حضور پیدا کند هوادارانی دارد که سراغش بروند. البته جدای از این مسئله سرخپوشان نماینده ایران هستند و این موضوع باعث شده تا در ازبکستان هم ایرانی‌ها را به سمت خود جلب کند که چند نفری از آنها دیروز در محل هتل حاضر شدند.

* احمد نوراللهی، پدیده 22 ساله این فصل رقابت‌های لیگ و پرسپولیس از آرامترین بازیکنان حاضر در اردو است.

* محمد نوری، کاپیتان سرخپوشان مدام با تادئو و گابریل صحبت می‌کند تا آنها احساس راحتی کنند. این دو برزیلی معمولاً کنار هم هستند و اومانیا هم به جمع آنها ملحق می‌شود.

* هتل محل اقامت سرخپوشان ،هتل ساکت و آرامی است اما از امکانات خوبی برخوردار بوده وشیک و مجهز است.

* سوشا مکانی تنها بازیکنی است که اتاقی یک نفره در اختیار دارد با توجه به اینکه پرسپولیس با 21 بازیکن راهی اردو شد یک بازیکن چنین شرایطی پیدا کرد.

* شبکه تلویزیونی اسپورت ازبک اقدام به پخش تصاویری از بازیهای پیشین پرسپولیس - بنیادکار و همچنین دیدارهای لوکوموتیو، پاختاکور ، نسف قارشی با حریفان آسیایی می‌کند‌.

* شب گذشته در محل اردو مبلغ 200 دلار به عنوان پول تو جیبی در اختیار سرخپوشان قرار گرفت. البته به نظر نمی رسد آنها فرصتی برای خرید داشته باشند، چرا که بعد از اتمام بازی بلافاصله باید برای بازگشت آماده شوند و خود را به سرعت برای بازی تراکتورسازی در تبریز آماده کنند.

* اعضای کانون هواداران و مشوقین حاضر در تاشکند مرتب در گفت‌وگو با ایرانی‌هایی که به محل هتل یا اردو می‌آیند، بوده و همچنین با هماهنگی مسئولان سفارت ایران ، به دنبال جمع کردن تماشاگران ایرانی برای بازی امروز هستند.

* حمید درخشان همچنین برای اینکه بازیکنان فرصت بیشتری برای استراحت داشته باشند، صبحانه صبح امروز را به ساعت 10 صبح موکول کرده بود.

* کادرفنی پرسپولیس همچنین شب گذشته در جلسه آنالیز ، با پخش فیلم هایی تفکیک شده از بخش‌های مختلف بازی بنیادکار ، بازیکنان را نسبت به ضعف و قوت‌های این تیم در حوزه‌های مختلف آشنا کردند.

* کادر فنی روی بعضی از موارد تأکید ویژه‌ای داشت و درخشان  وظایف هر یک از بازیکنان را در آن لحظات تأکید می‌کرد.

دیدار بنیادکار - پرسپولیس ساعت 16:30 امروز (سه‌شنبه) به وقت تهران برگزار خواهد شد.
منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس