کد خبر 393929
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴

چندین مامور پلیس آمریکا با حمله به یک بی‌خانمان در حومه شهر لس‌آنجلس و در حالی که مشغول ضرب و شتم وی بودند،‌ با تیراندازی او را کشتند.

به گزارش مشرق، در ادامه خشونت‌های پلیس آمریکا در این کشور ماموران دولتی یک بی‌خانمان را در حومه شهر لس‌آنجلس به ضرب گلوله کشتند.

در حالی که هنوز اعتراضات مردم آمریکا به ویژه سیاه‌پوستان به خشونت‌های پلیس همچنان ادامه دارد، این بار نیروهای پلیس شهر لس‌آنجلس در اقدامی وحشیانه و غیرانسانی یک بی‌خانمان را به ضرب گلوله کشتند.

هنوز اطلاعاتی درباره نام این آمریکایی نگون بخت که هدف خشونت نیروهای پلیس قرار گرفته منتشر نشده است اما پیش از این در مواردی از قبیل «مایکل براون» و «اریک گارنر» خشونت نیروهای پلیس آمریکا در قبال افراد غیرمسلح و به ویژه سیاه پوستان خود را نشان داده بود.

 

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رهگذر ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    حقوق بشر آمریکایی!! لعنت به این جانیان آدمکش پلیس نما! خدا کنه این آمریکایی‌های شجاع (!!!!) که زورشون فقط به بی‌پناها می‌رسه تاوان کارشون رو در این دنیا هم بدن! عاشقان غرب و مدرنیته‌ی آن اینجور وقتها کور و کر می‌شوند البته لال شدن را هم به آن اضافه کنید!!! مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا ... من که به امید انتقام از مظلومان عالم در جنگ با آمریکا لحظه شماری می‌کنم.
  • گرشاسب ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    من که چیز خاصی ندیدم الکی مثلا من بان کی مونم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس