کد خبر 393767
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

امام جمعه موقت تهران گفت: چشمه ایمان حضرت زهرا(س) است لذا هر کسی تشنه ایمان است باید از حضرت زهرا(س) آن را دریافت کند.

 به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امشب و همزمان با فرارسیدن دهه فاطمیه در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: ایمان سرمایه انسان است و کسی که تمام اعمال نیک را انجام دهد ولی ایمان نداشته باشد، هیچ عملی از وی قبول نمی‌شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه کسی که فطرتش درست است با آبروی مردم بازی نمی‌کند، افزود: توسط غیبت با آبروی مردم بازی نکنید، غیبت بازی کردن با آبروی مردم است و خداوند وعده داده است که هر کسی آبروی بندگانش را ببرد، خود آبروی او را می‌برد.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه باید چشم، زبان و دستتان و تمام اعمال و رفتار شما پاک باشد، گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید" کسی که عمل صالح انجام دهد، چه مرد باشد یا زن، به او حیات پاکیزه‌ای می‌بخشیم"

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: شما که زائر امام رضا(ع) هستید باید ایمان داشته باشید و عمل صالح انجام دهید زیرا عمل صالح ما همانند بذری است و زمینی که در آن رویش می‌کند، دل با ایمان است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله بهجت فرموده‌است" شیعیان، مادرشان حضرت زهرا(س) است"، گفت: چشمه ایمان حضرت زهرا(س) است لذا هر کسی تشنه ایمان است باید از حضرت زهرا(س) آن را دریافت کند.

امام جمعه موقت تهران افزود: پیامبر اکرم(ص) فضیلت‌های زیادی از حضرت فاطمه(س) فرموده‌اند که در یکی از این روایات آمده است" خداوند قلب و جوارح فاطمه(س) را مملو از ایمان کرده است" و این بدان معناست که آن حضرت دریای ایمان است.

حجت‌الاسلام صدیقی اظهار داشت: ظرفیت حضرت فاطمه(س) به وسعت تمام کائنات است لذا باید ایمان خود را از آن حضرت بگیرید و سرمایه آخرت خود را جمع کنید.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا(س) کوثر است و اگر جرعه‌ای از ایمان ایشان نصیب ما شود، ما نیز به مرتبه‌ خوبی می‌رسیم.

منبع: فرهنگ نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس