کد خبر 393588
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷

تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که از نزدیک و با جزئیات دقیق، طراحی شده و شکل و شمایل سامسونگ Galaxy S۶ را نشان می‌دهد.

 به گزارش مشرق، تنها چند روز به برگزاری MWC در بارسلونا ‌مانده و‌ شاهد آن هستیم که تصاویری با جزئیات دقیق از پرچم‌دار سامسونگ یعنی Galaxy S6 در سطح نت منتشر شده است. این تصاویر که در یکی از آن‌ها نمای جلو و پشت دو نسخه از این پرچم‌دار نمایش داده شده و در دیگری، جزئیاتی دقیق از طراحی یک نسخه، به خوبی نشان می‌دهد که Galaxy S6 به چه صورتی رونمایی خواهد شد.

تصویر فوق نمای روبه‌روی دو نسخه ـ یکی اصلی و احتمالا دیگری نسخه Edge ـ این پرچم‌دار است و تصویر زیر، نمایی از قاب پشتی این دو نسخه است.
 
تصاویر سامسونگ Galaxy S۶ منتشر شد

اما از سوی دیگر، تصاویری نیز منتشر شده ‌که شمایی کلی از این هوشمند را به دست می‌دهد. تصویر زیر به نظر نمایی از لبه سمت چپ نسخه اصلی این پرچم‌دار است.
 
تصاویر سامسونگ Galaxy S۶ منتشر شد

همان گونه که در تصویر زیر دیده می‌شود، این هوشمند از صفحه نمایش 5 اینچ برخوردار است.
 
تصاویر سامسونگ Galaxy S۶ منتشر شد

در هیچ یک از این تصاویر، گوشی هوشمند در حالت روشن و مشغول به کار دیده نمی‌شود.
 
تصاویر سامسونگ Galaxy S۶ منتشر شد

در این تصویر، مهر Not For Sale در قاب پشتی دیده می‌شود. منتشر کننده این تصاویر اذعان کرده ‌که قاب پشتی این گوشی هوشمند قابل جداسازی نیست.
 
تصاویر سامسونگ Galaxy S۶ منتشر شد

تصویر زیر نیز لبه سمت راست است که در آن Slot های سیم کارت و دکمه Power دیده می‌شود و آن را نمایش می‌دهد. ‌این تصویر، شایعاتی را که در خصوص استفاده از فلز در لبه‌های گوشی منتشر شده بود، ‌تأیید می‌کند.

تصاویر سامسونگ Galaxy S۶ منتشر شد

اما این تصویر که از لبه زیرین گوشی گرفته شده، نشان می‌دهد، ‌طراحی در این قسمت از گوشی تا حد زیادی بر‌گرفته از طراحی iPhone 6 است.
 
همان گونه که قبلا نیز اشاره شد، هنوز‌ دقیقا مشخص نشده که آیا پرچم‌دار سامسونگ ـ که بسیاری آن را رقیب اصلی هوشمند اپل می‌دانند ـ‌ با همین شکل شمایل روانه بازار خواهد شد یا خیر!

هرچند همه این تصاویر ‌با جزئیات دقیق، طراحی این گوشی را نشان می‌دهند، غیر رسمی هستند و هیچ بعید نیست، ‌نمونه‌ای مفهومی از این پرچم‌دار باشند. در نتیجه شاید بهتر آن است که تا روز رونمایی از این هوشمند در MWC منتظر بمانیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    مهم اينه جنس بدنش ديگه پلاستيكي نيست
  • محمد ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    به نظر من اين تبليغ و ايجاد تشنگي در مردم براي گوشي هاي جديد تبليغ مصرف گرايي است. حالا اگه اين گوشي نياد كجاي زندگي ما لنگ ميمونه .
  • feri ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    حتما راحت از تو جیب درمیاد
  • حمید ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    خر چه داند قیمت نقل و نبات !
  • حمید ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    مهم اینه یه فول کپی از iPhone 6 انجام شده !
  • ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    اين كه ظاهرش دقيقا آيفون ٦ فقط زحمت كشيدن دوربين گذاشتن وسط تا مثلاً يه كاري كرده باشن ... البته باطناً كه باهم تفاوت زياد دارن
  • MohammaD ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    تبلیغ مصرف گرایی نیست...خب طبیعی است وقتی یک شرکت و برند مشهور کالای جدیدی تولید میکند برای فروش و رقابت با برندهای دیگر تبلیغ میکند..مصرف گرایی به اشخاص مربوط است..انهایی که میخواهند به مد روز باشند حتی اگر نیازی هم نداشته باشند تهیه میکنند.
  • مانی ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    اسباب بازی دیگه ای از سامسونگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس