کد خبر 392809
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از تصمیم دادگاه عالی این رژیم برای صدور مجوز به منظور توزیع شماره‌ای از نشریه «شارلی ابدو» که کاریکاتور موهن پیامبر (ص) در آن چاپ شده بود، قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، «آویگدور لیبرمن» از تصمیم دادگاه عالی رژیم صهیونیستی برای صدور مجوز به منظور توزیع نسخه‌های نشریه «شارلی ابدو» قدردانی کرد.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»،‌ لیبرمن گفت: «تصمیم دادگاه پیام مهمی است که اسرائیل یهودی و دموکراتیک باقی می‌ماند و ما تسلیم تهدیدات و خشونت اعضا عرب کنست (پارلمان اسرائیل) نمی‌شویم که می‌کوشند اسرائیل را با قوانین داعش اداره کند».

بر اساس این گزارش، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) به حزب آویگدور لیبرمن یعنی «اسرائیل بیتنا» اجازه داد تا نسخه‌های یکی از شماره‌های نشریه «شارلی ابدو» را توزیع کند که در آن تصویر موهنی از حضرت محمد (ص) چاپ شده است. پیش از این کمیسیون مرکزی انتخابات مانع این کار از سوی حزب لیبرمن شده بود چراکه آن را کاری غیرقانونی پیش از انتخابات عنوان می‌کرد.

ماه گذشته میلادی، دو ضارب با حمله به دفتر مجله شارلی ابدو، 11 نفر از روزنامه‌نگاران این نشریه را هدف قرار دادند. روز بعد از این ماجرا نیز، ضاربی دیگر به سوپرمارکت یهودی «کوشر» حمله کرد و چهار نفر را کشت که هر سه این ضاربان در نهایت به دست پلیس فرانسه کشته شدند. با وجود این اتفاقات، نشریه شارلی ابدو در نسخه جدید خود اقدام به انتشار کاریکاتوری موهن از پیامبر اسلام (ص) کرد که با اعتراض مسلمانان سراسر جهان روبرو شد. در این میان نیز وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پی آن بود که نسخه‌های این شماره شارلی ابدو را توزیع کند که با مخالفت کمیته مرکزی انتخابات روبرو شده بود اما در نهایت رای دادگاه عالی این رژیم امکان این اقدام را برای لیبرمن و حزب متبوعش فراهم ساخت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایمان زنگنه ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    مرگ بر اسراییل حرامزاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس