کد خبر 392639
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که ایران درحال ارسال تسلیحات به نوار غزه و گسترش نفوذ خود در این منطقه است.

یعلون: شاهد نفوذ ایران در نوار غزه هستیم
به گزارش مشرق، جروزالم پست نوشت: موشه یعلون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان بازدید ازمرکز فرماندهی جنوبی ارتش اسرائیل به همراه نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد که اسرائیل درحال مشاهده نفوذ ایران در نوار غزه است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دراین باره مدعی شد: تسلیحات ایران درواقع به هرمکان ممکن در خاورمیانه برای حمایت از جهاد اسلامی، حماس ارسال می‌شود. ما شاهد تسلیحات در آن سوی مرزهای فرماندهی جنوبی هستیم که در اختیار  حزب‌الله لبنان قرار می‌گیرند و حضور تسلیحات ایرانی را در بلندی‌های جولان نیز می‌توان تایید کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیش از این در یک سخنرانی تاکید کرده بود کشورهای عربی حوزه خلیج فارس تلاش دارند تا قطر را قانع کنند که با کمک کردن به نوار غزه، نفوذ ایران در این منطقه را محدود کنند.

به نظر می‌رسد تشدید موضع‌گیری‌ها مقامات اسرائیلی علیه ایران طی روزهای گذشته به دلیل  نزدیک شدن ایران و شش قدرت هسته‌ای به توافق هسته‌ای باشد. مقامات رژیم صهیونیستی به ویژه نخست‌وزیر این رژیم تمام تلاش خود را برای متقاعد ساختن جامعه بین‌الملل به تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای به‌کار برد اما با توجه به روند مذاکرات به نظر می‌رسد که در این امر موفقیت چندانی کسب نکرده است.

انتشار اسنادی مبنی بر تناقض میان اظهارات نتانیاهو و سازمان موساد درباره برنامه هسته‌ای ایران نیز شکستی دیگر برای نخست‌وزیر این رژیم پیش از سفر به آمریکا و سخنرانی در کنگره به شمار می‌رود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    ملعون! اینکه چیزی نیست. شاهد نفوذ ایران در سرزمین‌های اشغالی هم خواهی بود!
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    تا جونت درآد یعلون ملعون
  • رها ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    خاک برسرت چرا خودتو خیس کردی ....خخخخخ بچه کش حرامزاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس