کد خبر 392569
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲

سقوط دو فروند جنگنده ترکیه در نزدیک مرزهای سوریه به کشته شدن چهار خلبان آنها منجر شد.

به گزارش مشرق، وزیر کشور ترکیه اعلام کرد چهار تن از خلبانان ارتش این کشور در پی سقوط دو جنگنده این کشور در منطقه ای نزدیک مرزهای سوریه کشته شدند.

مقام ترک افزود این دو هواپیما در حال انجام یک ماموریت شناسایی در آسمان منطقه بودند.این دو هواپیما از نوع شناسایی ، RF-4 بودند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    تا حالا که آموزشی بودن ...! خوشم میاد زود گند کاراشون در میاد این است نتیجه تجاوز .. تازه اولشه
  • انساندوست ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    روی مرز سوریه چرا؟؟؟؟؟ اردوغان خوب رفیق دزد وشریک قافله شدی!!!!!! آیا چهارسال حکومت دنیا ارزش داره با مامورها ومزدوران آمریکایی(بخوانید داعش) هم کاسه بشی وروزگار مردم منطقه را سیاه کنی؟؟؟؟؟ توکه خیلی ادعا داشتی!!!!!!!!!!!! مگه کشتی صلح را برای همبستگی با مردم غزه نفرستادی تا پوز اسراییل رو بزنی؟؟؟؟؟ پس چرا حالا سراسیمه در رکاب صهیونیستها سینه میزنی؟؟؟؟؟ حالا بنا به فرض که کشور تو را جزو اتحادیه اروپا پذیرفتند!!!! آیا ارزشش را داره که میلیونها نفر از مردم منطقه آواره وکشته واسیر وذلیل .....بشوند . برای هزاران هزار دختر خردسالی که در این منطقه مورد تجاوز وحشی های مزدور سیا(بخوانید داعش)قرار گرفتند چه جوابی دارید؟؟؟؟؟ قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروست را؟؟؟؟؟ شما که حاضر نشدید حجاب از سر دخترتان بردارید واو را برای حفظ حجاب برای تحصیل به غرب فرستادید چگونه در برابر اینهمه جنایت عاملان وسرسپردگان صهیونیست(بخوانید داعش) ساکت شدید؟؟؟؟؟؟ بزودی در پیشگاه عدل الهی شرمسار خواهید بود و منتظر عذاب دردناک و وحشتناک جهنم باشید.
  • علیا ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    جالبه که ترکیه با وجود مونتاژ اف16 داخل کشورش و پیش خرید اف35 و توانایی مالی برای خرید جنگنده های نسل 4.5 داره به شکل گسترده از اف4 استفاده میکنه. بعد برخی دوستان به اینکه ما اف14 ها رو به روز رسانی میکنیم گیر میدند و کار بیهوده ای میدونند
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    علت سقوط چه بوده؟ مورد اصابت قرارگرفته اند یا تصادم یا نقص فنی؟ درهرحال شرمندگی اش برای ترکیه پرمدعا ومزدور غرب، سنگین خواهدبود.
  • محمد ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    متاسفانه ترکیه بیش از حد بزرگ شده به نظر من ارتش ترکیه شبیه یک جسم سنگین با پاهای ضعیفه این کشور همسایه ارتشی بسیار بزرگتر از توان تخصصیش ولوجستیکیش ساخته و وقتی در شرایط صلح سالانه نیم اسکادران یا شش فروند جنگنده و ان هم در اکثر مواقع خلبانها کشته میشوند به نظر میرسه که در شرایط جنگ شرایط بسیار بدی خواهند داشت در کل من اعتقاد دارم که ترکها حدا اقل نیاز به 10 سال دارند که بتوانند این ارتش بزرگ را ارتقا بدهند که بسیار هزینه بر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس