کد خبر 392309
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

سرمربیان تیم‌های نیروی زمینی و نساجی مازندران به علت تخلفاتی محروم شدند.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم نیروی زمینی و مس کرمان روز 18 بهمن ماه در تهران برگزار شد. علی روزبهانی، سرمربی و یونس بکشی تدارکات تیم نیروی زمینی تهران به دلیل اهانت، فحاشی به داور، ورود غیر قانونی به زمین مسابقه و ایجاد وقفه در روند مسابقه از سوی کمیته انضباطی هر کدام به مدت دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

همچنین تیم نیروی زمینی تهران به دلیل حمله فرد ناشناس به رختکن داوران و پرتاب سنگ و شکستن شیشه اتاق به تذکر کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت برای سرمربی تیم نساجی مازندران

مسابقه تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و نساجی مازندران روز 18 بهمن ماه انجام شد و از سوی نادر دست نشان، سرمربی تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری و ایجاد تشنج و درگیری بین اعضای دو تیم صورت گرفت. وی طبق بند دو ماده 67 به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمود دهقان، تدارکات تیم فجر شهید سپاسی و فرامرز اضطراری، مربی تیم نساجی مازندران نیز به دلیل درگیری و رفتار زننده که منجر به اخراجشان شد، طبق ماده 65 آیین نامه انضباطی هر کدام به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شدند. هر یک از نفرات فوق نیز باید مبلغ 3 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند.

ضمن اینکه تیم فجر شهید سپاسی شیراز نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش  نسبت به تیم مقابل با جریمه 20 میلیونی از سوی کمیته انضباطی مواجه شد.
منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس