کد خبر 392067
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

منابع عراقی از ورود نیروهای امنیتی به مرکز ناحیه البغدادی و شکسته شدن دیوار صوتی بر فراز بصره خبر دادند.

به گزارش مشرق،‌ پایگاه المسله نوشت: عبد الجبار العبیدی عضو شورای ناحیه البغدادی در استان الانبار اعلام کرد: نیروهای امنیتی موفق به آزادی مرکز پلیس البغدادی و رسیدن به مرکز ناحیه پس از هلاکت بیست تروریست داعشی شدند.

از سوی دیگر شاهدان عینی در بصره از شکستن دیوار صوتی از سوی یکی از جنگنده های ائتلاف بین المللی ضد داعش در این استان خبر دادند.

علی محمد شهروند ساکن منطقه المعقل در بصره گفت: در ساعت دو بامداد صدای انفجار شدیدی شنیده شد و شیشه های تعدادی از منازل ریخته شد.این انفجار همزمان با پرواز جنگنده در آسمان بصره بود و همه تصور کردند که این جنگنده منطقه ای را مورد هدف قرار داده است.

احمد کریم از منطقه الطویسه بیان کرد: صدای انفجار سبب شد که برخی از ساکنان سراسیمه از خانه های خود خارج شوند تا به دنبال محل انفجار و تعداد افرادی که قربانی شده اند بگردند، اما دقایقی بعد نیروهای امنیتی از عدم وقوع انفجار خبر داد. این صدای مهیب سبب بیدار شدن مردم بصره شد.

این درحالی است که منابع امنیتی اعلام کردند: انفجار یا اقدام تروریستی رخ نداده است و صدای مهیب ناشی از شکستن دیوار صوتی جنگنده ای که از یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس وارد عراق شد بوده است. شکستن دیوار صوتی به این شکل تخلف و مستوجب مجازات است. دولت عراق باید از فرماندهی ائتلاف بین المللی بخواهد که این قبیل حوادث تکرار نشود زیرا تاثیرات منفی بر ساکنان و شهرهای با ثبات عراق دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس