شاید بد نباشد وزیر محترم با ترسیم درست زمین بازی و معکوس کردن جریان متصور شده برای ایشان،بدانند که موج هایی که مقابل ایشان به راه می‌افتد از جانب‌دوستان است یا دشمنان دوست‌نما.

 گروه فرهنگی مشرق - شب گذشته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه سی امین جشنواره موسیقی فجر نکاتی را مطرح کرد که به نظر می رسد ناشی از انتقال نه چندان صحیح اطلاعات ازسوی مشاوران به ایشان باشد. وزیر ارشاد دراین مراسم  گفت:
متاسفانه برخی از گروه‌های سیاسی که با دولت تدبیر و امید مشکل دارند تلاش می‌کنند از احساسات مذهبی مردم سوءاستفاده کنند و با طرح مسایل تحریف شده و دروغ و جعلی احساسات مردم متدین را تحریک کنند.

سردرگمی وزیر در مواجهه با منتقدان نورسیده و دشمنان دوست نما

او در همین مراسم اضافه کرد: ما به رعایت موازین و قانون در حوزه موسیقی موظف هستیم ولی تسلیم برخی گروه‌های خود سر نمی‌شویم. زیرا اکثر این افراد عناصر نو رسیده‌ای هستند که اطلاعات ما نسبت به آنها در بسیاری از زمینه‌ها از جمله مذهب، هنر و موسیقی بیشتر است.و اشاره ای هم به بحث تکخوانی خانم ها براساس آلبومی که اخیرا منتشر شده بود.

و باز چندی پیش او با اشاره به انتقادات وارد شده نسبت به صدور مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه تک‌خوانی زنان گفته بود : اخیرا موجی را راه انداختند و در آن اعلام می‌کنند که مجوزی برای تک‌خوانی زنان داده شده است در صورتی که تک‌خوانی وجود ندارد و ضمن اینکه عکس آلبومی که به آن انتقاد می کنند عکس یک خانم است اما این آلبوم توسط محسن کرامتی و نوشین طافی همخوانی شده و در واقع تک‌خوانی نبوده است.

وزیر ارشاد و گرفتاری در یک بازی معکوس
با توجه به اظهارات وزیر محترم،به نظر می رسد این بار جناب وزیر درگیر بازی معکوسی شده اند که از قضا این بار موجب به اشتباه افتادن خود ایشان شده است و بد نیست برای روشن شدن ماجرا  شرح این وقایع  از زاویه ای دیگرهم  شنیده شوند .شاید آن وقت جای دوست و دشمن برای وزیر هم عوض شود و تصویری واقعی تر از میدان پیش رو به دست آورند.

شرح ماجرا از نگاهی دیگر
در حوزه معاونت هنری که زیرمجموعه وزارت ارشاد است  اتفاقات غریبی می افتد. هم وزیر محترم  ماجراهای به وجود آمده را می دانند و هم ما. از ماجرای آن گروه موسیقی خارج کشور بگیر تا مواجهه در کنسرت تک خوانی زنان و حکایت سفر به آمریکا و ...
در این حوزه یک  موضوع دیگر هم بدجوری به چشم می آید و البته انشاالله کاملا اتفاقی است.آن هم نزدیکی موضوعات مطرح شده در بعضی معاونت ها با موضوعات مطرح شده در شبکه های خارجی و معاند است.

سردرگمی وزیر در مواجهه با منتقدان نورسیده و دشمنان دوست نما

یعنی متاسفانه هرچند وقت یکبار در زیرمجموعه های ارشاد  موضوعی  برجسته سازی می شود و بعد شبکه های خارجی معاند کاملا همگام و همسو با این برجسته سازی تلاش می کنند تا مسیر را برای انجام این اتفاق آماده کنند.
برای مثال چندی پیش در مجتمع جدید نشر چشمه آلبومی  رونمایی شد با نام «ترا ای کهن بوم و بر...» که مجریش هم طبق معمول برنامه های این یکی دو سال هم عباس سجادی دوست نزدیک علی مرادخانی و رییس فرهنگسرای نیاوران و ...بود.

سردرگمی وزیر در مواجهه با منتقدان نورسیده و دشمنان دوست نما

همه چیز هم حاکی از آن بود که بالاخره برای اولین بار بعد از انقلاب  یک خواننده زن مجوز گرفته است. این القاء هم از سوی منتقدان نورسیده نبود که از جانب دوستان و نزدیکان وزیر و مجموعه های نزدیک به مدیریت کنونی  بود.اما این القائات کدام بودند؟
روی جلد جلد این آلبوم عکس خواننده خانم است با بال های فرشته گون و ...داخل جلد هم طوری القا شده است که خواننده اصلی این آلبوم همان خانم است که شاگرد محسن کرامتی بوده و استاد هم زیر صدای هنرجویش زمزمه ای کرده است تا احتمالا مسیر کسب مجوز دور زده شود.

سردرگمی وزیر در مواجهه با منتقدان نورسیده و دشمنان دوست نما

بعد هم در همان مجلس محسن کرامتی(خواننده آلبوم) با اعتراض به محدودیت خوانندگی زنان می گوید : همه ما با صدای یک بانو که برای ما لالایی می‌خواند با موسیقی آشنا می‌شویم و آن بانو مادر ماست. بیایید تمامی بانوان را مثل مادر خود بدانیم و اجازه دهیم تا صدایشان شنیده شود.

پشت بندش هم شاعر اثر با غیض و ناراحتی و با اعتراض به وضعیت زنان در ایران می گوید : من شگفت‌زده هستم که چرا بانوان ما از حق مسلمشان باید تشکر کنند؟ کار به جایی رسیده است که یک بانو وقتی صدای خوبی دارد و این صدا موجب نشاط و شادی دیگران می‌شود بابت اجازه فعالیتش باید از دیگران تشکر کند اما این حق مسلم اوست. چرا همیشه به دنبال این هستیم که بانوان را در آشپزخانه ببینیم؟

همراهی شبکه های معاند
از همان روز هم شبکه  های بی بی سی و صدای آمریکا و من و تو  و ...شروع می کنند به پخش برنامه هایی برای مهیا کردن مسیر تکخوانی خانمها: مسابقه و نظرسنجی و مصاحبه و ...
همه هم روی یک جمله مشترک تاکید دارند که انشاالله آن هم اتفاقی است: مگر زن ها لالایی نمی خوانند؟ پس نباید صدایشان ممنوع باشند. و خوشحالی از بابت مجوز گرفتن صدای یک خانم. و این جمله در قالب های مختلف بیان می شود که: اولین صدایی که می شنویم صدای یک زن است و با  لالایی گوشمان به شنیدن باز می شود و مام وطن باید لالایی بخواند و ...

از سوی دیگر بازار مجید درخشانی هم داغ تر و پخش نماهنگ هایش بیشتر از قبل می شود. مجید درخشانی هم آهنگسازی است که کلا با وجود حمایت های معاون محترم هنری  نه به  قانون نگاه می کند و نه شرع. او همین جا و در همین کشور اسلامی گروهی از خوانندگان زن راه انداخته و هرچند وقت یکبار دو تا کار ضبط می کند و خودش و یکی دو مرد دیگر در کنار چند خانم می خوانند و می نوازند. ویدئوهای با کیفیتشان هم تند و تند از شبکه های خارجی پخش می شود.اصلا هم برایش مهم نیست که اینجا مجاز هست یا نیست؟ نظر علما چیست ؟ آیا منعی دارد یا ندارد و ...

سردرگمی وزیر در مواجهه با منتقدان نورسیده و دشمنان دوست نما

جای خالی مراکز نظارتی فرهنگی
وقتی هیچکس را یارای این نباشد که به امثال ایشان کوچکترین ایرادی وارد کند و حمایت های زیرمجموعه های ارشاد هم باعث شود تا هیچ بازخواستی درکار نباشد معلوم است که ایشان و امثال ایشان با این استدلال که: اصلا چه اهمیتی دارد که مجاز باشد یا نباشد؟ من اصلا کاری به رسانه های اینجا ندارم.کاری که دوست دارم انجام می دهم و میفرستم برای شبکه های خارج نشین که پخش کنند.
اما آیا با این استدلال و استدلال های مشابه که از پس این حرکت ها شاهد ظهور و بروزشان هستیم  سنگ روی سنگ بند می شود؟
آیا از این پس هر کارگردانی هم نمی تواند مثلا غیراخلاقی ترین کارها را بسازد و با این استدلال که من برای رسانه های ایرانی نمیسازم و شبکه های خارجی این کار را پخش می کنند همه را برای پخش به شبکه های معاند بدهد؟

سایت های نزدیک به وزیر
عجیب تر این که در همان ایام که این کار رونمایی شد چند سایت و خبرگزاری نزدیک به دولت کنونی با تیترهایی شبیه این ها که : «یک خواننده زن مجوز گرفت یا بالاخره صدای زنان مجوز گرفت و ... » تلاش کردند تا در فضای به وجود آمده قضیه خوانندگی زنان را برای همیشه فیصله دهند و شاید اگر هوشیاری و اقدام به موقع علما و مراجع نبود حالا بازار پر شده بود از آلبوم های خوانندگی خانمها.از سنتی و پاپ بگیر تا آنگ های مناسب مجلس عروسی و...
البته پیش از این هم وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی   در حاشیه مراسم رونمایی از نهج‌البلاغه مطلا در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ در جمع خبرنگاران در ارتباط با تک‌خوانی بانوان در اجرای آثار موسیقی گفته بودند : هرکس در اظهار نظر شخصی خود در این باره آزاد است اما حتی بین مراجع تقلید هم نظر واحدی در این زمینه وجود ندارد. بعضی از مراجع تقلید گفته‌اند تک‌خوانی خانم‌ها اگر موجب مفسده نباشد؛ ایرادی ندارد. این در حالی است که چون تعیین وضعیت مفسده داشتن صدای زنان برای جامعه مشخص نیست، تک خوانی زنان حرام است.

صد البته این موضع گیری وزیر   نیز باعث شد تا مراجع به شدت اعلام موضع کنند. آیت الله مکارم پس از این اظهار نظرها از سوی ایشان فرمودند:  "این اظهار نظرها سابقه ندارد” و  در ادامه در مورد حرمت تکخوانی زنان فرمودند :”   وزارت ارشاد بداند تکرار این کار‌ها سبب می‌شود که مردم فاصله بگیرند.

تغییری که اجتناب ناپذیر است اگر...
به هر روی بهتر است وزیر محترم پیش از این که انگشت اتهام به سوی منتقدان دراز کنند و انواع تعابیر و توصیف ها آنها را مورد عنایت قرار دهند، نگاهی به مجموعه های زیر مجموعه شان بیندازند:
در معاونت فرهنگی وقتی همه منتظرند تا نویسنده یک کتاب عجیب( که در آن به نظام و مردم و ارش ها مورد لطف نویسنده واقع شده اند!!) از سردبیری خبرگزاری منتسب به وزارت ارشاد  برکنار شود،درکمال ناباوری و در اقدامی که شبیه لجبازی به نظر می رسد در کنار ابقاء ایشان  جوایز مختلفی هم به او اهدا می شود.و همین طور در سایر مجموعه های زیر مجموعه ارشاد.

وزیر نمی ماند اگر...
دست آخر هم این که پیش از این به حرمت خاندان عزیز و گرانقدر وزیر محترم، به دنبال اشتباهاتی که در ارشاد پیش می آمد تا دلتان بخواهد خودمان را  به آب و آتش  می زدیم تا شاید رویه وزیر و وزارتخانه تحت مدیریتش عوض شود. اما نشد. حالا هم هنوز گروهی از جوانا مومن و انقلابی برای اصلاح امور فرهنگی از راهکارهای دیگری  تلاش می کنند و گروهی دیگر هم که البته امید چندانی به اصلاح ندارند ، منتظر نشسته اند تا درصورت عدم اصلاح رویه و ادامه همان روش گذشته، مجموعه فعالیت های عجیب و تلخ وزارت فرهنگ موجب شود تا علی جنتی و معاونانش اجبارا سکانداری فرهنگ و هنر را به شخص و گروهی دیگر بسپارند. پس گمان می کنم  از این پس شاید بد نباشد وزیر محترم با ترسیم درست زمین بازی و معکوس کردن جریان متصور شده برای ایشان،بدانند که  که موج هایی که مقابل  ایشان و علیه وزارتخانه شان به راه می افتد از جانب دوستان ایشان است یا دشمنان دوست نما و یا هر شخص و گروه دیگری جز منتقدانی که گمان دارند نورسیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 43
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    جنتی عوض بشه یکی مثل خودش میاد
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    يه روز شد شما مطلبي از دولت يازدهم جهت تخريب ننويسيد كشور رو فداي عقده هاتون ميكنيد
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    مجلس نمایندگان مردم کجایند ؟
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    تا کی باید تحمل کرد ؟
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    خون به دل می کنند همه را .
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    خدایا هرچه زودتر این دوره دولت را تمام کن ....
  • ناشناس ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 1
    از آقایان مچکریم !!! که حق مسلم ما را از انرژی هسته ای به تک خوانی زنان تقلیل دادند !!!
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    این دولت با دو ابزار مدیریت می کند : 1. حمایت از پول دارها و سرمایه داری به گونه ای که این روزها قیمت کالاهای اساسی با رشدی چند برابر دولت قبل بالا میرود و قیمت ها هرروز در نوسان است اما چون جیب پول دارها داره حفظ می شه و مثل دولت قبل با آنها برخورد نمی شه آنها هم در جامعه القای گرانی نمی کنند در نتیجه دولت مردم را مدیریت می کند . یک مورد سند موضوع مجوز واردات خودرو وزیر صنعت و معدن است. 2.حمایت از یک مشت بی فرهنگ و غرب زده که در حوزه فرهنگ این مملکت فعال هستند. با این کار مبحث آزادی را در بین جوانان القا می کنند و صدا ها را می خوابانند. و در این بین بچه حزب اللهی هم خون دل می خورند.
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    حتما این کارها در راستای وعده هایی است که ظریف در 5+1 به غرب و آمریکا داده است.
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    دولتی که میانه رو است این افراط نیست ؟؟؟؟؟؟
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    متاسفانه مسئولین حواسشان نیست که این انقلاب فرهنگی است و این وزیر و اطرافیانش درحال ضربه زدن به ریشه این فرهنگ هستند.
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    آقای وزیر ما داریم در سوریه و عراق شهید می دهیم شما هم اینطرف داری مجوز چی می دی ؟
  • ناشناس ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    بعضی ها هم که با سفر به قم و دیدار با مراجع تقلید سعی کردند که قضیه را ماستمالی کنند .
  • ناشناس ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    اگر امام خمینی (ره) در قید حیات بودند هشدار میدادند که ای علمای اسلام به هوش باشید که اسلام در خطر است .
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    یقه بسته مسئولان با یقه باز خانم خواننده در یک راستا .
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    آخرش نگفتی این همه شلوغ کردید بالاخره آیا تکخوانی زن بوده و یا طبق معمول برای دنیای خود هوچی گری کرده اید
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    در فیلم های خارجی می بینیم که صداوسیما تصاویر زنان را سانسور می کند متاسفانه فکر کنم اونها را رها کنیم و زنان فرهنگی داخلی را کمی سانسور کنیم.
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    نظر آقای وزیر : این آلبوم توسط محسن کرامتی و نوشین طافی همخوانی شده و در واقع تک‌خوانی نبوده است. یکی به ساده لوحها بگه سرت رو از برف دربیار .
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    الهی آمین
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    امثال شما رو هم که سال 88 انقلاب و کشور رو تا مرز نابودی بردین و بعد هرچی فحش دلتون میخواست 8 سال به احمدی نژاد دادین فراموش نمیکنیم، فتنه گر رذل!
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    خداوند ان شاالله افساد طلبان را اصلاح نماید . شما هم خیلی کار اشتباهی کردید که تا حالا به احترام آیت الله جنتی سکوت کردبد.
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    ببینید اوج را: "تمامی بانوان را مثل مادر خود بدانیم" خب معلومه کسی که در برابر حق سرکشی کند مجبور است تن به این ..... دهد! آخه در کجای دنیا این طور شده؟ اصلا با عقل جور در می آید؟ یعنی (اعوذ بالله) از خدا بیشتر می فهمی؟
  • محمود ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    و با ابزار پوپولاریسم
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    عالی. واقعا دانشمندان بیکار می شن تا بی هنرهای وصل به دلار بیان خوش رقصی کنن.
  • ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    دمش گرم رتست گفته!! همه شماها رووشناختن.. و اتفاقا میمونه و شما هستید که میرید همونجوری که توی انتخابات رفتید
  • ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    دمش گرم راست گفته!! همه شماها روشناختن.. و اتفاقا میمونه و شما هستید که میرید همونجوری که توی انتخابات رفتید
  • محمد علی ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    اسلام برخی شکمشان و شهوتشان و مال دنیاست و اسلام را هم برای خالی نبودن عریضه میخواهند . البته ما هم نمیخواهیم کسی را به زور به بهشت بفرستیم اما اجازه نمیدهیم کسی درهای جهنم را بر روی ما باز کند و تذکر میدهیم این ملت سال 57 است که شاه را به زباله دان انداخت
  • وحید ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    خدایا آخر و عاقبت مملکت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را به خیر بگردان. آمین
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    منظورت از عقده علاقه حضرت عالی به صدای بانوانی است که صداشون موجب نشاط دیگران میشه!؟
  • ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    اگه مردم سرگرم غرایزشون نباشند که خب لابد میفهمند مرغ با یک شیب ملایم شده 8000! پس بهتر اینکه مردم سرگرم فیس بوک و خوانندگی زن و سیگار باشند تا سر از انرژی هسته ای و تخلیه فاضلاب هواپیماهای خارجی داخل کشور به صرف خاویار خبر نشن
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    اگه براشون فرقی داشت لابد از دولت حامی تکفیری ها از ترکیه و دیگران واردات لباس و ... نمیکرد که بنر تبلیغاتیشون نصف اتوبان رو گرفته!
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    گرچه به هر دو باد، اما هزار هزار بار شرف داره آدمی که ریش بذاره و با هدفون صدای زن گوش بده نسبت به اون که یقه آخوندی بپوش، خودش رو هم دائم به مراجع و متدی بده. مجوز برا برگزاری یک جشنواره برای اکران فیلمهای توقیفی بده، مجوز به کتابهایی بده که حتی اسم اونها براندازانه است!
  • قاسم ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    درود بروزیرارشاد موفق باشی انشالله .به کسی گوش نده ودلسردنشو بعضی ها میخواهند همیشه چشم مردم گریان باشد وباشادی قهرکرده اند .کسانیک دراصفهان کنسرت شجریان را بهم زدند از گروه داعش بودند.
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    اتفاقا شما نمیمانید مثل احمدی نژاد که رفت برای همیشه
  • ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    هر که مقابل دین خدا می ایستد و دروازه ابلیس را بر روی بندگان می گشاید، ان شاالله خداوند هدایتش کند واگر نه به بدترین شکل نابود بفرماید تا موجبات گمراهی بندگان را بیش از پیش فراهم نسازد، آمین یا رب العالمین.
  • ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    رابطه فعل حرام با شادی چیه!؟؟ خوب دین کلی سفارش به خوش خلقی و نیکی و شادی و لبخند بر لب داشتن پیوسته تاکید دارد، اما چه کنیم که برخی روحانیون وقت معرفی دین را ندارند و برخی افراد نا آگاه به اشتباه دین را مقابل شادی و نشاط مردم می بینند!!!
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    پیش گویی هم که می کنید!
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    ما هم وظیفه ای برای آماده سازی مملکت منجی داریم
  • ناشناس ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    انشاءالله آن مرد باز میگردد .
  • سعید ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    قاسم ..!! از زیرِ سی و سه پُل چه خبر ؟؟ خوش میگذزه عامو ؟؟؟
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    اگه تمام بانوان را همسر خود بدانیم چطور است اینکه بهتر است و بهتر می توانیم مهر و محبت را احساس کنیم اگه این افراد مایلند خواهر و مادرشان اینگونه باشند خوب کافی است اعلام کنند!!
  • ناشناس ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    اخیرا آقای وزیر فرمودندکه به صاحبان اندیشه باید مجال سخن گفتن داده شود.آقای وزیرشما که دروزارتخانه ات هیچ کارمندی اجازه صحبت و انتقاد ندارد واصلا خود وزیر هم اورانمی پذیرد این حرفها رابرای کسی می گوید.بد نیست از حال و روز کارکنان وزارت ارشاد و واحدهای تابعه هم گزارشی تهیه شود.
  • م.ج ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    1- حيطه‌ي فرهنگ در حكومت اسلامي نيازمند افراد معتقد و باغيرت است، 2-شما نقد را كه بارز ترين و ارزشمند‌ترين عرصه‌‌ي آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است و مي‌تواند تضمين كننده‌ي سلامت جامعه باشد را با تخريب يكي ميدانيد.3- شما بفرمائيد چرا ننويسند.؟ 4- چرا آقاي وزير محترم حداقل از اصول اعتقادي و رفتاري پدر بزرگوارشان، بزرگواري كه هيچكس نمي‌تواند كمترين ناروايي در اين زمينه به ايشان وارد كند، تبعيت نمي‌كند.؟ مگر نه اين است حكومت، حكومت اسلامي است و معيارها، ارزشها و آرمانهاي آن سرفصل همه‌ي امور دولتمردان بايد باشد، مگر سوگند ياد نكرده‌اند كه پاسدار حكومت اسلامي و آرمانهاي آن باشند.؟5- امام امت (قدس سره) فرمودند: انتقاد هديه الهي است و اين دولت هم از ابتدا با همين روحيه نقد پذيري رشته‌ي امور را در دست گرفتند، اما حرف كجا و عمل كجا.؟ از آن بدتر، از همان ابتدا در مقابل هر انتقادي برآشفتند و بدترين تهمت‌ها را به امت روا داشتند.!!! در هيچيك از دولتهاي گذشته سابقه نداشته است. 6- در حگومت اسلامي تساهل و تسامح جايگاه خود را دارد اما شيعه حق اعتراض هم دارد، مسئولان بايد پاسخگو باشند. شيعه خلاف آرمانها را نه ظلم به خود بلكه ظلم به خون سرخ شهدا از كربلاي اباعبدا.. الحسين عليه السلام تا كربلاهاي ايران مي‌داند. و به حكم قرآن مبين در مقابل ظالم فرياد مي‌زند. 7- برادر عزيز مسأله اين دولت و آن دولت نيست بلكه، تكليف مسلماني‌مان است، برادر عزيز شما در سنين 14 تا 15 سالگي بر اساس مسلمانيت وظيفه سنگين اين تكليف را بر دوش گرفتي، تنها راه نجات بصيرت و به گوش جان خريدن نصايح رهبر فرزانه، و امام و غافله سالارمان است. از خدا مي‌خواهم همه ما را هدايت و ياري كند. نعم النصير و نعم الوكيل. والسلام.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس