کد خبر 390980
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶

حمید چیت‌چیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ایلام اظهار داشت: قطعی برق شهرستان آبدانان طی هفته گذشته بر اثر بارش‌های گرد و غبار بوده که این مهم رسالت وزارت نیرو را برای مقابله با این حوادث دو چندان کرده است.

به گزارش مشرق، حمید چیت‌چیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ایلام اظهار داشت: قطعی برق شهرستان آبدانان طی هفته گذشته بر اثر بارش‌های گرد و غبار بوده که این مهم رسالت وزارت نیرو را برای مقابله با این حوادث دو چندان کرده است.

وزیر نیرو با بیان اینکه قطعی برق آبدانان از حوادث نادر و بی‌نظیر در حوزه انرژی کشور است، ادامه داد: این مقوله مورد بررسی کارشناسان وزارت نیرو قرار گرفته است.

این مسئول با تقدیر از صبر و متانت مردم شهرستان آبدانان حین بروز این حادثه و همکاری با مسئولان امر اضافه کرد: امیدواریم این مشکل به فرصتی برای برنامه‌ریزی اصولی و کاربردی در برابر حوادث احتمالی آینده تبدیل شود.

چیت‌چیان تصریح کرد: معضل ورود ریزگردها به کشور تهدیدی برای شبکه‌های برق مناطق غرب و جنوب غرب کشور است که باید در این رابطه چاره‌جویی لازم صورت پذیرد.

وزیر نیرو گفت: مدیران شبکه منطقه‌ای برق غرب کشور باید در نخستین فرصت دلایل بروز این حادثه را به طور دقیق و کارشناسی بررسی کرده و راهکارهای مقابله با آن را ارائه دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 0
    کابل های برق باید زیر زمینی شود تا از گرد و غبار در امان باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس