خواننده موسیقی سنتی ایرانی به دلیل همزمانی مراسم چهلمین روز شهادت مهدی نوروزی با کنسرت خود در کرمانشاه با کمال احترام این کنسرت را لغو کرد.

 به گزارش مشرق، «ابراهیم رحیمی زنگنه» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: «علیرضا افتخاری» خواننده موسیقی سنتی ایرانی پس از آنکه متوجه همزمانی مراسم چهلمین روز شهادت مهدی نوروزی با کنسرت خود در کرمانشاه شد، با کمال ادب و احترام خواستار لغو کنسرت و برگزاری آن در زمان دیگری شد.

وی گفت: پس از آنکه متوجه همزمانی برگزاری کنسرت آقای افتخاری با مراسم چهلم شهید نوروزی در مسجد آیت الله بروجردی شدیم با آقای معتمدیان مدیر اجرایی کنسرت و بعد از آن با آقای افتخاری تماس گرفتم و شرایط را تشریح کردم که وی نیز با کمال ادب و احترام پذیرفت که کنسرت لغو و به زمان دیگری موکول شود.

زنگنه گفت: پس از لغو کنسرت دست اندرکاران برگزاری موسیقی اعلام کردند این برنامه با توجه به در پیش بودن ایام فاطمیه بهتر است در زمان دیگری برگزار شود.

«فریدون معتمدیان» مدیر اجرایی این کنسرت نیز با رد شایعات مربوط به فروش نرفتن بلیط و یا اینکه افرادی از اداره کل ارشاد استان و یا خارج از آن فشار آورده‌اند این کنسرت برگزار نشود، گفت: ما فکر می‌کردیم مراسم بزرگداشت چهلم شهید نوروزی از شهدای مدافع حرم طبق معمول آیین‌های دیگر عصر روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود و کنسرت آقای افتخاری هم ساعت ۲۰ شب، ولی از چند روز پیش متوجه شدیم مراسم چهلم شهید نوروزی درست همزمان با کنسرت آقای افتخاری است.

وی اظهار کرد: با وجود اینکه بخش زیادی از بلیط‌های این کنسرت به فروش رفته بود، ولی به دلیل همزمانی با مراسم چهلم شهید نوروزی، به منظور پاسداشت مقام این شهید با هماهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصمیم به لغو آن گرفته شد.

معتمدیان افزود: در تماسی هم که با آقای افتخاری داشتم وضعیت را برایشان شرح دادم و وی نیز با کمال احترام، خواستار لغو این کنسرت شد.

وی در ادامه گفت: در حالی که بیش از یک هفته به برگزاری کنسرت مانده بود حدود دو هزار قطعه بلیط کنسرت به فروش رفته بود و مطمئنا در فرصت باقی مانده نیز مابقی بلیط‌ها فروش می‌رفت، بنابراین ادعای برخی‌ها که دلیل لغو کنسرت را فروش نرفتن بلیط‌ها ذکر کردند، بی‌اساس است.

این برنامه قرار بود ساعت هشت شب روز پنجشنبه (۳۰ بهمن) در سرسرای شش هزار نفری امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شود.

شهید مهدی نوروزی اواخر دی ماه امسال در دفاع از حرمین امامین عسگرین و در مقابله با گروه تروریستی تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    سلام بر شهادت....
  • امیر پاشا ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    1 0
    دمش گرم
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    2 0
    فدای تو استاد دمت گرم با معرفت
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    1 0
    درود بر تو استاد واقعی آواز ایران
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    1 0
    احسنت بر استاد. احترام به شهدا نشانه شخصیت و فهم ایشون هست.
  • ارش ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    1 0
    درد وبلای استاد بخوره توسر اون بی معرفت بی وطن
  • ارش ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    1 0
    درد وبلای استاد بخوره توسر اون بی معرفت بی وطن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس