کد خبر 390239
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

وزیر ورزش و جوانان گفت: در وزارت ورزش و جوانان حتی یک ریال را هم بلوکه نمی‌کنیم و در جایی که باید، صرف می‌شود.

به گزارش مشرق، نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی عصر دوشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان در محل وزارتخانه برگزار شد.

محمود گودرزی ضمن تقدیر از روسای فدراسیون‌های ورزشی به خاطر تلاش در کسب عناوین بین المللی و اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین مهم ورزشی، نکاتی را در خصوص برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان ارائه کرد.

در این نشست که کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، معاونین و مدیران کل ستادی نیز حضور داشتند، گودرزی  به مشکلات مالی فراروی وزارت ورزش و جوانان و  تهیه جوایز برای مدال آوران رویدادهای مهم ورزشی اشاره کرد و گفت: سیاست دولت و وزارت خوش حسابی است و تلاش می‌کند با همه محدودیت‌های موجود به نحو شایسته از قهرمانان ملی و مربیان خود تجلیل کند.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به روسای فدراسیون‌ها گفت: می‌دانیم شما با کمبود بودجه مواجه هستید و  با تلاش و سختی سکان ورزش را در دست دارید. من به این خاطر از تلاش شما تقدیر می‌کنم و به شما خدا قوت می‌گویم.

وی تصریح کرد: بنا به نقش فدراسیون‌ها سعی کردیم در تقسیم این بودجه نگاهی متوازن داشته باشیم و جامعه مخاطب و گستردگی رشته‌ها بر این تقسیم بندی اثر می‌گذارد. ظرفیت مالی باید بالاتر رود اما داشته‌های ما همین است. در وزارت ورزش و جوانان حتی یک ریال را هم بلوکه نمی‌کنیم و در جایی که باید صرف می شود حتما هزینه خواهد شد و در خصوص بودجه‌های عمرانی هم همین نگاه را داریم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نقش و اهمیت بازاریابی گفت: منابع محدود است و ما چاره و گریزی جز بازاریابی و جذب سرمایه از بیرون نداریم. هر کدام از روسای فدراسیون‌ها نیز به فراخور فعالیت خود بهتر است سرمایه ها را جذب کنند.

وی همچنین به ورزش جانبازان و معلولان اشاره کرد و گفت: ورزش این بخش برای ما بسیار مهم است. من و مجموعه وزارت نسبت به همه جانبازان احساس وظیفه می‌کنیم و تمام تلاش خود را برای رونق بخشی به این ورزش خواهیم کرد.
منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس