کد خبر 390221
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷

پیش از شروع به ساخت فیلم، به مشهد مقدس آمدم و از حضرت رضا(ع) برای آغاز این پروژه سینمایی اجازه گرفتم، همان جا با امام رضا(ع) عهد بستم که پس از آماده شدن فیلم، آن را برای اکران به محضر ایشان بیاورم.

 به گزارش مشرق، مجید مجیدی، کارگردان فیلم محمد(ص)، این اثر سینمایی را به امام رضا(ع) تقدیم کرد. به گزارش خراسان، مجیدی که روز گذشته در مشهد حضور یافت، این فیلم را به امام رضا(ع) تقدیم کرد. فیلم سینمایی محمد(ص) شب گذشته در پردیس سینمایی هویزه مشهد، با حضور خادمان بارگاه ملکوتی رضوی به صورت خصوصی اکران شد.

مجیدی شب گذشته، قبل از اکران فیلم محمد(ص) در سینما هویزه مشهد گفت: پیش از شروع به ساخت این فیلم، به مشهد مقدس آمدم و از حضرت رضا(ع) برای آغاز این پروژه سینمایی اجازه گرفتم، همان جا با امام رضا(ع) عهد بستم که پس از آماده شدن فیلم، آن را برای اکران به محضر ایشان بیاورم.

مجیدی خطاب به خادمان حرم بارگاه مطهر رضوی گفت: امشب شما به نیابت از امام رضا(ع) در این سینما حضور دارید و من فیلم محمد(ص) را به ساحت مقدس امام هشتم (ع) تقدیم می کنم.

مجیدی به روند ساخت این اثر سینمایی هم اشاره و اظهار کرد: تقریبا در تمام نقاط کشور فیلم برداری داشتیم و چند هزار نفر در این پروژه مشغول کار بودند اما شکر خدا هیچ اتفاق ناخوشایندی رخ نداد، هرچند حوادثی پیش آمد اما به شیرینی ختم شد.

مجیدی همچنین از مراحل ساخت فیلم محمد(ص) و همکاری با بزرگان سینما و میزان ارادت آن ها به پیامبر گرامی اسلام(ص) خاطراتی را بازگو کرد که مشروح آن در شماره فردای روزنامه خراسان منتشر خواهد شد.

اکران عمومی در آینده نزدیک

حجت ا... ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور در همین رابطه از برنامه ریزی برای اکران عمومی این اثر فاخر سینمای ایران خبر داد و گفت: نوید می دهیم در آینده نزدیک فیلم سینمایی حضرت محمد(ص) را در مشهد نیز اکران کنیم.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    0 0
    هزینه از کجا تامین شده است ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس