کد خبر 390007
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳

یک کارشناس مسائل آمریکا گفت: در بند یک قرار داد الجزایر دولت آمریکا متعهد می‌شود که در امور داخلی ایران دخالت نکند اما با انتشار این بیانیه و بیانیه‌های دیگر در گذشته، می‌بینیم که آنها بار دیگر در امور داخلی ایران دخالت کرده و به نقض قرار داد الجزایر پرداختند.

به گزارش مشرق، "فواد ایزدی" با اشاره به بیانیه مداخله جویانه‌ وزارت خارجه آمریکا مبنی بر رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: این بیانیه ارزش توجه ندارد.

وی ادامه داد: اسم سخنگوی وزارت خارجه آمریکا(جن ساکی)در این بیانیه وجود دارد و جمله آخر این متن به این موضوع اشاره می‌کند که؛"ایالات متحده آمریکا تکرار می‌کند درخواستش را برای هر دولت از جمله‌ دولت جمهوری اسلامی ایران که به تعهدات بین المللی خود احترام بگذارد و همه زندانیانشان را آزاد کنند"!.

این کارشناس مسائل آمریکا تصریح کرد: هیچ کشوری در دنیا نیست که بخواهد همه زندانیانش را آزاد کند و این گاف بزرگ این بیانیه است بنابر این کشوری که نمی‌توان دو پاراگراف بیانیه به درستی تولید کند توجه کردن به حرف‌هایش کار هوشمندانه‌ای نخواهد بود.

ایزدی افزود: دخالت‌هایی که دولت آمریکا در طول تاریخ در کشور ما کرده است نشان می‌دهد که آنها از این کار خود پشیمان نیستند.

وی ادامه داد: در بند یک قرار داد الجزایر دولت آمریکا متعهد می‌شود که در امور داخلی ایران دخالت نکند اما با انتشار این بیانیه و بیانیه‌های دیگر در گذشته می‌بینیم که آنها بار دیگر در امور داخلی ایران دخالت کرده و به نقض قرار داد الجزایر پرداختند.

گاف در بیانیه

این کارشناس مسائل آمریکا در پایان خاطر نشان کرد: این سوال مطرح می‌شود اگر دولت آمریکا نمی‌نواند به قرارداد الجزایر متعهد باشد، بنابراین چگونه می‌تواند قرار داد دیگری را با ایران امضا برساند؟!
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    خود ایران داخل مسائل داخلی امریکا و اروپا کم دخالت کرده؟
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    خخخ شوتی بابا اگر هم حرفی زده مقابله به مثل بوده به ایران کاری نداشته باشند ایران به کسی کار نداره اما هر عملی سر بزنه عکس العملش از جانب ایران صد در صد خواهد بود
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    چی کار کرده؟ کودتا کرده؟
  • حجت ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    نه، هواپیماشونو زده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس