نسخه آندروید کتاب «جادوگری های پائولو کوئلیو» به همت موسسه راهبردی حق پژوهی در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، نسخه آندروید کتاب «اندیشه های یک جادوگر» به همت موسسه راهبردی حق پژوهی (مرکز تخصصی نقد و بررسی فرق ادیان و مذاهب) به رایگان در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

پائولو نویسنده‌ای چیره‌دست است که به‌خوبیْ مخاطب خود را می‌شناسد و براساس نیاز و میل مخاطب می‌نویسد. هرچند او به‌عنوان نویسنده‌های تراز اول جهان به لحاظ قلم و ادبیات مطرح نیست اما توانسته جایگاه خود را در میان مخاطبان کتاب در جهان باز نماید. قلم کوئلیو، روان و عامیانه بوده و در قالب رمان و قصه ارائه شده است.

ولی آیا همه چیز را از تفکر پائولو میدانید؟؟

 این کتاب که به قلم مهدی سالاری کارشناس و پژوهشگر عرفان های نوظهور نوشته شده است به بررسی اندیشه های تاثیرگذار بر افکار کوئلیو، راه رسیدن به خدا در نگاه پائولوکوئلیو، خدا در اندیشه کوئلیو، جادو و جادوگری و معنویت در نگاه پائولوکوئلیو می پردازد.

برای دانلود کتاب اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    یعنی کار مشرق به جایی رسیده که برای کولیئو تبیلغ میکنه ؟! افرین خسته نباشین برادران ارزشی
  • یوز ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    مهندس / کتاب در نقد اندیشه های پائولوست
  • مجید ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    پائوکوئیلو عالیه...
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    مشرق بگم خدا چکارت کنه، تیترت غلط اندازه(همانطور که این ناشناس رو دچار اشتباه کردید) چرا مثل آدم تیتر نمیزنید، آدم هنگ میکنه وقتی تیترو می بینه؛ راستی دیدم خیلی ها مینوسن کوئیلو، ولی درستش همان کوئلیو هست، همانجور که نوشتید، آدم چیزی ! است، رفیق شیمون پرز هم در رزومه افتخاراتش ثبت و ضبط شده است
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    دشمن شما و دین شما است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس