کد خبر 389050
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: حضور اولیویرا در راس کادر فنی تراکتورسازی قطعی نیست اما هیئت مدیره قطعا بهترین تصمیم را اتخاذ می‌کند.

به گزارش مشرق، قادر رحیم‌زاده پس از پیروزی تیمش برابر صبای قم در هفته بیستم لیگ بر‌تر فوتبال اظهار داشت: امروز بازی بسیار خوب و تماشاگر پسند از هر دو تیم مشاهده کردیم و خوشحالم که تراکتورسازی از فرصت‌های گلزنی خود به خوبی استفاده کرد و توانست 3 امتیازی که را که به آن نیاز مبرمی داشت به دست آورد.

وی افزود: در خط دفاعی‌مان کمبودهایی به دلیل غیبت بازیکنانمان داشتیم و گل‌هایی که دریافت کردیم ناشی از همین ایراد‌ها بود اما با هوشیاری بازیکنانمان توانستیم 3 امتیازی بازی را به دست آوریم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره آینده کادر فنی این تیم گفت: تا جایی که می‌دانم الیویرا در بازی امروز برای تماشای مسابقه به قم آمده بود و هنوز حضور وی در راس کادر فنی مشخص نیست با این حال، هیئت مدیره قطعا بهترین تصمیم را اتخاذ می‌کند.

رحیم‌زاده بیان کرد: پیروزی برابر صبای قم را مدیون بازیکنان تیم هستیم و در چند روز اخیر سعی کردیم روی مسائل تاکتیکی کار کنیم البته بازی برابر صبا واقعا سخت بود اما با تلاش بازیکنان، به هدفمان رسیدیم و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: درباره عملکرد داور باید بگویم که در زمینه داوری هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و در مورد پنالتی هم نظر داور کاملا صحیح بود البته یک کار‌شناس داوری بهتر می‌ تواند نظر بدهد اما من به عنوان یک مربی می‌ توانم بگویم که پنالتی صحیح بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس