کد خبر 389047
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه در آستانه مراسم چهارمین سالگرد انقلاب این کشور، خیابان‌های پایتخت و دیگر شهرها را کرده‌اند تا اجازه هرگونه تحرک را از مخالفان بگیرند.

به گزارش مشرق، رژیم آل خلیفه به شدت از برگزاری تظاهرات فردا به مناسبت چهارمین سالگرد انقلاب بحرین (14 فوریه-25 بهمن) نگران است و نیروهای امنیتی و مزدوران خارجی تحت فرمان دولت منامه در مناطق مختلف حضور دارند.

براساس گزارش العهد، همزمان با تجمع انقلابیون بحرین، نیروهای امنیتی در مناطق مختلف شهر منامه و دیگر شهرهای این کشور با خودروهای زرهی حضور دارند تا مانع از هرگونه تجمع و تظاهرات احتمالی در سالگرد انقلاب بحرین شوند.

این درحالی است که با وجود این تدابیر امنیتی، امروز صدها نفر در منطقه بلاد القدیم دست به تظاهرات علیه رژیم ال خلیفه زدند.

همچون سال‌های گذشته، دستگاه‌های امنیتی بحرین از چند روز پیش از آغاز مراسم بزرگداشت انقلاب 14 فوریه در این کشور و برای مقابله با اعتراض‌های مردمی و سرکوب آنها، موج جدیدی از بازداشت‌ها را آغاز کرده‌اند.

این در شرایطی است که اعتصاب سراسری مردم در بحرین وارد دومین روز خود شده است و اغلب مغازه‌ها و مراکز تجاری در مناطق مختلف پایتخت تعطیل هستند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس