کد خبر 388818
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

مردم انقلابی بحرین با وجود تدابیر شدید امنیتی اتخاذ شده توسط رژیم آل خلیفه، این روزها خود را برای بزرگداشت چهارمین سالگرد انقلاب 14 فوریه آماده می‌کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس،‌ مردم انقلابی بحرین در میان تدابیر شدید امنیتی اتخاذ شده توسط رژیم آل خلیفه خود را برای برگزاری مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد انقلاب 14 فوریه آماده می‌کنند.

این درحالی است که مدرسه پایگاه نظامی آمریکا در بحرین که فرزندان نظامیان آمریکایی مشغول به خدمت در این کشور، در آن مشغول به تحصیل هستند، به این مناسبت تعطیل شد.

در این راستا پایگاه خبری «مرآه البحرین» گزارش داد که از روز چهارشنبه گذشته برابر با 11 فوریه 2015 مراکز تجاری و فروشگاه‌ها در پاسخ به فراخوان «ائتلاف 14 فوریه» که برگزاری اعتراض‌هایی روزانه از زمان حمله به اعتصاب کنندگان بحرینی در میدان «اللؤلؤة» منامه در مارس 2011 را رهبری می‌کند، فعالیت‌های خود را تعطیل کردند.‌

همچنین مناطق غربی و جنوبی منامه، پایتخت بحرین چهارشنبه‌شب در حمایت از تحصنی که قرار است، امروز (پنج‌شنبه) برابر با 12 فوریه در این شهر برگزار شود، تظاهرات کردند.

تظاهرات‌کنندگان بحرینی بر پایبندی به خواسته‌های انقلابی‌ و متوقف کردن جاه‌طلبی خاندان ال خلیفه در این کشور تأکید کردند.

دیدار برادر شاه با مسئولان امنیتی

از سوی دیگر «محمد بن عیسی آل خلیفه»، برادر شاه بحرین و رئیس دستگاه امنیت ملی این کشور برای مقابله با آنچه آن را دعوت به اخلال امنیت عمومی خوانده بود و انجام هماهنگی‌های لازم در این خصوص، با «طارق الحسن»، رئیس امنیت عمومی این کشور دیدار کرد.

شاهدان عینی تاکید می‌کنند که در این راستا دستگاه‌های امنیتی بحرین نیز حملات، پیگردهای و بازداشت‌هایی را علیه شهروندان بحرینی در مناطق الدراز، عالی، سار و سترة انجام دادند.

همچون سال‌های گذشته دستگاه‌های امنیتی بحرین از چند روز پیش از آغاز مراسم بزرگداشت انقلاب 14 فوریه در این کشور و برای مقابله با اعتراض‌های مردمی و سرکوب آنها، موج جدیدی از بازداشت‌ها را آغاز می‌کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس