کد خبر 389003
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای نسبت به اظهارات برخی مربیان در مورد دیدار استقلال و پیکان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای نسبت به برخی صحبتهای اخیر پیرامون این تییم واکنش نشان داد: این بیاینه که روی خروجی سایت این باشگاه قرار گرفته به شرح زیر است:
این چه رفتاری است که یک روز قبل از بازی حساس لیگ برتر به هواداران استقلال نامه می نویسند و از عشق و علاقه و تعصب خود می گویند و روزی دیگر وقتی که موفق نیستند به پیروزی های تیم مورد علاقه همان هواداران«چنگ »می زنند و هزار عامل بی‌ربط را دلیل توقف خود می دانند؟!
آیا برخی مربیان لیگ برتر « قاضی » شهر شده اند که خودشان را جای داور و مسئول می گذارند و غیرمنصفانه درباره داوری مسابقه استقلال با پیکان نظر می دهند و کسی هم نیست از ایشان بپرسد که شما با کدام مسئولیت در این مورد «حکم نهایی» می دهید؟ کجای این رفتار حرفه ای است؟
اگر همین امروز رسانه ای بی‌طرف،یک جدول بر اساس اشتباهات داوری تنظیم کند برخی تیم ها صدرنشین این جدول خواهند بود. باشگاه استقلال به گواه اکثر کارشناسان «مستقل» در فصل جاری در موضوع اشتباهات داوری، میزان زیان و ضررش بسیار بیشتر از سودش بوده است اما این ادعا هم یک حکم نهایی نیست و بدون تردید درباره آن بحث و بررسی های فراوان لازم است.

علاوه بر همه این حرفها،فوتبال پاک با حرف اتفاق نمی افتد . فوتبال پاک به فوتبال ضد دوپینگ گفته می شود ،به فوتبالی که قرار است دیگر « کشو» ها حامی آن نباشند و باشگاهها با هوادارانشان حمایت شوند و نه غیر از این!

روز گذشته علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با پیکان مدعی شد تیمش تاوان اشتباهات داوری استقلال و پیکان را داده است.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    0 0
    حقایق روگفته اند.
  • مجتبی ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    0 0
    هر چند استقلالیه ولی حقیقتو گفته مشرق چاپ کن
  • aras ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    0 0
    از محبوبیت علی منصور ترسیدن ، دارن خودشونو به در و دیوار میزنن بنده خدا به برد استقلال کار نداشت فقط در مورد تصمیم های متفاوت داورا تو صحنه های مشابه بازیهای مختلف انتقاد میکرد اونم بدون اینکه بخواد به تبانی یا ... متهم کنه
  • حق گو ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    مگه كمك داورا به امير را كورها هم نديده اند؟؟؟ اگه داورا نبودن اين چند پيروزي آخر را داشتين؟؟
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    علی منصور رو دوست دارم اما استقلالو بیش از هر کس دیگه ایی دوست دارم. موفقیت استقلال برام الویته
  • اشک درار مشرق ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    نه این که تیم تو تمام بازیهاش رو برده؟اگه داور نبود شما هم برد دربی رو نداشتید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس