کد خبر 388916
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷

سرمربی نفت تهران گفت:آقای تاج نگرانی‌هایمان را برای فوتبال پاک بیشتر نکنید و بگذارید فوتبال پاک بماند و حق تضعیف شده پیکان یا هر تیم دیگری که در یک بازی حقش تضعیف شده باشد را در بازی بعدی آن تیم لحاظ نکنید تا تیم مقابل آن متضرر این موضوع نشود.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پس از تساوی نفت تهران مقابل پیکان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: به آقای مرفاوی بابت یک امتیازی که گرفتند تبریک می‌گویم. بازی از لحاظ فنی خوب بود ولی طرف صحبت‌های من آقای تاج هستند که دوست بسیار صمیمی بنده هستند و بنده احترام زیادی برای ایشان قائل هستم.

سرمربی نفت تهران افزود: قبل از بازی با پیکان در برخی مصاحبه‌هایم اشاره کرده بودم که حق تضعیف شده پیکان در بازی مقابل استقلال نباید در بازی با تیم ما لحاظ شود. نگران این موضوع که خیلی از این وقایعی که پیش‌بینی‌اش را می‌کردم در این بازی مشهود بود.

وی ادامه داد: آقای تاج نگرانی‌هایمان را برای فوتبال پاک بیشتر نکنید و بگذارید فوتبال پاک بماند و حق تضعیف شده پیکان یا هر تیم دیگری که در یک بازی حقش تضعیف شده باشد را در بازی بعدی آن تیم لحاظ نکنید تا تیم مقابل آن متضرر این موضوع نشود.

منصوریان در خصوص داوری این دیدار گفت: زیاد نمی‌خواهم درباره داوری‌ها صحبت کنم ولی چون ما نزدیک زمین هستیم خیلی راحت‌تر برخی صحنه‌ها را شاهد هستیم و بنده دیدم در صحنه‌ای که تیم پیکان به گل رسید آن اوت دستی که منجر به ثمر رسیدن تک گل پیکان شد به نفع تیم ما بود و اوت را ما باید پرتاب می‌کردیم.

وی در ادامه بحث‌های در خصوص داوری خاطر نشان کرد: در صحنه‌‌ای که ارسلان مطهری در موقعیت گل قرار گرفت خطای هند بازیکنان پیکان مشهود بود و داور مسابقه باید یک پنالتی به نفع ما می‌گرفت و در صحنه‌ای که گل ما را مردود اعلام کردند  ولی به اعتقاد من گلی که ما زدیم کاملا صحیح بود هر چند دوست ندارم در مورد این موضوع زیاد بحث کنم و این صحنه را به کارشناسان داوری واگذار می‌کنم تا درباره آن نظر بدهند.

سرمربی نفت تهران در خصوص اخراج مرتضی پورعلی گنجی گفت: در مورد اخراج پورعلی گنجی حرفی ندارم ولی باید بازیکنان جوان ما هیچ اعتراضی به داور نکنند و بازیکنان ما باید یاد بگیرند که حرفه‌ای رفتار کنند تا اینگونه اخراج نشوند البته ما هم باید مدیریتمان را قوی‌تر کنیم تا شاهد چنین برخوردها و اعتراض‌هایی از سوی بازیکنانمان نباشیم حتی من در این خصوص بعد از بازی بازیکنانم را ممنوع‌المصاحبه کردم تا اشتباهات متعدد داوری باعث نشود بازیکنان جوان ما که میانگین سنی 20 تا 25 سال  دارند به داوری و برخی مسائل اعتراض نکنند و حرفی نزنند که بعد از آن پشیمان شوند.

منصوریان در پایان گفت: هواداران و مردم ما را تنها نگذارند، بازی سختی با الجیش داریم. از این لحظه تمام تمرکزمان را بر روی بازی با الجیش خواهیم گذاشت تا بتوانیم نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    0 0
    یعنی تا الان پاک بوده دیگه ؟!
  • مسعود کامنت ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    0 0
    تازگی باب شده اول در مورد داوری هر چه میخوان میگن و بعد میگن من نمی خوام در مورد داوری حرف بزنم.آخرش می خوای یا نمی خوای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس