کد خبر 388663
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

ورزشکاران میهن عزیزمان امروز (چهارشنبه) همپای سایر مردم درراهپیمایی 22 بهمن شرکت فعال داشته و انزجار خود را ازاستکبار جهانی و گروههای تروریستی در منطقه اعلام کردند.

به گزارش مشرق، ورزشکاران که تعدادی از آنان با لباس های ورزشی دراین همایش ملی شرکت داشتند، در طول مسیر راهپیمایی حرکات ورزشی نیز درمعرض دید عموم قرار دادند.
 
همچنین وزارت ورزش امروز در جلوی دانشگاه شریف غرفه ای برپا کرده و برنامه های متنوع ورزشی را برگزار کرده بود که مورد استقبال راهپیمایان قرار گرفت.
 
این ورزشکاران اعم از زن و مرد که از فدراسیون های مختلف به همراه مسوولان در این راهپیمایی شرکت کرده بودند، پلاکاردهای مرتبط با این روز و پرچم های ایران و تصاویری از امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری را حمل و حمایت خود را از نظام و انقلاب اسلامی به جهانیان نشان دادند.
 
ورزشکاران که از اولین ساعات آغاز راهپیمایی درآن حضور داشتند، با لباس های رشته های رزمی نظیر کاراته ، تکواندو و گونگ فو نیز حضور یافته بودند و در برخی مواقع اقدام به اجرای این حرکات می کردند که با استقبال نیز روبرو می شد.
 
روپایی زدن پیرمردی 85ساله که به گفته خود سابقه 73هزار روپایی در هشت سال دارد و باستانی کاران و نینجا رنجر کاران با استقبال حاضران در راهپیمایی روبرو شد و مورد تشویق قرار گرفت.
 
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن راس ساعت 9 صبح امروز(چهارشنبه) آغازو سیل جمعیت مشتاق به سمت میدان آزادی روان هستند.
 
تعدادی از مردم دراین راهپیمایی با دردست داشتن پلاکاردهایی اقدام موهن نشریه فرانسوی درهتک حرمت به مقام شامخ رسول مهربانی را محکوم و آمادگی خود برای شرکت درکمپین من محمد(ص) را دوست دارم را اعلام کردند.
 
همچنین ورزشکاران در کنار سایر مردم با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و حمایت خود را از دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای ابراز کردند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس