کد خبر 388669
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

نماینده مردم تهران در مجلس معتقد است که توطئه نفتی صرفاً علیه جمهوری اسلامی ایران نبوده است و باید بودجه ۹۴ را منهای نفت ببندیم.

به گزارش مشرق، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری کمکی به مذاکره‌کنندگان بوده تا تکلیف مذاکره یکجا معلوم شود.

وی افزود: اگر مذاکرات دو مرحله‌ای شود آمریکا بهانه‌ جدیدی ‌می‌آورد و به مذاکرات آسیب می‌زند.

مطهری با بیان اینکه برنامه تیم مذاکره‌کننده این بوده که توافق یک مرحله‌ای انجام شود، گفت: تیم مذاکره‌کننده سعی کرده تحریم‌ها یک جا برداشته شود و مذاکره، از ابتدای جنبه سیاسی نداشته بلکه جنبه حقوقی داشته است.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: مذاکره‌کنندگان اجازه ندادند مسائلی مثل فلسطین، موشک بالستیک و حقوق بشر وارد مذاکرات شود. بنابراین مذاکرات جنبه فنی و حقوقی دارد.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه راهکاریی برای مقابل توطئه نفتی عربستان باید  داشته باشیم، گفت: کاهش قیمت نفت صرفاً توطئه علیه جمهوری اسلامی نبوده و عوامل مختلفی در آن دخیل هستند، اما به هر حال فرصتی برای ما است که به سمت اقتصاد بدون نفت حرکت کرده و بودجه را منهای نفت ببندیم.

مطهری درباره حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز نیز تصریح کرد: فضای داخلی جامعه ما در تصمیمات آنها (دشمنان) مؤثر است و آنها باید بفهمند مردم پشتیبان مسئولان هستند.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس