استاندار خوزستان گفت: گلایه مردم از پدیده گرد و غبار و مشکلاتی که برای مردم استان ایجاد کرده به گوش دولت رسیده است و همه اعضای دولت برای چاره‌اندیشی و کمک به مردم بسیج شده است.

به گزارش مشرق، عبدالحسن مقتدایی لحظاتی پیش در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: از ظهر امروز چندین بار از دولت برای ارسال تجهیزات و هرگونه مایحتاج مردم تماس گرفته شده است. 

وی خاطرنشان کرد: عصر امروز نیز جلسه‌ای برای جمع‌بندی به منظور چگونگی مقابله با این پدیده گرفته خواهد شد و به اطلاع مردم ‌می‌‌‌رسد. 

استاندار خوزستان در خصوص تجمع برخی از شهروندان اهوازی در مقابل استانداری نیز گفت: مردم حق گلایه و اعتراض را دارند و اگر هدف آن‌ها رسیدن صدایشان به دولت است باید اعلام کنم که دولت به شکل جدی صدای مردم را شنیده است. 

مقتدایی تصریح کرد: همه اعضای دولت برای کمک به مردم خوزستان بسیج شده‌اند و در این زمینه تصمیمات خوبی اتخاذ شده که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

وی از اختصاص تجهیزات و امکانات برای مردم استان خبر داد و گفت: دستور داده شده هرگونه تجهیزات مورد نیاز در شهرستان‌ها سریعا تامین شود. 

استاندار خوزستان تجهیز اورژانس‌ها، هلال احمر، اطلاع‌رسانی به موقع هوا‌شناسی، پاکسازی مناطق و اماکن را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای مقابله با پدیده گرد و غبار عنوان کرد.

مقتدایی با اشاره به اینکه مردم باید بدانند که مسئولان استان بدون ماسک در کنار آن‌ها هستند اظهار داشت: از صبح تاکنون مجموعه استانداری و مدیران ذیربط تمام تلاش خود را برای چاره‌اندیشی و حل اساسی این مشکل بکار برده‌اند و امیدواریم تا چند روز آینده خبرهای خوبی به مردم برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیر ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
    0 0
    البته بعدازدستور رهبری عزیزوگرامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس