کد خبر 388545
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲

رئیس پارلمان لبنان، با انتشار بیانیه‌ای ضمن رد شایعات اخیر، دربارۀ قضیۀ ربودن امام موسی صدر و دو همراهش، تأکید کرد که تنها مرجع رسمی اخبار مربوط به این مسئله «کمیتۀ رسمی پیگیری قضیۀ ربودن امام موسی صدر و دو همراهش» است.

به گزارش مشرق، نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان، برای روشن شدن افکار عمومی در جهان در بیانیه ای توضیح داد که شایعات و اخبار ساختگی که اخیراً دربارۀ پروندۀ ربودن امام موسی صدر و دو همراهش منتشر شده است، به هیچ وجه صحت ندارد.
 
بری در این بیانیه که خبرگزاری رسمی لبنان به نقل از دفتر وی منتشر کرده است، توضیح داده است که تنها یک بار و در سال 2012 آزمایش دی.ان.ای. بر روی جسدی مجهول الهویه که در لیبی یافته شده بود، در شهر سرایوو انجام شد که نتیجۀ آن مشخص کرد که آن جسد متعلق به منصور کیخیا، یکی از معارضان لیبیایی بوده است.
 
نبیه بری با اعلام اینکه وی مسئوليتي براي اظهار نظر درباره اين قضيه  به هيچ كس نداده است، اعلام کرده است تنها مرجع رسمی اعلام اخبار مربوط به پروندۀ ربودن امام صدر و دو همراهش، «کمیتۀ رسمی پیگیری قضیۀ ربودن» است که خصوصاً در مورد ثوابت قضیه مورد اعتماد است؛ ثوابتی که این کمیته بر اساس آن عمل می‌کند و در رأس آن‌ها این است که مسئله اين پرونده مسئله ربايش است و هدف آن، آزادی امام صدر و دو همراهش از محل بازداشت آن‌هاست.
 
وی افزوده است: با توجه به اهمیت و حساسیت این مسئله، قطعاً انتشاردهندگان این‌گونه شایعات و دروغ‌هایی که بدون هیچ سندی منتشر می‌شود، مورد پیگرد قرار می‌گیرند؛ با هر غرضی که دست به چنین کاری زده باشند.

منبع: روابط عمومی مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    امام موسی صدر رو همون اول شهید کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس