کد خبر 387694
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

در سه حادثه تیراندازی جداگانه در دو ایالت آمریکا دستکم ۱۲ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که در نتیجه آن ۷ نفر کشته و ۵ نفر دیگر از جمله دو کودک زخمی شدند.

به گزارش مشرق، خشونت‌های مرتبط با تیراندازی به یک امر عادی در آمریکا تبدیل شده است، به طوریکه روزانه افرادی در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند یا زخمی می‌شوند.

در حادثه اول، مأموران پلیس ایالت پنسیلوانیا گزارش کردند که یک درگیری در فروشگاهی در «مونروویل» ایالت پنسیلوانیا به تیراندازی منجر شد که در نتیجه آن سه نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

شبکه سی بی اس تی وی روز یکشنبه (امروز) گزارش کرد که دو مرد و یک زن در این حادثه به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شدند و به گفته پزشکان حال جسمی آنها وخیم است.

به دنبال حادثه تیراندازی، بازار مونرویل خیلی سریع تخلیه شد و پلیس تحقیقات خود را در صحنه حادثه آغاز کرده است.

در حادثه دوم، یک فرد مسلح با اسلحه خود در نزدیکی آتلانتا در ایالت «جورجیا» آمریکا به سمت 7 نفر تیراندازی کرد و سپس خودکشی کرد  و بنا بر گزارش فاکس‌نیوز، در این حادثه 5 نفر از جمله عامل مسلح کشته شدند و دو کودک نیز زخمی شدند.

مقامات پلیس آمریکا اعلام کردند در حدود 20 مایلی غرب آتلانتا و حدود ساعت 15:00 به وقت محلی روز شنبه یک عامل مسلح به سمت خانه‌ای آمد و به سمت همسر سابق و چندین فرزند خود تیراندازی کرد.

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که فرد مسلح در بین قربانیان این حادثه است و عامل مسلح از شدت زخم‌های ناشی از شلیک گلوله به خودش جانش را از دست داده است.

در یک حادثه سوم، در یک حادثه تیراندازی که اوایل صبح امروز در آپارتمانی در «دالاس» به وقوع پیوست، یک افسر پلیس که در مرخصی به سر می‌برد به همراه یک نفر دیگر جان خود را از دست دادند.

پلیس دالاس اعلام کرد که دو نفر در یک حادثه تیراندازی در یک مجتمع آپارتمانی جان خود را از دست دادند و گزارش‌ها حاکی از آن است که فرد دوم قربانی این حادثه یک زن بوده است.

منابع خبری می‌گویند که یک کودک نیز در زمان تیراندازی در آپارتمان بوده است اما هنوز مشخص نیست که شاهد ماجرا بوده یا خیر.

روزانه از این دست گزارش‌ها از آمریکا به فراوانی دیده می‌شود اما این در حالی است که لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی کنگره این کشور نیز حاضر به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح در آمریکا نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SMM ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    آزادی حمل سلاح همینه دیگه، ولی هزار بار هم از این اتفاق ها بیفته این یانکی ها نمیفهمند که نمیفهمند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس