کد خبر 387667
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸

گرفتن میزبانی مهمترین رویدادهای ورزشی برای قطر اهمیت بالای دارد اما نبود اقبال تماشاگران حلقه مفقوده آرزوهای مسئولان ورزش این کشور است.

به گزارش مشرق،‌ کشور قطر توسعه و جهانی شدن خود را از مسیر ورزش در پیش گرفته و مهمترین راهبرد دولتمردان این کشور هم گرفتن میزبانی مهمترین مسابقات ورزشی به ویژه جام جهانی در رشته‌های مختلف است. 

با این حال نبود اقبال تماشاگران به رویدادهای ورزشی یکی از مهمترین کمبودهای میزبانی قطری‌هاست. در جریان مسابقات جام جهانی هندبال که از 25 دی تا 12 بهمن در قطر برگزار شد، این کشور برخی ترفندهای مدنظرش برای جام جهانی 2022 فوتبال را آزمایش کرد که یکی از آنها استفاده از تماشاگران اجاره‌ای بود.

عجیب‌ترین تماشاگران جام‌جهانی هندبال +فیلم

جدا از کارگران تونسی و هندی که با لباس‌ها و خوراکی‌های اهدایی برای پر کردن سالن به تماشای مسابقات جام جهانی هندبال فرستاده شدند، گروهی جنجالی و پر سروصدا در میان تماشاگران مسابقات حضور داشتند که از قطر حمایت می‌کردند. این تماشاگران گروهی از هواداران اسپانیایی بودند که با لباس و پرچم قطر به ورزشگاه آورده می‌شدند، تماشاگرانی که گفته می‌شد حضور هر کدام از آنها در ورزشگاه دو هزار دلار برای دولت قطر هزینه داشته است.

این تماشاگران خود را قطری معرفی می‌کردند اما نکته جالب آنکه در دیدارهای اسپانیا هم به تشویق این تیم مشغول بودند.

عجیب‌ترین تماشاگران جام‌جهانی هندبال +فیلم

فیلم مربوط به حضور این تماشاگران در دیدارهای تیم ملی قطر طی مسابقات جام جهانی هندبال را در ادامه مشاهده می‌کنید:


دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    به ما چه مربوطه؟بجای اینکه تو کار مردم فضولی کنیم بریم تیم هندبالمون را جمع و جور کنیم که از این به بعد بخاطر مسائل شخصی از هم نپاشه.
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    ورزش رو به گند کشید ه این قطر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس