کد خبر 387662
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از رایگان شدن داروهای درمانی بیماران هموفیلی و تالاسمی و حذف فرانشیز خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، انوشیروان محسنی بندپی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به برنامه‌ریزی این سازمان که حذف فرانشیز بیماران هموفیلی و تالاسمی و استفاده رایگان از خدمات درمانی این نوع بیماری‌ها اظهار داشت: خدمات از قبیل تزریق خون و همچنین لوازم و تجهیزات برای این گونه بیماران هزینه‌های زیادی را در بر می‌گرفت که در نهایت شورای عالی بیمه تصمیم به حمایت درمانی از این بیماران نمود.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح و حذف فرانشیز بیماران هموفیلی و تالاسمی از این پس این افراد در بیمارستان‌های دولتی به صورت رایگان و همچنین در بیمارستان خصوصی بخشی از هزینه‌ها را پرداخت خواهند کرد.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: علاوه بر ارائه خدمات به بیماران هموفیلی و تالاسمی در بیمارستان‌ها تصمیم گرفته شد بیمارانی که در منازل بستری هستند از خدمات رایگان استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: اجرای طرح اشاره شده به تمامی مراکز درمانی جهت اجرا ابلاغ شده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    خدا خیرشون بده خدا خیرشون بده خدا خیرشون بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس