کد خبر 387349
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

وزیر ورزش و جوانان برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضور یافت.

به گزارش مشرق، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل گفت: امروز نمایندگانی از جامعه ورزش با آرمان‌های امام تجدید میثاق و تأکید کردند که با قدرت و همگام با آرمان‌های امام برای اهداف جمهوری اسلامی گام برمی‌دارند. ما باید شرایط جمهوری اسلامی را درک کنیم. دولت هم در تلاش است تا در عرصه‌های مختلف موفق باشد.

وی افزود: ما باید از دولت حمایت کرده و پشتیبان آن و پاسداران استقلال ایران باشیم. امیدوارم دولت که در تلاش برای آسایش مردم است با پیروزی بر دشمنان به این هدف برسد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سؤال که تغییراتی در باشگاه پرسپولیس رخ داده نظر شما در اینباره چیست، تصریح کرد: الآن همه برای تجدید میثاق آمده‌اند و شرایط فرهنگی حاکم است و نباید خودمان را درگیر مسائل کوچک کنیم.

گودرزی همچنین ابراز امیدواری کرد جامعه ورزش با نصب‌العین قرار دادن رهنمودهای رهبر انقلاب بتواند موجب سربلندی کشور باشیم.

وی در اینباره گفت: امروز جامعه ورزش از کسانی که موجب سربلندی نظام هستند حمایت می‌کند ما الآن با تحریم‌های ظالمانه روبرو هستیم و دولت در تلاش است بتواند این تحریم‌ها را بردارد. جامعه ورزش هم سعی می‌کند در حوزه اخلاق و توسعه فرهنگ پیش از پیش تلاش کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس