کد خبر 387327
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: ما دو دروازه‌بان داریم و مجبور هستیم به آنها اعتماد کنیم، داشته‌های ما همین دو دروازه‌بان هستند.

به گزارش مشرق، نادر باقری در مورد شکست پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: همه دیدند که ما چقدر بدشانس هستیم. دیگر به این مسئله ایمان آورده‌ام که پرسپولیس طلسم شده است. ما در بازی‌ها موقعیت‌های خوبی را از دست می‌دهیم و به راحتی هم گل می‌خوریم.

وی درباره گلی که سوشا مکانی از ملوان دریافت کرد و اینکه آیا او روی این گل مقصر بوده یا خیر خاطرنشان کرد: مکانی روی گل ملوان مقصر نبود. هنگام شوت بازیکن ملوان دیدِ مکانی بسته بود و او ناخواسته آن عکس‌العمل را نشان داد. پژمان نوری جلوی دیدِ مکانی را گرفته بود.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه برخی از هواداران اعتقاد دارند سرخپوشان نباید به راحتی نیلسون را از دست می‌دادند، عنوان کرد: ما نیلسون را از دست ندادیم بلکه او و مدیر برنامه‌هایش خواستند که این بازیکن از پرسپولیس جدا شود.

باقری در پاسخ به این سؤال که آیا کادر فنی پرسپولیس برای بازی بعد باز هم به سوشا مکانی اعتماد می‌کند، گفت: ما دو دروازه‌بان داریم و مجبوریم به آنها اعتماد کنیم. داشته‌های ما همین دو دروازه‌بان هستند. امیدوارم در بازی‌های آینده بدشانسی دست از سر دروازه‌بانان و کل تیم پرسپولیس بردارد.

وی درباره اعتراض شدید هواداران پرسپولیس به حمید درخشان پس از بازی با ملوان اظهار داشت: کل تماشاگران به درخشان اعتراض نکردند و عده‌ای به او اعتراض داشتند. البته آنها هم حق داشتند، چرا که دوست دارند تیم محبوب‌شان شرایط خوبی داشته باشد.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه شنیده می‌شود احتمالاً عبدی یا مایلی‌کهن سرمربی پرسپولیس می‌شوند، عنوان کرد: از این موضوع هیچ اطلاعی ندارم.

باقری در خصوص قضاوت محسن ترکی در بازی پرسپولیس و ملوان هم خاطرنشان کرد: ترکی آخرین بار 100 روز پیش بازی استقلال - پارسه را در جام حذفی سوت زده بود. با این شرایط چطور برای قضاوت بازی پرسپولیس - ملوان انتخاب شد؟! ترکی از تمام صحنه‌ها دور بود و پنالتی ما را هم در نیمه اول نگرفت.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کرده مازیار زارع پنالتی گابریل را مهار کند، گفت: فکر این را نمی‌کردیم اما زارع قبل زدن ضربه جلو آمد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس