کد خبر 387022
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹

معاون سازمان حج و زیارت از آغاز نام‌نویسی در کاروان‌های مرحله دوم عمره مفرده در تهران خبر داد و گفت: اولویت‌های یک تا 350 از ساعت 9 صبح امروز می‌توانند برای ثبت‌نام در کاروان‌های مرحله دوم عمره اقدام کنند.

به گزارش مشرق، معاون سازمان حج و زیارت از آغاز نام‌نویسی در کاروان‌های مرحله دوم عمره مفرده در تهران خبر داد و گفت: اولویت‌های یک تا 350 از ساعت 9 صبح امروز می‌توانند برای ثبت‌نام در کاروان‌های مرحله دوم عمره اقدام کنند.

ناصر خدرنژاد گفت: نام‌نویسی در کاروان‌های مرحله دوم عمره مفرده از روز گذشته آغاز شد و از ساعت 9 صبح امروز نیز اولویت‌های یک تا 350 در استان‌های تهران و البرز می‌توانند با مراجعه به سامانه فاخر به نشانی FAKHER.HAJ.IR مراجعه کنند و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

معاون سازمان حج و زیارت افزود: در صورت عدم تکمیل ظرفیت گروه‌ها در این مرحله اولویت‌های ذخیره تا اولویت 400 از 9 صبح روز 25 بهمن می‌توانند جهت ثبت‌نام به سامانه فاخر مراجعه کنند.

دعوت از اولویت‌ها در این مرحله فقط به منظور مراجعه به سامانه فاخر و اطلاع از ظرفیت خالی در گروه‌ها و ثبت‌نام در صورت تمایل است که در صورت تکمیل گروه‌ها ثبت‌نام متوقف و تعهدی برای ثبت‌نام وجود نخواهد داشت.

خدرنژاد ادامه داد: در سال جاری بسترهای لازم برای تقاضای تشرف به عمره با مراجعه مستقیم به سامانه فاخر فراهم شده است و تا قبل از شروع ثبت‌نام قطعی در کاروان‌ها باید متقاضیان قبلاً به سامانه مذکور مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات اولیه و اخذ کلمه کاربری و رمز ورود به سامانه اقدام کنند، سپس با  انتخاب و تائید کاروان مورد نظر با دریافت برگه رزرو جا برای نهایی کردن ثبت‌نام اولیه خود باید حداکثر ظرف مدت 72 ساعت به کارگزار مربوطه مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: به منظور تسهیل در صدور روادید و جلوگیری از تاخیر و مشکلات احتمالی کلیه افرادی که پروازهای انتخابی خود را از 21 اسفند 93 تا 20 فروردین 94 انتخاب می‌کنند لازم است گذرنامه (دارای اعتبار 7 ماه از تاریخ پرواز) لازم است گذرنامه خود را هنگام مراجعه به دفاتر زیارتی برای قطعی کردن ثبت‌نام ارائه دهند.

معاون سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس جدول زمانبندی استان‌های اردبیل، ایلام، بوشهر، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان و لرستان نیز از ساعت 9 صبح فردا می‌توانند به سامانه فاخر مراجعه کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس