کد خبر 386598
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

در حالی که سومین روز جشنواره فجر برای اهالی رسانه با «مرگ ماهی» اثر نه چندان امیدوارکننده‌ روح‌الله حجازی شروع شد، اما حضور حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی همه چیز را در کاخ جشنواره تحت تاثیر قرار داده بود.

 به گزارش مشرق، سی و سومین جشنواره فیلم فجر سومین روز خود را با طعم «مرگ ماهی» آغاز کرد.نمایش این فیلم از ساعت 10.15 در سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد آغاز و طی یک روند خسته کننده نتوانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند. روح الله حجازی کارگردان جوان این اثر چهارمین فیلم خود را به مرحوم علی حاتمی و رسول ملاقلی پور تقدیم کرد.

غیر از حجازی که تقریبا اکثر منتقدان را ناامید کرده بود، آنهایی که علاقه‌مند سینمای مستند هستند توانستند مستند خوب «بختک» را ببیند اما بازهم صندلی‌های خالی در هنگام نمایش آثار مستند خودنمایی می‌کند و شاید با ادامه این روند باید حق را به مدیریت جشنواره داد که در ابتدا برنامه‌ای برای نمایش آثار مستند نداشتند.

«احتمال باران اسیدی« که اگر چه موتورش مثل ماشین‌های دیزلی دیر روشن شد و فیلم برای آنکه راه بیافتد به نیم ساعت زمان احتیاج داشت، اما وقتی راه افتد فیلمی گرم و ساده از بهتاش صناعی‌ها دیدیم.

اما نا امیدی بزرگ روز سوم «تگرگ و آفتاب» رضا کریمی بود. کارگردانی که بعد از مدت‌ها در فجر حاضر می‌شد اثری دفاع مقدسی با درونمایه داش‌آکل ساخته بود که نتیجه‌اش هم کاملا معلوم است؛ نارضایتی منتقدین.

البته گویا سر رئیس سازمان سینمایی نیز در سومین روز از جشنواره فیلم فجر خلوت تر شده بود و ایوبی عصر روز گذشته همراه با رسول صادقی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی به کاخ جشنواره آمد و در ابتدا نماز را به جماعت برگزار کرد و سپس از بخش های مختلف این جشنواره بازدید به عمل آورد.

البته دکتر ایوبی خیلی هم بدون اطلاع به کاخ جشنواره نیامده بود و پس از اتمام بازدید خود از محل برگزاری جشنواره فیلم فجر به تماشای فیلم سینمایی «شکاف»‌ به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده نشست.

علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر، بالاخره بعد از سه روز در برج میلاد رویت شد و برای بازدید از روند کار به بخش‌های مختلف کاخ جشنواره رفت و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

و اما امیرکیان نجف زاده کیست؟! امیر کیان نجف زاده فرزند همان کامران نجف زاده خبرنگار و گزارشگر نام آشنای واحد مرکزی خبر است که در فیلم سینمایی «شکاف» ایفای نقش کرده است. نجف زاده در نشست خبری این فیلم که پسر کوچکش نیز حضور داشت حاضر شد و چون قد امیرکیان به میز روی سن نمی‌رسید او را بلند کرد و به روی میز گذاشت که این حرکت نجف زاده صدای شاتر عکاسان را در سالن مانند رگبار به صدا انداخت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس