نادر فریادشیران می‌گوید: در جلسه‌ای که من با آقای مایلی کهن با کفاشیان داشتیم، او گفت که از هیچ کس به اندازه کی‌روش و علی دایی بدش نمی‌آید اما چون مردم او را دوست دارند، ترجیح می دهد که قراردادش را تمدید کند.

گروه ورزشی مشرق - پس از حذف ایران از جام ملت‌های آسیا اولین سوالی که در ذهن مخاطبان وجود داشت این بود که آیا کی‌روش می‌ماند یا می‌رود؟ خیلی‌ها موافق و خیلی‌ها مخالف ماندن کی‌روش بودند.

مشرق در سلسله گزارش هایی نظرات موافقان و مخالفان کی روش را منعکس کرده و خواهد کرد. مشروح نشست منتقدان و مخالفان ادامه حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی که درخصوص وضعیت فوتبال ایران، کی‌روشیسم، فدراسیون فوتبال و موضوعات روز فوتبال کشور در خبرگزاری نسیم برگزار شده است را می توانید بخوانید:

بهمن فروتن: کی‌روش آن مربی باکیفیتی که همه فکر می‌کنند نیست

فروتن در مورد جو حمایتی که در رسانه‌ها برای کی روش به وجود آمده است گفت: من فکر می‌کنم نباید از واژه "کی‌روشیسم" استفاده کرده چون پسوند ایسم مربوط به مکتب می‌شود ولی کی‌روش کوچکتر از آن است که بخواهد مکتب داشته باشد. این که در برنامه نود 88 درصد موافق کی‌روش هستند مشخص است که یک جای کار ایراد دارد. من جای فردوسی‌پور بودم دست از حمایت کی‌روش بر می‌داشتم چون او فوتبال ایران را در جام ملت‌های آسیا تحقیر کرد.

او ادامه داد: afc همیشه تیم‌ها را ترغیب می‌کند که از مربیان بزرگ استفاده کنند. آن هم به این دلیل که این مربیان در جام جهانی می‌توانند با مربیان کشورهای دیگر لابی کنند و دلیل این موضوع فقط همین است. بی‌تردید مربی مثل مایلی کهن هیچ برد بین‌المللی ندارد اما مربیانی مثل کی‌روش به خوبی راه و چاه لابی کردن را بلد هستند.

کارشناش فوتبال ایران در مورد سبک تیم ملی در جام ملت‌های آسیا هم گفت: تیم‌های کی روش فوتبال زمخت را خوب بازی می‌کنند. فرتبال زمخت مربوط به کارهای دفاعی و پرس می‌شود که کی روش نشان داد استاد این سطح بازی کردن است. اما فوتبال نرم که مربوط به طراحی حمله و گرداندن توپ در زمین می‌شود را کی روش بلد نیست. این بخشی است که تیم کی‌روش در آن ضعف دارد و شما دیدید که ما حتی از امارات هم عقب‌تر بودیم.

نادر فریادشیران: کفاشیان از کی‌روش بدش می‌آید/ ناصر فریادشیران: ناشی‌ها یک فرد ناشی را سرمربی کردند

فروتن ادعا می کند هیچکدام از موفقیت‌های منچستر یونایتد مربوط به کی‌روش نیست: از نظر من هیچ کدام از موفقیت‌های منچستریونایتد مربوط به کی‌روش نمی‌شود. زمانی که مک لارن به عنوان دستیار اول فرگوسن فعالیت می‌کرد، تیم در بخش گردش توپ و در واقع فوتبال نرم عالی کار می‌کرد. اما زمانی که کی‌روش آمد چون به فوتبال دفاعی اعتقاد داشت باعث شد تیم‌هایی مثل بارسلونا و رئال از این تیم در بخش ماکیت توپ پیشی بگیرند. به همین دلیل هم موفقیت های منچستریونایتد اصلا مربوط به کی‌روش نمی‌شود.

او برتری ایران در 3 بازی اولش در جام ملت‌ها را مربوط به برتری فیزیکی ایران می‌داند و در این خصوص ادامه داد: ما در 3 بازی اول پیروز شدیم چون نسبت به تیم‌های عربی برتری فیزیکی داریم. بازی با امارات را شما نگاه کنید. امارات هرکاری می‌خواست با ما کرد اما به دلیل برتری فیزیکی روی یک موقعیت کرنر به آنها گل زدیم.

وی در ادامه افزود: برای من جای سوال دارد که چرا نهادهای نظارتی در خصوص فسادی که در فوتبال ما در سطح ملی و باشگاهی وجود دارد، ورود نمی‌کند. اگر ورود پیدا کند می‌تواند جلوی خیلی‌ از کارها را بگیرد.

فروتن در پایان گفت: شاید خیلی‌ها شمشیرشان را برای کی‌روش غلاف کرده باشند اما من همیشه شمشیرم را برای او از رو بسته‌ام چون از نظر من کی‌روش یک فرد متقلب است و باید از فوتبال ایران برود. کی‌روش آن مربی با کیفیتی که همه فکر می‌کنند نیست.

نادر فریادشیران: فردوسی‌پور افکار عمومی را طوری هدایت کرد که مردم به کی‌روش رای بدهند

 نادر فریاشیران در مورد این که گفته می‌شود کی‌روش تیم را جوان کرده است گفت: کی روش نمی‌تواند ادعا کند که تیم ملی را جوان کرده است. شما ببیند که پورعلی‌گنجی سال‌ها است در لیگ بازی می‌کند، سردار آزمون 3 سال است که در رابین کازان بازی می‌کند اما تا پیش از جام ملت‌های آسیا برای تیم ملی بازی نکرد و علیرضا جهانبخش هم باید زمانی که در داماش بود به تیم ملی دعوت می‌شد. آقای مایلی کهن بارها گفته بود که جهانبخش حقش است که در تیم ملی بازی کند اما تا به اروپا رفت این آقا یادش افتاد که به تیم ملی دعوتش کند. شما اگر همین جام ملت‌ها را هم نگاه کنید متوجه می شوید که میانگین سنی تیم ملی بازهم بالا بود.

او در مورد رفتن آیت اللهی و نبی از فداسیون فوتبال گفت: شما ببینید که درست زمانی آقای نبی و آیت‌اللهی از فداراسیون فوتبال رفتند، جو حمایت از کی‌روش را راه انداختند تا اذهان عمومی را منحرف کنند. اینها همه از طرف آقای کفاشیان برنامه‌ریزی شده است و من در این ماجرا تردید ندارم.

او ادامه داد: من شک ندارم که کسانی که از کی‌روش حمایت می‌کنند، پول می‌گیرند. یک روز به همراه آقای مایلی کهن به دیدن کفاشیان رفتم و در آنجا رییس فدراسیون فوتبال تایید کرد که رسانه‌هایی که از کی‌روش حمایت می‌کنند پول می‌گیرند. این موضوع را می توانید از امیرحسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال و افتخاری، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون هم به عنوان شاهد این ماجرا را سوال کنید. من کلامی را جابه جا نمی‌گویم.

نادر فریادشیران: کفاشیان از کی‌روش بدش می‌آید/ ناصر فریادشیران: ناشی‌ها یک فرد ناشی را سرمربی کردند

فریاد شیران از اخراج بزرگترهای تیم ملی انتقاد می‌کند و می‌گوید: شما ببینید که کی‌روش با لجبازی خلعتبری، عقیلی را دعوت نکرد و علی کریمی را از تیم ملی فراری داد. مجید صالح می‌گفت من دربان در هتل شده‌ام و هیچ بار فنی کی روش به من اضافه نکرده است. همه اینها نشان می‌دهد که کی روش چه بلایی سر بزرگان فوتبال ما آورد و باعث شد که آنها فراری بشوند. چرا امثال مجتبی جباری باید فضا را طوری ببینند که مجبور بشوند از فوتبال خداحافظی کنند؟

او ادعای عجیبی در مورد رییس فدراسیون فوتبال می‌کند و با صراحت می‌گوید: در همان جلسه‌ای که من با آقای مایلی کهن با کفاشیان داشتیم، او گفت که از هیچ کس به اندازه کی‌روش و علی دایی بدش نمی‌آید اما چون مردم او را دوست دارند، ترجیح می دهد که قراردادش را تمدید کند تا به این شکل ضعف‌های فدراسیون فوتبال پوشیده بماند. کفاشیان در واقع می‌خواهد با سوار شدن روی موج احساسات و عواطف مردم ضعف‌های خودش را پنهان کند تا کسی به فدراسیون فوتبال انتقاد نکند.

مربی سابق تیم ملی در مورد رای 88 درصدی مردم به ماندن کی‌روش در برنامه نود گفت: فردوسی‌پور در آن برنامه افکار عمومی را طوری هدایت کرد که مردم به کی‌روش رای بدهند. متاسفانه مردم روی موج این برنامه سوار شدند و فردوسی‌پور باعث شد این رای به او داده شود. طبیعی است که وقتی آیتم‌های برنامه به نفع کی‌روش چیده می‌شود نظر مردم هم به سمتی می‌روند که فردوسی پور دوست دارد.

ناصر فریادشیران: متاسفانه ناشی‌ها یک فرد ناشی را سرمربی تیم ملی کردند

ناصر فریادشیران در مورد دلیل برکناری محمد مایلی کهن پیش از جام جهانی 98 گفت: چون آقای مایلی کهن محاسن داشت و مسلمان واقعی بود او را برکنار کردند. متاسفانه آقایان در آن زمان نمی‌خواستند دست‌شان رو شود و به همین دلیل مربی بزرگی مثل مایلی کهن را برکنار کردند. در آن زمان بعضی از رسانه‌ها هرکاری کردند تا مایلی کهن برود. وقتی تیم ملی بازی‌اش را می‌برد آن را به سرهای علی دایی یا تکنیک خداداد عزیزی ربط می‌دادند اما زمانی که تیم می‌باخت همه تقصیرها را گردن آقای مایلی کهن می‌انداختند. من دقیقا همین هجمه را در حمایت کی روش می‌بینم. به نظرم جوی که راه افتاده یک جو عادی نیست.

 او ادامه داد: آقای فردوسی پور نقش بسیار مهمی در ماندن نفت در تهران داشت. اگر او نبود نفت تهران الان در دسته سه اراک بازی می کرد اما او در حمایت از کی‌روش راه اشتباهی را می رود و من در این مساله تردید ندارم. راهی که او انتخاب کرده اشتباه است چون فوتبال ما با کی‌روش آن راهی که رو به پیشرفت باشد را نمی‌رود.

سرپرست سابق نفت تهران در مورد حضور کی‌روش در باشگاه هایی مثل منچستریونایتد و رئال مادرید هم گفت: من با دکتر احسانی که در انگلیس درس فوتبال خوانده صحبت کرده‌ام و او می‌گفت کی روش در انگلیس یکی از دوازده مربی منچستر بوده که در بخش دفاع تیم را تمرین می‌داده است. در رئال هم شما دیدید که با وجود بازیکنانی مثل زیدان تیم را چهارم جدول کرد و همان سال اول از کار برکنار شد. پس از نظر من کی‌روش کارنامه بزرگی ندارد و نباید خیلی بزرگش کرد.

فریاد شیران گفت: متاسفانه ناشی‌ها یک ناشی را روی کار آورند. کسانی کی روش را روی کار آوردند که خودشان اصلا جنس فوتبال را نمی دانستند و کی روش هم در این روزها هرکاری دوست دارد با ما می‌کند. او می گوید دیگر فوتبال ایران برنمی‌گردد اما شک نکنید این اتفاق نخواهد افتاد. کی روش از کشورهای دیگر پیشنهاد دارد ولی نه به این قیمت‌ها. در هیچ کجای دنیا به کی روش چنین پولی را نمی‌دهند و من در این موضوع هیچ شکی ندارم.

او در مورد دلال‌هایی که در جام ملت‌های آسیا دور و بر سرمربی تیم ملی بودند هم گفت: تا جایی که ما می دانیم فردی همه کاره کی‌روش و فدراسیون فوتبال در جام ملت های آسیا بوده است. او حتی بعد از بازی‌های تیم به رختکن این تیم می‌رفته که دور از شان فوتبال ایران است. این آقا چه کاره است که باید در جام ملت‌ها هرکاری که دوست دارد انجام بدهد؟ متاسفانه فدراسیونی هم نداریم که جلوی این رفتارهای کی‌روش را بگیرد.


ناصر ابراهیمی: کی روش برای فوتبال ایران فقط هزینه در برداشته است و حضورش فایده ای نداشته است

ناصر ابراهیمی که در حاشیه نشست کافه فوتبال به صورت تلفنی در گفتگو در مورد کی روش شرکت کرده بود در پایان گفت: من فکر می‌کنم ما باید برای تیم های پایه خود برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم دوباره قدرت گذشته را بدست بیاوریم. الان خودتان می بینید که تیم‌هایی مثل امارات هم برای خودشان تیم های صاحب سبکی شده اند و این از نظر من برای تیم ملی ایران زنگ خطر است. زمانی که ما در سال 2007 در تیم ملی بودیم، وقتی حذف شدیم می‌خواستند ما را دار بزنند اما برای کی‌روش برنامه حمایتی درست می‌کنند. تیم ملی هیچ تاکتیکی برای جام ملت‌ها نداشت.

نادر فریادشیران: کفاشیان از کی‌روش بدش می‌آید/ ناصر فریادشیران: ناشی‌ها یک فرد ناشی را سرمربی کردند

موسوی: کی‌روش به خوبی توانسته روی موج عواطف مردم سوار شود

کارشناس فوتبال افزود: او خارجی‌های بی مصرف را به فوتبال ایران آورد و هزینه‌های زیادی را به ما تحمیل کرد. 88 درصدی که در برنامه نود به کی روش رای دادند بگویند آیا نتایج ایران در جام ملت‌ها خوب بوده است؟ متاسفانه مردم احساسی هستند و کی‌روش به خوبی توانسته روی موج عواطف آنها سوار شود. ولی مردم باید خروجی حضور او در فوتبال مان را ببینند و بگویند که آیا با صرف این همه هزینه ارزش دارد که به کار با او ادامه بدهیم یا نه. کی روش قطعا زمانی که می خواست به ایران بیاید، از جامعه شناسان و روانشان ایرانی مشوررت گرفته است چون خیلی خوب بلد است روی موج احساسات ملت سوار شود.


سردار سعادتی: فردوسی‌پور از جریانی حمایت می‌کند که حضورشان اصلا به صلاح فوتبال نیست

وی در ادامه افزود: همین که کی روش هر 2 بار قراردادش را در دفتر وزیر بسته نشان می دهد که او فرد با هوشی است و بلد است چطور به فعالیتش در فوتبال ایران ادامه بدهد. کسانی که مدیریت فوتبال را برعهده دارند دغدغه فوتبال ندارند. تیم فرشاد صادقی و آقا زمانی در شبکه 3 هنوز نتوانسته اند جلوی کارهای فردوسی پور را بگیرند.فردوسی‌پور از جریانی حمایت می‌کند که حضورشان اصلا به صلاح فوتبال نیست. او دو سه مورد در برنامه‌هایش خطاهای فاحش داشته است و در جریان حمایت از کی روش هم دارد اشتباه فاحشی را انجام می دهد.

نادر فریادشیران: کفاشیان از کی‌روش بدش می‌آید/ ناصر فریادشیران: ناشی‌ها یک فرد ناشی را سرمربی کردند

ناصری: جریان کی‌روشیسم در فوتبال ما به راه افتاده است

کارشناس رسانه در این نشست افزود: دوست داشتیم از جریان حامی کی‌روش هم دعوت کنیم اما آنها حاضر به پاسخگویی نبودند. جریان کی روشیسم در فوتبال ما به راه افتاده است که می خواهند هرطور که شده کی روش در فوتبال ما بماند. کی روشی‌پورها روزبه روز در فوتبال ما بیشتر می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فرشاد ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    آقا اینها اصلا کجای فوتبالن؟!! سه تا اسم آشنا توشون بود مثل بهمن فروتن، ابراهیمی (که این یکی‌ به انتقاد حتی از سایه خودش و پشتک وارو زدن در زمان گل زدن به حریف شهرت داره در حد کتاب گینس!!) و نادر فراید شیران (که به لطف حاجی مایلی مردم میشناسنش). توضیح بفرمایید که صادق درودگر کجای فوتباله؟؟؟؟ ناصر فریاد شیران هم که کپی برابر اصل نادره. موسوی منظورتون کدوم موسویه؟؟؟؟ ناصری دیگه کیه؟ اسم کوچیک نداره؟؟؟؟
  • مصطفی ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    خوش اومد اقا فرشاد
  • فرشاد ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    ممنون آقا مصطفی.
  • حمید ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    جالبه که اون آقا از قول کسی‌ که در انگلیس درس ورزش خونده میگه که کیروش مربی‌ دفاع منچستر بوده. من هم به عنوان کسی‌ که ۲۵ سال در انگلیس زندگی‌ می‌کنم و دارم درس هم میدم به شما میگم اینها همش یک مشت حرف پوچ بیش نیست. شما اگه سواد داری میتونی‌ رزومه کیروش را ببیبنی. واقعا چه کسانی راجع به کیروش دارند صحبت میکنند!!
  • هیوا ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    امان از حسادت
  • علی ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    ببخشید اینها کی هستن که درمورد فوتبال صحبت کردند من که بجز آقای ابراهیمی نام افراد دیگر را درفوتبال تا حالا نشنیده بودم . واقعا فوتبالی اتد یا....
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    بابا هر چی بی سواد بی دانش شده واسه ما کارشناس فوتبال.برید از یکی انتقاد کنید که حداقل هم قد خودتون باشه نه کسی که مربی رئال مادرید و پرتغال و دستیار فرگوسن بوده
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    اين موسوي و ناصري فكر كنم تو خيابون همراه تاصر ابراهيمي بودند، آمدن تا تنها نباشه !!!!!!!!
  • sami ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    میخواستم بگم اگه یکم آینده نگر باشیم جدا از بحث فنی چند وقت دیگه انتخابات ریاست fifa است که لوئیز فیگو (پسر خوانده کیروش) یکی از نامزد های اصلی گرفتن کرسی ریاست fifa است واینم بگم اگه انتخاب بشه و کیروش سرمربی ایران باقی بمونه چقدر وضعیت ما که هیچ نفوذی حتی تو afc نداریم تغییر میکنه......
  • سعید ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    اون آقا که سرپرست تیم‌ فوتسال بود که با چه وقاحتی بازیکن تیم‌ ملی‌ را جلوی میلیونها بیننده کشیده زد و خرکش کرد، حالا با چه رویی خودش را کارشناس میدونه! ضمنا اینها فکر میکنند که ملت ایران مثل خودشون هستند که دنباله رو فردوسی پور و یا شخص دیگه باشند.
  • چنگیز ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    این برادران شیران نخود هر اشی شدند هیچی از خودشان که ندارند . بابا یکمی هم خجالت ...
  • ساناز ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    من یک نفر که صرفا به این دلیل کیروشو دوست دارم که فوتبال وفوتبالیای ایرانی بالکل به لجن کشیده شدن.دعوای مایلی کهن وقلعه نوعی،دعوای مایلی کهن ودایی،دعوای قلعه نوعی ودایی،دعوای مدیران عامل باهم درمقاطع زمانی مختلف،مربیان باهم،مربیان بامدیران عامل،بازیکنان بامربیان،کمک مربی با بازکن،بدنساز باشگاه بامربی بازیکن و....همه هم سر مسائل مالی وپول.کیروش هیچ کاری که نکرد لاقل تیم ملی رو ازین دعواها ولجن زار دور نگه داشت.اونم بابازیکنایی که خودشون تواین دعواها بودن
  • موسى ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    براى مشرق و خبرگزارى تسنيم متاسفم كه اين خزعبلات رو منتشر ميكنند! خيلى جالبه افرادى كه حتى به صورت افتخارى هم بهشون اجازه نميدن توپ جمع كن محمدان بنگلادش باشند در خصوص سرمربى تيم ملى پرتقال و رئال مادريد و دستيار اول فرگوسن چه حرفهايى ميزنند! حرفهايى كه جوك هم نيست! دوباره ميگم براى مشرق و تسنيم متاسفم چون خودشون ميدونند واقعيت چيه اما...
  • ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    کیروشی پور در نود ذهنیت مثبتی از کیروش به مردم القا داده و هر آنچه کیروشی پور بگوید همان است اس . ام . اس های فریبنده و مردم را وادار کردن و رای دادن برای ماندن بی کیفت ترین مربی تاریخ فوتبال ایران با هزینه میلیاردی از جیب بیت الال حال هم کارشناسانی همچون برادران فریادشیران و ابراهیمی ودورودگر فروتن که با دلسوزی و نگرانی از وضعیت بد فوتبال و حضور چندین ساله کیروش کیفیت اسفناک فوتبال و باخت تحقیر آمیز به جنگ زده ترین کشور دنیا کشوری که بخشی از آن داعشیها حکومت می کنند ولی در رسانه ملی و با حضور برادر ارزشی همچون سر افراز آگهی تبلیغاتی در نود و کیروشی پور و رضا جاوندانی و علی ضیا در حمایت صد در صدی مجریان فریب خورده توسط مافیای کثیف رسانه و فوتبال که کیروش بهترین و کیروش فراترین و کیروش به به تاسف برای همه کیروش پرستان تاسف به مدیران صدا وسیما
  • ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    ناصر ابراهیمی شمارش معلومه تو عكس
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    مردم مدیران مسولین امنیتی تیم ملی ایران پیش از جام جهانی برزیل در افریقای جنوبی و بازی آخر تدارکاتی توسط کیروش مربی جهان گرد و وطن پرست از نظر کیروش پرستان و کیروشی ورزشیها و بامداد میرزایی مدیر کیروش بازی تدارکاتی با تیم کاملا صهیونیستی که همه مدیران و سرمایه گذارانش صهیونستی است بازی می گذارند این چه جسارتی است این چه حقارتی است جمهوری اسلامی از روز اول انقلاب به دستور امام راحلمان دستور قطعع ارتباط با این رژیم قاصب را صادر کرد ولی با گذشت ٣۵سال و تاکید مامات ارشد شاهدیم که این بازی برگذار می شود در جایی که قهرمانان و ندال آوران از ابتدای انقلاب تاکنون در برابر این رژیم قرار نمی گیرند و هر ساله توسط بسیج ورزش برای این قهرنان مراسم تقدیر و تجلیل به خاطر حاضر نشدن در برابر ورزشکاران و تیم های صهیونیستی می گیرند این چه سیاسیتی است منتظر برخورد سربازان امام زمان هستیم
  • ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    نمی دانم طرفداران کیروش بر چه اساس و منطقی اینچنین از کیروش حمایت کور کورانه و هدفمند می کنند مشخص هم نسیت که چرا در رسانه ملی فقط از کیروش حمایت می شود به نظر می رسد نیروهای فاسد در رسانه ملی هم رخنه کرده بخصوص در شبکه سه امیدواریم به زودی نیروهای حراستی و امین در جهت سالم سازی فضای آلوده رسانه بخصوص شبکه سه اقدام جدی بعمل بیاورند کیروش به جز تحقی فوتبال ایران و هزینه های میلیاردی کاری برای فوتبال عیران نکرد .
  • ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    امام صادق (ع) از نظر من تفاوتی ندارد که کار را به خاینتکار بدهم یا به آدم ناشی و ناوارد و نامتخصص . در فرمایشات گرانسگ و همیشه مانده گار در خصوص علی کفاشیان صدق می کند و ابته علی آبادی ناشی
  • ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    اهالی فوتبال و کارشناسان خبره همه به همین شکل نظرشان را می دهند تفاوت پیامک های کیروشی پور در ٩٠همین است القا کردن نظر شخصی با بزرگ نمایی های پوشالی و فرو کردن در ذهن مخاطبان احساساتی و هیجانی قشر پر بیتده و جران کاری است که فردوسی پور استادش است و بدون در نظر گرفتن خبر گان و متخصصان و متفکران فوتبال که مخالفان جدی عملکرد کیروش هستند و فردوسی پور فقط با دعوت موافق و همراه همیشگی کیروش منصوریان و مخالفی که امان نظر دادن در یافت نمی کند ذولفقار نسب و بیشتر فرصت را منصوریان دارد و بیشتر زمان برنامه در اختیار کیروش قرار ی گیرد حمایت و تمجید و بزرگ نمایی و به به از سوی فردوسی پور ساختن چهره فاتح در جام ملتها از کبروش و پیامک های جوانان علاقمند به تیم ملی و بازیکنان خوبش و بالا رفتن آمار پیامک و در نهایت ساختن چهره فاتح از کیروش ٨٢درمردم موافق کیروش و عملکرد وی هستند و پس کیروش باید بماند فقط قرارداد کیروش در نود کیروشی پور بسته نشد ولی همه حایت از سوی رسانه ملی انجام شد
  • ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    آسمان ترکیده و کیروش را انداخته ایران این توفه نچسب این بی ادبترین مربی تاریخ فوتبال ایران موزانبیکی که دستور بازی با تیم کاملا یهودی و قهینونیست را داده البته در افریقای جنوبی
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    کیروش اگر مربی خوبی بود فرگوسن او را به جای خود به مدیران و صاحبان منچستر به جای خود معرفی می کرد کیروش اگر مربی فنی وخوبی بود تیم پر ستاره مادرید را قهرمان می کرد و چند سالی سرمربی می ماند نه اینکه بعد از کسب مقام چهارمی با کهکشانیها اخراج نمی شد کیروش اگر مربی خوبی بود سرمربی پرتغال می ماند نه اینکه با ریس فدراسیون درگیری و فحاشی و و می کرد کیروش بعد از جام جهانی حتی از تیم خیبر خرم آباد هم پیشنهاد نداشت و دست خالی و با التناس از کفاشیان حمایت فردوسی پور و پیامک و افکار عموی شد مربی تیم ملی !؟ حال هم باخت باخت به عراق داعش زده این کارنامه به درد نخور مارکو پولو
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    کیروش با مافیای رسانه خوب بسته یک میلیارد نوش جان حامیان کیروش آقای رسایی کجایی بیت المال را به تاراج بردن
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    به جای کیروش فدراسیون فوتبال به تیم های نلی و باشگاهی برای تشکیل آکادمیهای مدرن به هر کدام از باشگاه ها یک میلیارد بدهند و تا در آینده از هر نظر تیم های قوی در باشگاه ها داشته باشیم نه پول بیت المال را به جیب کیروش حانیانش در رسانه بریزیم
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    کفاشیان خنده بازار بخند و بخند خبر داری تیم ملی در افریقای جنوبی با تیم صهیونیستها بازی تدارکاتی با مجوز کیروش انجام داده اند تاسف از این خیانت آشکار
  • منتقد مربیان مغرض ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    یعنی اصلا تابلو نیست همه نظراتی که به طور ناشیانه از کی روش انتقاد کرده و پشت سر هم است از سوی یک نفر است...... واقعا اگر بدون غرض یک بار نقدهای آقای زمان زاده را که مشرق منتشر کرد می خوندید بازهم حرف های صد من یه غاز رو نمی زدید.... خدایای یعنی امثال فریادشیران و فروتن و درخشان و قلعه نویی با چه اعتماد به نفسی از عملکرد فنی کی روش انتقاد میکنند؟؟ بابا گنده شما حاجی مایل کهن تون بود که کارنامش از لحاظ نتیجه گیری در 15 سال اخیر از ذغال هم سیاه تره.... اگر یک ذره انصاف داشته باشید نمی آیید اینجور مغرضانه نظرات رگباری بدید و مردم رو جیگر فرض کنید...
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    بی ادب و موزامبیکی خود تی .
  • ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    منتقد مخالفان کیروش شما کجای فوتبال هستی که از کارشناسان و مربیان فوتبال اینچنین انتقاد می کنی کیروش افتخار بزرگش باختن به عراق جنگ زده است
  • محرمی ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    آقای شیران این همه آسمان وریسمان بافت که از مایلی کهن طرفداری کند.برو بابا
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    0 0
    اولا به شما توصیه می کنم به مردم توهین نکنید چرا که مردم عقل دارند و با تعقل تصمیم می گیرند نه احساس ضمنا کسی هم آنها رو اجبار به رای دادن به نفع کی روش نکرده دوما برای اینکه حرفی را بزنی قبلش کمی مطالعه و بررسی کن همین کشور جنگ زده که جناب عالی توصیفش کردین با همه مشکلاتی که من هم قبولشان دارم چندین برابر ما بازی تدارکاتی داشتن !! در نهایت هم می گویم که در واقع این تلویزیون و مجری هاش نبودند که حمایت از کی روش رو به مردم القا کردند بلکه اونها نیز سوار موج حمایت مردم از کی روش شدند مطمئن باشید اگر کیروش همین نتایج را می گرفت و مردم ازش حمایت نمی کردند همین مجریان اولین نفری بودند که به عملکرد آقای کیروش انتقاد می کردند.در ضمن بهتر است بررسی کنید که چرا با توجه به اینکه کی روش با تیم ملی نتیجه نگرفته این همه مورد حمایت مردم است حتما یه دلیلی داره!
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    0 0
    من نمی فهمم ایران با داشتن این همه متخصص چرا باید وضع فوتبالش این جوری باشه؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس