کد خبر 386553
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

عضو کمیته فنی فدارسیون فوتبال گفت: کفاشیان از ما خواست بار کمیته فنی را تقویت کنیم که بر همین اساس قرار شد از کسانی که تجربه بالایی دارند در این کمیته استفاده کنیم.

به گزارش مشرق، فریدون معینی در مورد حضور جلال طالبی در کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: واقعا خوشحال می‌شویم بزرگان فوتبال در کمیته فنی حضور داشته باشند. چرا که به قول آقای کفاشیان باید بار کمیته فنی تقویت شده و مطمئن باشید با حضور افرادی مانند جلال طالبی این اتفاق محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: با حسن حبیبی سرمربی اسبق تیم ملی نیز تماس گرفته‌ایم و ایشان در حال سبک و سنگین کردن پیشنهاد هستند که البته به خاطر برخی مشکلات هنوز به ما پاسخ مثبتی ندادند اما بعید است مشکل خاصی برای حضور او نیز در کمیته فنی فدراسیون فوتبال وجود داشته باشد. ضمن اینکه آقای محصص با ایشان و سایر بزرگان فوتبال ایران در تماس هستند و قرار است چند عضو دیگر نیز از بزرگان فوتبال ایران به جمع ما اضافه شوند که پس از قطعی شدن نام آنها به طور حتم اسامی آنها اعلام خواهد شد.

معینی در پاسخ به این سؤال که آیا این موضوع به معنای تغییر در ترکیب کمیته فنی و رفتن برخی اعضا مثل افاضلی است یا خیر، گفت: خیر افاضلی هم در کنار ما می‌ماند. این فکر برای چند ماه پیش است که آقای کفاشیان از ما خواست تا بار کمیته فنی را تقویت کنیم که بر همین اساس قرار شد از کسانی که تجربه بالایی دارند دراین کمیته استفاده کنیم. حبیبی استاد همه ما و انسان بزرگ و باشخصیتی است و امیدواریم با حضور وی بتوانیم کمیته فنی خوبی داشته باشیم.

عضو کمیته فنی فدارسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که چه زمانی طالبی حکمش را خواهد گرفت و آیا وی روز گذشته با حضور در کمیته فنی به اعضا کمک فکری و مشورتی داده است یا خیر، گفت: از اینکه چه زمانی حکم طالبی صادر می‌شود مطلع نیستم اما دیروز طالبی در کمیته فنی حضور داشت و اتفاقا کمک‌های فکری و مشورتی خوبی را ارائه کرد.

وی در مورد برنامه‌های کمیته فنی در آینده گفت: فعلا قصد داریم در آینده نزدیک کمیته جوانان را در راستای استعدادیابی در 9 منطقه فعال کنیم تا بتوانیم همیشه بازیکنان آماده‌ای را برای تمام تیم‌های ملی در رده‌های سنی پایه داشته باشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس