کد خبر 386050
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران از حذف دریافت تأییدیه دارو بیماران در شعب تأمین اجتماعی خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، محمد تقی خسروانی‌مقدم مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران، در مراسم افتتاح طرح توسعه بیمارستان آیت‌الله کاشانی اظهار داشت: اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران ویترین درمان سازمان تامین اجتماعی است و بیش از یک سوم پرسنل، یک سوم هزینه درمان و یک سوم عملکرد درمان کشور به این اداره کل مربوط است.

خسروانی‌مقدم با بیان اینکه 8 میلیون بیمه شده تحت پوشش این اداره کل هستند، ادامه داد: اکنون سازمان تامین اجتماعی همسو با طرح تحول نظام سلامت شاهد تحولات چشمگیر در بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم خود است و طرح‌های موفقش در حوزه درمان باعث افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان شده است.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران با بیان اینکه هزینه‌کرد سازمان تامین اجتماعی در تهران برای امر درمان بیمه شدگان به دو هزار میلیارد تومان می‌رسد، اظهار کرد: برای نخستین بار بحث پرداخت خسارات درمان به 23 کارگزاری تفویض شد و دیگر شاهد صف‌های طویل در شعب نیستیم. مدت زمان رسیدگی به این پرونده‌ها به کمتر از 15 دقیقه رسیده است.

خسروانی‌مقدم ضمن با بیان اینکه مراجعه مردم به شعب تامین اجتماعی برای تایید دارو طی دو تا سه هفته آینده به صفر می‌رسد، عنوان کرد: فقط سه مرکز اسلامشهر، شهریار و ورامین باقی مانده‌اند که به زودی این طرح در این مناطق نیز اجرا می‌شود و دیگر مردم برای تهیه نسخ دارویی گرانقیمت و خاص خود به شعب مراجعه نمی‌کنند.

وی ادامه داد: پرداخت بدهی‌های مراکز طرف قرارداد نیز به روز شده است، اکنون براساس آخرین آمارها تعداد بستری شدگان در 10 ماه اخیر در تهران 112 هزار نفر است، همچنین 7،5 میلیون نفر به پزشکان طرف قرارداد ما مراجعه کردند و 77 هزار جراحی انجام شده است که از این تعداد 16 هزار جراحی بزرگ بود.

خسروانی‌مقدم با بیان اینکه خزانه یک منطقه محروم و شلوغ تهران است، خاطرنشان کرد: امروز با افتتاح ساختمان جدید آیت الله کاشانی تعداد تخت‌های این بیمارستان به 200 تخت می‌رسد؛ این بیمارستان در عرض سه سال تکمیل شد و 20 میلیارد تومان برای آن هزینه کردیم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس