کد خبر 385947
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش اعتراض مربیان تیم‌های مدال‌آور بازی‌های آسیایی اینچئون را وارد ندانست.

به گزارش مشرق، نصرالله سجادی در مجمع سالیانه فدراسیون تنیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجامع فدراسیون‌ها در بهمن و اسفند ماه برگزار می‌شود و می‌خواهیم این موضوع مرسوم شود و هر ساله مجامع در این زمان برگزار شود. در این مجمع نیز رئیس فدراسیون گزارش 2 ساله خود را ارائه داد و بازرس، خزانه‌دار و حسابدار نیز گزارشات خود را اعلام کردند.

وی در خصوص تغییر و تحولات در هیئت رئیسه فدراسیون تنیس نیز گفت: وقتی 4 سال از یک دوره مدیریت می‌گذرد اگر لازم باشد تغییرات بد نیست و افراد جدید می‌توانند کمک کنند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در خصوص نامه رئیس شورای شهر برای حضور رضازاده در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: افراد و سازمان‌هایی که کنار وزارت ورزش هستند قانون نیستند و قانون کاملا مشخص است و به گفته شورای شهری نمی‌توانند در دو پست شرکت کنند. نامه نگاری هم تأثیری ندارد و همه باید به قانون احترام بگذاریم.

سجادی در خصوص اینکه مربیان برخی از تیم‌های ملی معتقدند که پاداش کم آنها باعث می‌شود ورزشکاران برای آنها حرمت قائل نباشند، تصریح کرد: در آیین‌نامه‌های قبلی میزان جوایز ورزشکاران مشخص شده بود و قول داده بودند که چه مقدار جایزه بگیرند ولی در جایی از آن در مورد مربیان و سرپرستان صحبت نشده بود. مربی حقوق بگیر است ولی ورزشکار حقوق نمی‌گیرد و پاداش گذاشتن برای آنها صرفا جهت ایجاد انگیزه بوده و بهتر است آنها تشکر کنند.  حرمتی با این چیزها شکسته نمی‌شود، اگر خودشان آن را نشکنند.

وی در خصوص حضور کی روش در تیم ملی گفت: فدراسیون فوتبال خودش باید به عنوان مسئول در این خصوص تصمیم‌گیری و نظرش را اعلام کند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در خصوص اینکه آیا قرار نیز وزارت ورزش مدیرعامل پرسپولیس را مشخص کند، عنوان کرد: آنها هرموقع بخواهند می‌توانند مدیرعامل انتخاب کنند. هیئت مدیره پرسپولیس خودش خواست تا نایب رئیس سرپرست باشگاه باشد.

سجادی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اینکه آیا انجمن‌های ورزشی همانند 11 فدراسیون دیگر زیر نظر معاونت همگانی وزارت ورزش خواهد رفت نیز خاطرنشان کرد: در فاز بعدی انجمن‌هایی که صرفا همگانی هستند نیز به معاونت همگانی منتقل می‌شوند.

وی در خصوص پیگیری‌های وزارت ورزش در مورد دوپینگ بازیکن عراقی و استعلامی که از فیفا گرفته شده، گفت: نتیجه آزمایشات خود را به فیفا اعلام کردیم چون در آن زمان عبدالزهرا در ایران نبود، فیفا هم نتیجه را به عراق اعلام کرده و اعتراض ما این بود که آنها چه تصمیمی در مورد این بازیکن خواهند گرفت؟

معاون قهرمانی وزارت ورزش درپایان در خصوص میزبانی امارات در جام ملت‌ها نیز گفت: میزبانی امارات قطعی نیست و باید تلاش کنیم. ما چیزی کمتر از امارات نداریم و شایسته‌تر از این کشور برای جام ملت‌های آسیا هستیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    همه بايد در مقابل قانون يكسان باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس