کد خبر 385765
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵

رژیم صهیونیستی، نوادگان جنگ های صلیبی که با حمله به قدس هزاران مسلمان را کشتند به شرکت در یادوارۀ اشغال فلسطین و شام توسط صلیبی ها فراخواند.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی با انتشار فراخوانی در مطبوعات عبری زبان، از نوادگان جنگ های صلیبی که به قدس حمله کردند خواسته است در مسابقه ای تحت عنوان "مسابقه نبرد شوالیه ها" شرکت کنند. در این مسابقه، که با لباس جنگ جویان صلیبی برگزار خواهد شد، هفت تیم از کشورهای مختلف حضور خواهند داشت و رژیم صهیونیستی در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

در فراخوانِ منتشر شده در روزنامه های صهیونیستی، آمده است: "پس از گذشت 900 سال از جنگ های صلیبی و حمله سواران اروپایی به قدس و بازپس گیری آن از دست مسلمانان، سواران به سرزمینِ قدیمی درگیری بازگشته اند. امروز، سواران اروپایی به اسرائیل رسیده اند اما این بار، هدف آن ها، شرکت در مسابقات قهرمانی ورزشی است نه کشتار و اشغالگری."

سوارانی که در این مسابقه شرکت خواهند کرد، از فرانسه، روسیه سفید، دانمارک، استونی، روسیه و اوکراین خواهند بود. آن ها در هنگام مبارزه، زره کامل و کلاهخود خواهند پوشید و به شمشیر و خنجر و داس هایی مشابه سلاح های دورۀ صلیبی مسلح خواهند بود.

این مسابقه، به شیوۀ مقابله سواران صلیبیِ دو کشور مختلف با یکدیگر و به صورت دوره ای در شهر ریشون لتسیون (در نزدیکی تل آویو) برگزار خواهد شد.

به گفتۀ برگزار کنندگان، این مسابقه در چارچوب مبارزه های معروف به قرون وسطی برگزار می شود. از آن جا که برگزاری چنین برنامه هایی با استقبال گسترده ای مواجه شده است، رژیم صهیونیستی قصد دارد با برگزاری آن در فلسطین اشغالی، به سود مادی کلانی از طریق آن برسد.

چنین مسابقه ای، پیش از این، در ژوئن گذشته در کرواسی و تحت عنوان "جنگ ملت ها" برگزار شد. سال گذشته نیز این مسابقه در فرانسه برگزار شده بود.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید مهدی شمسی پور ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    میخوان ماهیت غصبی بودنشون رو بپوشونن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس